Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsilocybe Cubensis Kweekset

Psilocybe Cubensis Kweekset

161 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
T
TB-303Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik tel nu een stuk of 5 pins, let them groooowwwwww :grin:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neej optimistich blijve, kome vast wel , is dag 6/7 , nog paar te gaan :hearteyes:
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ziet er goed uit. Vandaag ook begonnen met mijn MushMush bakje :)

ps: TheAgeOfMen waaat is dat voor freaky avatar?? o.O
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#4
"De Mexicaanse" :mrgreen:

Ik dacht laat mijn topic alvast maar starten aangezien ik van dag tot dag toch fotos ga maken, of het nou goed gaat of niet, het is mijn eerste paddo kweeksetje, nadat ik al verschillende soorten wietplanten heb gekweekt (kleine schaal ofc), leek mij zon paddo kweeketje ook wel interessant.

Heb dus een kweekset besteld bij MushMush.nl op aanbevelen van iemand op het forum, besteld en direct de dag erna binnen, lekker snel dus en daar hou ik van.

Heb het bakje waar het substraat in zit gesoacked, 13 uur laten staan (was niet optijd thuis voor 12eu maarjah dat geeft niet), al het overtollige water er af laten lopen en het bakje in de bijgeleverde zak gezet die ik met het bakje weer in het ontvangst-doosje heb gezet.

Het mooie is dat ik nog een week moet werken en dan 3 vakantie heb, dus kan er dan goed op letten (blijf lekker in NL) :grin:

Zo staan ze er dus bij op dag 1:

[Soaking]


[Dag1]


[Dag3]


[Dag11] 1


[Dag11] 2


[Dag12] 1


[DAge12] 2


[Dag13]


[Dag14]


[Dag15]


[Dag16] Volle Glorie


[Dag16] Opbrengst


[Soacking] Vlucht2


Dag1. Zijn wat kleine fotootjes maar jullie kunnen het wel zien, het myscaline (jahtoch?) moet nog steeds groeie en ik hoop volgende week paddos te zien :grin: :grin: , je kan trouwens goed zien dat de zak goed beslagen is :stoned:

Dag11. Dag 10 had ik de eerste paddestoeltjes maar die waren heeeel klein en kon ik dus niet fotograferen, vandaag kon ik ze wel fotograferen maar ze zijn best nog wel klein.

Dag12. Vandaag dag 12, ze zijn alweer een stukje groter geworden, en als ik ze allemaal tel tel ik er welgeteld 33 stuks, opzich wel veel maar ook goed, ben benieuwd wat me opbrengst wordt :hearteyes:

Dag13. Ze zijn alweer een stuk gegroeid, zijn er wel ongelovelijk veel vergeleken bij andere sets, ze kome echt overal wegzetten, hoop dat het een nette bak blijft :smoke:

Dag14. Zoals jullie zien het gaat lekker, waarschijnlijk door het droge weer :hearteyes:

Dag15. Ze groeien als kool, de dikke heeft zijn vliesje al los gelaten en denk nog 1 of 2 dagen en het is tijd om te plukken :grin:

Dag16. Mijn eerste oogst is binnen, binnekort ff van snoepen denk ik, staat nu te drogen, op naar vlucht 2, vanacht uurtje of 12 weer klaarzetten :smoke:

Word vervolgd.... :mrgreen:
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben erg benieuwd wat je kweekset op gaat leveren!
Vind je het goed als ik hier ook mijn foto's plaats? Aangezien we allebei precies dezelfde set hebben van mushmush.

Zo kunnen we gaan vergelijken :)
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zekers, plak ze er maar bij, is wel interessant :rockband:

Peace! :hearteyes:
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke, mooi! :)

Ik kreeg anderhalve week geleden mijn kweekset binnen.
Heb hem om 11 uur 's ochtends gesoaked en heb hem laten soaken tot 11 uur 's avonds.
Ik heb in totaal 7 dagen moeten wachten voor de eerste shrooms omhoog kwamen.
Na 2 dagen zijn de shrooms nu ongeveer 3 centimeter hoog en groeien lekker door.

De bak na het soaken


De bak na 7 dagen


3 dagen na de eerste pins



4 dagen na de eerste pins


5 dagen na de eerste pins! De grootste begint al zijn vliesje los te laten.


6 dagen na de eerste pins. TIJD OM TE OOGSTEN!


Alles geoogst en op de weegschaal

Dit is flush 1
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ziet er goed uit die pins. :hearteyes:

Je zak is wel erg vochtig met die van mij vergeleken, of komt dat namate de tijd verstrijkt? :smoke:

Keep it up! .. Peace!
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zat tussen mijn verzameling avatars en dacht is wel gepast voor dit forum, bewaar mijn spul altijd goed als ik me PC opnieuw install al jaaren, dus zou niet echt weten waar ie van is of waar ie vandaan kwam :stoned: :stoned:
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#10
TheAgeOfMen zei:
Ziet er goed uit die pins. :hearteyes:

Je zak is wel erg vochtig met die van mij vergeleken, of komt dat namate de tijd verstrijkt? :smoke:

Keep it up! .. Peace!
Klik om te vergroten...

Denk eraan dat mijn set al iets langer staat dan die van jou.
Ik weet zeker dat jouw set nog meer beslagen gaat raken!
PS: om de hoeveel dagen plaats je een nieuwe foto?
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#11
mikkelk zei:
PS: om de hoeveel dagen plaats je een nieuwe foto?
Klik om te vergroten...

Volgende foto komt als ik pins zie :, daarna elke x bij verandering (per dag of 2) :stoned:
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Foto update!
Nieuwe foto toegevoegd aan mijn rapport.
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben jaloers :P
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hehe jahman gaat lekker hard nu, denk ook door het weer.

Denk zelf ook 3 vluchten, maar meer is altijd goed :grin:

Denk idd als je een gecontroleerde temp + broeikas effect hebt ze wel goed zullen groeien, ligt er denk ik ook aan hoe hij door hun is bevrucht, de sporen zeg maar :grin:

@sunny

Hehehe geduld is een schone zaak :rockband:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Plaats nog ff eentje jwt :stoned:
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#16
wauw vet man :hearteyes:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Update Dag 15
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat word vanavond of morgenochtend oogsten :grin:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#19
mikkelk zei:
Dat word vanavond of morgenochtend oogsten :grin:
Klik om te vergroten...

Morgenochtend, als die hele grote wat sporen dropt niet zo heel erg, nog wel te eten :grin:

Aangezien er nog wat kleinere bij zitten die nog wel tot morgenvroeg kunnen :hearteyes:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Geoogst Dag 16

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."