Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dag jongens! ik heb namelijk me een growbox cambodia gekocht van azarieus. die hebbik 12uur laten soaken, water eruit en laten stan in een temp van 24 graden en overdag wat licht. normaal dacht ik, en nu achter 4weken nog altijd niks maar vanboven komt er egt groene schimmel en het zit eigenlijk al heel in die box hoe moet ik dat vuil groen wegdoen? thx"
"KoxBox zei: pieter_007 zei: dag jongens! ik heb namelijk me een growbox cambodia gekocht van azarieus. die hebbik 12uur laten soaken, water eruit en laten stan in een temp van 24 graden en overdag wat licht. normaal dacht ik, en nu achter 4weken nog altijd niks maar vanboven komt er egt groene schimmel en het zit eigenlijk al heel in die box hoe moet ik dat vuil groen wegdoen? thx Klik om te vergroten... 1: het is AzariUs niet azarieus (dit is al heiligschennis...), 2: had je gewoon 5min in dit subforum rond gekeken had je er geen nieuw (en dus onnodig toppic) over moeten maken, 3: daar is niets meer aan te doen dus gewoon weggooien en opnieuw beginnen. Edit: En 4: dude, neem eens een les zinsbouw ofzo want wat jij hier allemaal uitkraamt... Klik om te vergroten... idd, das wel waar die zinsbouw kan beter.."