Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste Kweeksetje [MushMush]

Eerste Kweeksetje [MushMush]

74 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
T
TB-303Lid
01-01-2024, 00:00
#1
na precies 10 dagen kwamen bij mij de eerste pins op, tel nu ruim 10 stuks en groeien dat ze doen :grin:
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#2
fuckaduck.. nog maar 2 pinnetjes te zien. Dag 13
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij mij was er ook niet zoveel mycelium op de kit.
Ik was bang dat alleen op de witte plekken paddestoelen zouden groeien, maar dat is dus niet zo.
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ze in de koelkast bewaard. zien er nog goed uit. maar er zit nog van dat substraat korrels op. kan ik die gewoon onder de kraan eraf spoelen?
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedoel je dat er substraat op zit, of de casinglaag? Dat laatste is eigenlijk versnipperd steen, dus ja dat wil je niet naar binnen krijgen. Ik zou het niet afspoelen want dan nemen je paddo's weer vocht op. Zelf poets ik het af met wat keukenpapier. Wel eerst ff handjes wassen he? :wink:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik was mijn handen altijd met zeep.....

het beste is iets desinfecterends natuurlijk.
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ze net geoogst :) weegschaal helaas kapot. zal even bij de supermakrkt wegen. maar ik wil er thee mee zetten. moet dat met verse of met gedroogde
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#8
sunnyman,
da's ineens snel gegaan bij jou zeg :rock:
Foto's graag :hearteyes:

Heb je meteen opnieuw gesoakt voor volgende flush?
Hou ons op de hoogte he?

Mijn bakkie staat aardig vol, ik tel er zo'n 60 zeker :openmouth:
Alleen, nogal grote verschillen tussen de grote en kleine exemplaren. Nog geen oogsttijd hiero.

:wave:
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#9
m'n fototoestel is kapot :cry: Maar er is niet echt veel gegroeid, maar ben toch wel blij, want ik had er eigenlijk niets meer van verwacht :P

75 gram
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#10
gewoon eraf halen (niet met water)
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#11
M'n bakkie loopt alweer lekker vol :hearteyes:

Ik wil er thee mee zetten.. moet dit met verse of gedroogde??
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Thee zetten kan met beide he. Wel eventjes goed op de portie letten. Voor cambodians: 30 gram verse, 3 gram gedroogde.
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#13
ok, maar ik ben beginner, dus kan eerst wel wat minder he:P en voor 2 personen gewoon hett dubbele erin?
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beginners kunnen het beste een halve portie nemen, dus wederom 30 gram vers, 3 gram gedroogd als je het met zijn 2en doet. :)
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou, m'n ervaring maar even, met de 2e flush. Onze eerste jkeer paddos. Ik had iets minder dan 2 porties meegenomen naar een vriend. We zouden er thee van maken. Water laten koken, even laten afkoelen, 2 theezakjes erin en toen de paddos erin. Even 5 minuten roeren en we haalden ze er weer uit. De thee dronken we op. Toen verdeelden we de paddos die we uit de thee gehaald hadden nog even, want we wouden ze op eten. De vrien nam een hapje. "Lekker man, smaakt naar chapignon". Ik houd niet van chapignon, maar ik stopte m'n eerste (gedroogde) paddo in m'n mond. Na een paar keer kauwen voelde ik het al: ik ga kotsen. Ik hield m'n handen voor m'n mond en probeerde nog net op tijd die ranzige paddos uit te spugen. Net op tijd, nog een paar seconden langer en er vloog een bord macaroni van een paar uur terug de keuken door. De vriend had dus meer genomen dan mij :openmouth:.

En dan nog het gevoel: Ik voelde me een beetje anders, maar ik kon absoluut niet zeggen dat ik aan het trippen was. geen enkele visual etc.. maar wat wil je ook met zon klein beetje:P
De vriend daarintegen was best erg aan het trippen. 2 uurtjes na het innemen moest ie met de trein naar huis (Ja, dom. maar hij wou perse) . een uur later was ie aangekomen. Hij belde me op en zei dat ie hard aan het trippen zat *jaloeerrsss* :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."