heej jongen..
voor jou heb ik maar een woord en dat is autoflowering.
check es een cannabis zaadbank via wietstartpagina.nl en ga es op zoek naar een "autoflower'ofwel een af soortje via een zaadbank,bestel,ontvang,zaai,groei,en dan zal jij zijn dat ge toch een mooi wietje hebt gekweekt voor begin october..en nog schimmelvrij ook want u heeft een dakterras waar het waarschijnlijk altijd wel iets waait.
a f soortjes bezitten in hun genetica een ''dingetje''waardoor ze ongeacht het aantal daglichturen,spontaan in de bloei schieten vanaf de dag dat het ontkiemde zaailingetje boven de grond komt..a k47 en lowrider f2 zijn slechts enkele potente buitensoorten die goed kunnen afbloeien op uw balkon ..dan wel zo snel mogelijk zaaien als ik u was,een dag later nu,kost u een week langer in het najaar om ze rijkelijk af te laten bloeien..denk aan verhoogde kansen op schade door vroege vorst in oktober almede teveel regen en of hagel en harde wind enz.
ikzelf ben een grootgebruiker van wiet en heb niks anders dan goede resultaten gehad met deze af soortjes so far,ow,en by the way,niet alleen een goede keuze nu,maar ook zeker in het vroege voorjaar vanaf maart al een uitstekende plant om het groene seizoen mee te starten

.
ik zeg...DOEN!!
vriendelijke groeten van indowine