Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshelp! paddobox

help! paddobox

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
pieter_007Lid
01-01-2024, 00:00
#1
dag jongens!

ik heb namelijk me een growbox cambodia gekocht van azarieus.

die hebbik 12uur laten soaken, water eruit en laten stan in een temp van 24 graden en overdag wat licht. normaal dacht ik, en nu achter 4weken nog altijd niks maar vanboven komt er egt groene schimmel en het zit eigenlijk al heel in die box :smilingimp: hoe moet ik dat vuil groen wegdoen? thx
S
ShroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor zover ik weet is het afgelopen wanneer je groene schimmel hebt, je kunt dan beter de hele growbox weg doen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
pieter_007 zei:
dag jongens!

ik heb namelijk me een growbox cambodia gekocht van azarieus.

die hebbik 12uur laten soaken, water eruit en laten stan in een temp van 24 graden en overdag wat licht. normaal dacht ik, en nu achter 4weken nog altijd niks maar vanboven komt er egt groene schimmel en het zit eigenlijk al heel in die box :smilingimp: hoe moet ik dat vuil groen wegdoen? thx
Klik om te vergroten...


1: het is AzariUs niet azarieus (dit is al heiligschennis...),
2: had je gewoon 5min in dit subforum rond gekeken had je er geen nieuw (en dus onnodig toppic) over moeten maken,
3: daar is niets meer aan te doen dus gewoon weggooien en opnieuw beginnen.

Edit: En 4: dude, neem eens een les zinsbouw ofzo want wat jij hier allemaal uitkraamt...
p
pieter_007Lid
01-01-2024, 00:00
#4
KoxBox zei:
pieter_007 zei:
dag jongens!

ik heb namelijk me een growbox cambodia gekocht van azarieus.

die hebbik 12uur laten soaken, water eruit en laten stan in een temp van 24 graden en overdag wat licht. normaal dacht ik, en nu achter 4weken nog altijd niks maar vanboven komt er egt groene schimmel en het zit eigenlijk al heel in die box :smilingimp: hoe moet ik dat vuil groen wegdoen? thx
Klik om te vergroten...


1: het is AzariUs niet azarieus (dit is al heiligschennis...),
2: had je gewoon 5min in dit subforum rond gekeken had je er geen nieuw (en dus onnodig toppic) over moeten maken,
3: daar is niets meer aan te doen dus gewoon weggooien en opnieuw beginnen.

Edit: En 4: dude, neem eens een les zinsbouw ofzo want wat jij hier allemaal uitkraamt...
Klik om te vergroten...

idd, das wel waar die zinsbouw kan beter..
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat Kox zegt klopt....

Er zit nu nog maar 1 ding op en dat is het hele ding in de afvalbak gooien.

Maak het alstjeblieft niet open, ga er niet in lopen porren en haal het niet uit het bakje. Je kleren komen onder te zitten en je huis ook. Het hoeft maar 1 keer goed in een vochtig plekje te nestelen en je kan over een jaar je hele huis weggooien :beer:

Jammer maar helaas... volgende keer beter!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Delcasa88 zei:
Wat Kox zegt klopt....

Er zit nu nog maar 1 ding op en dat is het hele ding in de afvalbak gooien.

Maak het alstjeblieft niet open, ga er niet in lopen porren en haal het niet uit het bakje. Je kleren komen onder te zitten en je huis ook. Het hoeft maar 1 keer goed in een vochtig plekje te nestelen en je kan over een jaar je hele huis weggooien :beer:

Jammer maar helaas... volgende keer beter!
Klik om te vergroten...

Wat nestelt zich in je huis? Het zou toch wel mooi zijn als vanuit de voegen van je huis mexicaantjes groeiden :hearteyes:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
Edit: En 4: dude, neem eens een les zinsbouw ofzo want wat jij hier allemaal uitkraamt...
Klik om te vergroten...

Dit verklaart het geloof ik :

pieter_007 zei:
normaal dacht ik, en nu achter 4weken nog altijd niks
Klik om te vergroten...


:P
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
PepTalk zei:
Delcasa88 zei:
Wat Kox zegt klopt....

Er zit nu nog maar 1 ding op en dat is het hele ding in de afvalbak gooien.

Maak het alstjeblieft niet open, ga er niet in lopen porren en haal het niet uit het bakje. Je kleren komen onder te zitten en je huis ook. Het hoeft maar 1 keer goed in een vochtig plekje te nestelen en je kan over een jaar je hele huis weggooien :beer:

Jammer maar helaas... volgende keer beter!
Klik om te vergroten...

Wat nestelt zich in je huis? Het zou toch wel mooi zijn als vanuit de voegen van je huis mexicaantjes groeiden :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Mexicaantjes wel, groene schimmel niet :P En waar het op lijkt komen er uit de growbox van de ts geen mexicaantjes meer maar alleen maar schimmel :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gehe, I was joking :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nathaniel zei:
KoxBox zei:
Edit: En 4: dude, neem eens een les zinsbouw ofzo want wat jij hier allemaal uitkraamt...
Klik om te vergroten...

Dit verklaart het geloof ik :

pieter_007 zei:
normaal dacht ik, en nu achter 4weken nog altijd niks
Klik om te vergroten...


:P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
PepTalk zei:
Gehe, I was joking :)
Klik om te vergroten...
1-0 voor PepTalk in dat geval :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."