Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsilocybe Cubensis Kweekset

Psilocybe Cubensis Kweekset

161 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Foto update!
Foto van dag 5 staat er nu bij.
It's almost time to harvest :)
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://growbox.org/nl/beschrijving.htm

Als je op deze site leest, zie je een totaal andere beschrijving dan bij mushmush.nl , terwijl het duidelijk precies dezelfde kweeksetjes zijn, misschien is hij op growbox een beetje opgeleukd.
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nice man :grin: :mrgreen:

Volgens mij nog paar dagen idd , gaat hard hea als ze er eenmaal zijn :hearteyes:
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#4
TheAgeOfMen zei:
Nice man :grin: :mrgreen:

Volgens mij nog paar dagen idd , gaat hard hea als ze er eenmaal zijn :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja zeker!
Als ik het groeiprocess zo volg, zouden ze ongeveer over 2 a 3 dagen klaar moeten zijn! :)
Hoe staat het met jouw set?
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goed, komt steeds beetje bij beetje witte spul op, nog geen pins te zien though :sunglasses:

Staat er nu 3 dagen, nog 4-7 te gaan zal k vast wel wat zien hoop k :stoned:

Gebruik je ook iets voor verwarming? , of gewoon de nederlandse temperaturen atm? :mrgreen:
T
TB-303Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zie dr na een dag of 10 eindelijk 2 opkomen volgens mij.. :grin: :grin:
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik gebruik een terrarium.
Mijn bak staat er niet IN maar erbovenop.
In dat terrarium zit een warmtelamp die het glas op de bovenkant ongeveer met 2 a 3 graden verwarmt.
Zo kom ik gemiddeld op een temperatuur van +/- 23 graden.

TB-303 zei:
ik zie dr na een dag of 10 eindelijk 2 opkomen volgens mij.. :grin: :grin:
Klik om te vergroten...
Morgen zul je er nog veel meer tellen :grin:
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#8
TheAgeOfMen zei:
Kan niet wachten :smoke:
Klik om te vergroten...

Haha dat geloof ik best.
Ik zat na 3 dagen ook al op mijn nagels te bijten :P
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn paddestoelen hebben hun hoed geopened!
Het is dus tijd om te oogsten hier :grin:
Ik zal jullie alvast laten genieten van 1 foto.
Daarna volgen er meerdere.

Foto wordt bijgeplakt bij de rest.
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nice man, ziet er smakelijk uit, kan niet wachten, denk dat k vh weekend tekens van leven ga zien :hearteyes: :hearteyes:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#11
//Topic Edit
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bak is opnieuw gesoaked en de 100 gram verse paddo's staan nu te drogen :grin:
Ik ben benieuwd wat flush 2 op gaat leveren!!
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#13
dag7 , nog geen teken van leven :( :tearsofjoy:
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bij mij is er alweer 1 klein pinnetje te zien.
K kijk uit naar een grote 2e flush! :grin:
T
TB-303Lid
01-01-2024, 00:00
#15
bij mij duurde het ook iets van 10 dagen voordat er teken van leven in kwam, daarna ging het sneellll :grin:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hehehe jah ik ben heel geduldig, als ik eind volgende week nog niks zie *duh , dan gaat ie de prullenmand in, maar ik verwacht toch wat pins te zien op de 10e dag (zondag).

Peace!
T
TB-303Lid
01-01-2024, 00:00
#17
graaf m dan in de tuin :grin:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
TB-303 zei:
graaf m dan in de tuin :grin:
Klik om te vergroten...

Hehehe, niet dat ze ons klimaat zullen overleven, maar hopen kun je altijd :grin:

Of kruis ze met wat kaalkopjes en schep een paddo superras :wink: :rockband: :xtc:
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Iets te zien bij jou :grin: ?
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#20
DreamWeaver zei:
TB-303 zei:
graaf m dan in de tuin :grin:
Klik om te vergroten...

Hehehe, niet dat ze ons klimaat zullen overleven, maar hopen kun je altijd :grin:

Of kruis ze met wat kaalkopjes en schep een paddo superras :wink: :rockband: :xtc:
Klik om te vergroten...

Ik heb er nog wel vertrouwen in, zie nog geen rare poep in de bak ofzo, heb ook op andere fora mensen gesproken waar hij pas na 2 weken op komt zette, ik heb zelf ook zon gevoel dat mijn bak samenstelling wel heel compact is (aangedrukt zeg maar). :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."