Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey, Ik ben van plan om een aantal planten in een kweektent van 1 vierkante meter te zetten, onder een 400watt lamp, nu vraag ik me af hoeveel planten je kwijt kan per m (gekweekt in aarde) thx"
"paddo's weed coke xtc"
"Heefd er iemand een idee of het mogenlijk is om paddo's in te vriezen. Ik ben kok een weet dat dit mogenlijk is met gewone champignons of paddenstoelen...... wel ten nadelen van structuur en smaak. stel dat ik dit met paddo's zou doen blijft de werkzame stof dan aanwezig bv? thx bij voorbaat Todo"
"Bedankt voor de reatie en sorry dat ik het zelf niet heb gevonden op dit forum, maar ben hier nogal nieuw in, en wist nog niet goed hoe het werkte thx"