om de 2 volle manen een party houden en in ruil voor een dankjewel uitdelen aan tripvrienden natuurlijk...
#2
Zodra mijn eerste oogst binnen is, ga ik met een paar vrienden trippen.
Erg veel zin in dus
#3
Hey,
Ik zat laatst toevallig door dit forum te browsen en het viel me op dat er best veel mensen een growbox hebben. Maar nu vraag ik me af, je kan soms echt meer hebben dan wat waarschijnlijk gezond zal zijn in een paar maanden tijd. Dus wat doen jullie daar dan mee?
Grtz
#4
Zelf & drogen voor later en voor vrienden.
#5
drogen en kristallen maken
op paddestoelen trip ik niet graag alleen dus geef ze meestal weg aan diegene dat meedoet of ruil ik ze voor iets wat ik kan gebruiken weed ofzo
#6
Heb nog geen oogst gehad... zelfs nog geen growkit maar ik ga voor zelfgebruiken en weggeven.
#7
als ik nu een paddo setje had dan zou ik ze na oogst zeker weg gooien ...
even serieus zelf gebruiken en aan trip buddy's geven
greetz mattskovicieeeeeeeeeeeeeeee
#8
ik droog ze lekker voor verder gebruik en deel ze met plezier uit
aan de friends hier, lekker samen trippen
#9
drogen
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.