Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel planten

Hoeveel planten

13 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
t
todoLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey,

Ik ben van plan om een aantal planten in een kweektent van 1 vierkante meter te zetten, onder een 400watt lamp, nu vraag ik me af hoeveel planten je kwijt kan per m
(gekweekt in aarde)

thx
:stoned:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Alles tussen 1 en 30, afhankelijk van kweektechnieken, skills, soortjes en genetica...

Verdiep je eens in de kunst van het wietkweken bij onze buren www.wietforum.nl, het is je bijbel als het om info over kweken gaat :)
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#3
In 11L potten al zeker 9 :tongueout:

Je kunt ook meer, maar dan heb je geen speling meer tussen de potten.
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hehe, 'n pot gebruiken voor wietkweek... :tearsofjoy:
Sorry, moest ff :')
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mind_blowing zei:
Hehe, 'n pot gebruiken voor wietkweek... :tearsofjoy:
Sorry, moest ff :')
Klik om te vergroten...

Ochoch wat is meneer stoer... Als je niks toe te voegen hebt zeg dan ook niks.
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yo gast, relax. :wink:
Grapje moet kunnen, toch?
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Jazeker, maar post dan ook daadwerkelijk een grap :wink:

OT: Ik denk dat 95% van de thuiskwekers in pottenkweekt en zie ook neit waarom niet... Buiten heeft niet iedereen de mogelijkheid toe en een aardebak inelkaar draaien om in te kweken vraagt iets meer tijd en moeite. Daarnaast verneuk je bij een fout ook in 1 keer de aarde van ál je planten.

Dus leg je grap is uit, ik snap 'm niet :P
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#8
'n Pot gebruiken voor wietkweek
^ Andere benaming voor wiet = pot...

Mijn excuses voor de flauwe humor, bud I'm loving it... :stoned:

't Is geen commentaar @ diegene die in potten kweekt, in tegenstelling: als 'k ga kweken gaat dat waarschijnlijk ook in potten gebeuren :wink:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mind_blowing zei:
'n Pot gebruiken voor wietkweek
^ Andere benaming voor wiet = pot...

Mijn excuses voor de flauwe humor, bud I'm loving it... :stoned:

't Is geen commentaar @ diegene die in potten kweekt, in tegenstelling: als 'k ga kweken gaat dat waarschijnlijk ook in potten gebeuren :wink:
Klik om te vergroten...
In dat geval mijn oprechte excusses voor het ontbreken van mijn humoristisch inzicht in je post :P
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#10
't Is je vergeven.. :wink:
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#11
deed zelf 9 per vierkante meter krijg je geen last van dat je toppen geen ruimte hebben 30 per vierkante meter zal ik niet doen opbrengst is de aantal watt's die je gebruikt dus in idiaale omstandigheden kweek je maximaal 400 gram per kweek het aantal planten maakt niet uit maar 9 is een helemooie setup
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik neem aan dat je er zoveel mogelijk kwijt wil?:)

Als ik jou was zou ik sowieso een indica nemen, als Chronic, White Widow of K2. Die blijven wat compacter.

Maar ja, het is natuurlijk het belangrijkst wat je zelf t lekkerst vind; indica of sativa.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hellraiser_[NL] zei:
deed zelf 9 per vierkante meter krijg je geen last van dat je toppen geen ruimte hebben 30 per vierkante meter zal ik niet doen opbrengst is de aantal watt's die je gebruikt dus in idiaale omstandigheden kweek je maximaal 400 gram per kweek het aantal planten maakt niet uit maar 9 is een helemooie setup
Klik om te vergroten...

idd...maar dan moet je het verder wel allemaal goed doen..ik ken professionele kwekers die dromen van dat soort opbrengsten(gram per watt), maar als je het een beetje onder de knie hebt is het heel goed te doen, en hangt ook een beetje af van de soort wiet die je wil gaan kweken..met een wit soortje zul je meer oogsten dan met bv een haze soort en haze duurt ook langer (12 ipv 10 weken)...maar dat is net wat je zelf lekker vindt om te roken....
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
buD i'm loving it,
haha buD ipv. but, whahaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."