Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste Kweeksetje [MushMush]

Eerste Kweeksetje [MushMush]

74 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hopen dat er nog iets gebeurt dan maar:P (€25 doh)
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#2
sunnyman zei:
Dag 11 niks te zien. Hé dat rijmt (niet):mrgreen: :rock:
Klik om te vergroten...

begin de neiging te krijgen om die zak er eens lekker keihard vanaf te trekken. :angry:

Neeed.... Paddoo'ss!!
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
hier ook. Dag 11, nog niks te zien. Alleen hier en daar een plukje pluis (mycelium :confused: )

ff w88
nog ff w88
nog maar wat langer w888
:(
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#4
sky zei:
hier ook. Dag 11, nog niks te zien. Alleen hier en daar een plukje pluis (mycelium :confused: )

ff w88
nog ff w88
nog maar wat langer w888
:(
Klik om te vergroten...



........ PADDO!!!!!! Sja lalala...
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yeeey. Begin dag twaalf is het nu. 1 klein pinnetje te zien :grin: zooo klein en lief :hearteyes: :hearteyes: :grin:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#6
GZ m8 :grin: , nu nog ff en je zult hordes zien :stoned:
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#7
WOW.. ong een uurtje na de laatste edit weer eens gaan zien. Ben de tel een beetje kwijtgeraakt, maar er zijn nu zeker een stuk of 10 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#8
niks meer bijgekomen :P Alleen dat ene pinnetje is wat dikker geworden, maar hij blijft schattig :hearteyes:
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#9
JAAAAAAAAAAAa :grin:

dag 12, de eerste 3 pinnetjes zijn te zien! En lief dat ze zijn :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

:wave:
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jaaaaaaa :P Echt lief he :P :hearteyes:
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dag 13, inmiddels 9 pins!
Als het de moeite waard is, zal ik later nog wat pics plaatsen.

Hey Sunnyman, volgens mij gaat het met de jouwe echt wel goed komen hoor :grin:

:wave:
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ah ik denk 't niet man :(
Nog steeds 2 te zien.. ze zijn wel wat gegroeid natuurlijk, maar toch.
Weet niet wat er mis is gegaan :confused:
Moeten ze misschie water ofzo??

EDIT: Nu een 3e te zien. Hij is kleiner dan klein, maar hij is er wel. Ik noem 'm Geert :hearteyes:



Als je goed kijkt zie er 2
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#13
sunnyman zei:
Ah ik denk 't niet man :(
Nog steeds 2 te zien.. ze zijn wel wat gegroeid natuurlijk, maar toch.
Weet niet wat er mis is gegaan :confused:
Moeten ze misschie water ofzo??
Klik om te vergroten...

GEEN water OP het substraat doen, beste kan je wel wat water in de zak zelf doen, dus naast het bakje wat water laten stromen :smoke:
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Doe 't nu niet meer hoor :P Was een beetje de wanhoop nabij toen, maar nu gaat t redelijk goed :grin:
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Volhouden sunny! :)

Update: vandaag zeker zo'n 20-25 pins totaal geteld :grin:
Ik maak me een beetje zorgen om eentje, daar zit onder het kopje een klein groen vlekje. Schimmel :confused:
Wat kan ik nu het best doen? Even afwachten, of voorzichtig nu al verwijderen om eventuele verdere besmetting tegen te gaan?
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#16
phy zei:
Ik zou het raar vinden als er schimmel zou groeien op een schimmel. Ik zou zelf nog even afwachten.

Heb je geen foto?
Klik om te vergroten...

Het is nu nog te klein om een duidelijke foto van te maken. Ik denk dat ik nog even afwacht dan.
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik denk dat het vanavond oogsttijd is :hearteyes: De meeste hebben dan hun hoed helemaal open, maar er zijn ook een paar die hun hoed nog amar half open hebben tegen die tijd denk ik... Wat moet ik met hun doen :rock:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik oogst ze allemaal tegelijk. Er zijn ook mensen die de stoeltjes die nog wat minder ontwikkeld zijn nog even laten staan. Het is in ieder geval belangrijk dat je ze niet te lang laat staan! anders spuwen de grote paddos alles onder met hun sporen.
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik denk dat ik ze straks al moet oogsten eigenlijk.. M'n handen wassen toch? en met wat
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bedoel je dat er substraat op zit, of de casinglaag? Dat laatste is eigenlijk versnipperd steen, dus ja dat wil je niet naar binnen krijgen. Ik zou het niet afspoelen want dan nemen je paddo's weer vocht op. Zelf poets ik het af met wat keukenpapier. Wel eerst ff handjes wassen he? :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."