Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gaaf hoor! TOP! Macleod zei dat jij mischien wel wist voor een makkelijke en goedkope growkit? Aanbevelingen van growshops o-line?"
"Hallo daar, is er een bepaalde tijd dat autoflower zaadjes geplant moeten worden? Ik wil ze in een broeikas zetten is dat mogelijk??"
"Hallo daar! Ben een beginner en zou graag een keer paddos willen proberen en zelf kweken. Is er iemand die mij zou kunnen adviseren met wat voor kweek kit het makkelijkste en goedkoopste is??"