Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Ik moet binnenkort even de tripsitter uithangen bij wat paddogebruikers. Waar moet ik nou vooral op letten? En hoe moet ik op dingen reageren. Wil graag beetje voorbereid opletten, want het is hun eerste keer."
"Oh thnx, deze kan dicht"
"Ik ben jaloers :P"
"wauw vet man"
"fuckaduck.. nog maar 2 pinnetjes te zien. Dag 13"
"Ziet er goed uit. Vandaag ook begonnen met mijn MushMush bakje ps: TheAgeOfMen waaat is dat voor freaky avatar?? o.O"
"21 geteld. Ze groeien vooral aan de randjes van de bak en de hoekjes slecht 3 hebben het lef om vlakbij het midden te groeien"
"Ik heb ze in de koelkast bewaard. zien er nog goed uit. maar er zit nog van dat substraat korrels op. kan ik die gewoon onder de kraan eraf spoelen?"
"Hoihoi, Ik volg dit forum al een tijdje en nu heb ik ook een kweeksetje aangeschaft en ik dacht, laat ik deze hier ook maar zetten :P Vanmiddag water erin gedaan (beetje dom want nu moet ik tot half 3 opblijven om het er weer uit te laten :P) EDIT: Paar uur geleden gesoaked, en nu staat ie er zo voor: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Zijn de omstandigheden zo goed qua licht?"
"oke thnx. Is het trouwens niet te weinig van dat witte spul aan de bovenkant?"