Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste Paddokweek - Growbox Cubensis

Eerste Paddokweek - Growbox Cubensis

274 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat is zodat er geen licht inkomt van de zijkant, anders gaan der paddos onder de grond groeien tegen je bakje aan, dit komt omdat ze naar het licht toe willen.
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga er niet nog een topic voor openen, maar wat zijn ze toch mooi he.... :wave:








A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Very nice!! :hearteyes:
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#4
@ Remsos: Wauw! :grin:

Hoeveel gram / paddootjes eten jullie? Ik heb ze gedroogd, maar nog steeds niet geprobeerd. Ik weet niet goed hoe ik het me moet voorstellen. Ik heb ervaring met 1 portie van diverse shop paddo's, maar ik heb het idee dat dezen wat minder sterk zijn. Of vergis ik me?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
nice!

bij mij is er nog steeds niets te zien, kan toch niet goed z ijn na een week? Misschien toch maar eens gaan sprayen?
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#6
SpacingBen zei:
nice!

bij mij is er nog steeds niets te zien, kan toch niet goed z ijn na een week? Misschien toch maar eens gaan sprayen?
Klik om te vergroten...

Ik zou toch nog even wachten, het kan wel dat het iets langer als een week duurt hoor. Wacht minstens nog een week zou ik zeggen.

Memmûm zei:
Hoeveel gram / paddootjes eten jullie? Ik heb ze gedroogd, maar nog steeds niet geprobeerd. Ik weet niet goed hoe ik het me moet voorstellen. Ik heb ervaring met 1 portie van diverse shop paddo's, maar ik heb het idee dat dezen wat minder sterk zijn. Of vergis ik me?
Klik om te vergroten...

Hier is een handige calculator :wink: : http://www.shroomery.org/6257/Magic-Mushroom-Dosage-Calculator
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn box staat as zaterdag precies een week, nog niets te zien :openmouth:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mooi topic dit :)
Ga over een maand ook met een growkit beginnen,en waarschijnlijk ook een sporenprintje maken om mijzelf en vrienden in de toekomst te kunnen blijven voorzien van heilige reizen.
Als ik alles wat ik tot nu toe gelezen heb uit verschillende bronnen goed begrijp is het grootste issue om de boel steriel te houden ter voorkoming van contaminaties...moet met een beetje toewijding te doen zijn dacht ik zo :hearteyes:

( :wave: pliesiemensjes :P )
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#9
6 dagen na soaken, 1e paddo te zien :hearteyes:
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#10
1, wat zeg ik je, ik zie dr 3 ! :P :P :P
fotos morgen!
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#11
dit is echt een van de beste topics die ik al las :)
allemaal mooie shrooms trouwens, kan al niet wachten tot de zomervakantie, dan koop ik ook een kweekbox :hearteyes:

dan kan ik hier wel terecht voor raad zeker? :wave:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#12
zowieso :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
mmm, er komt nu ook witachtige schimmel, maar nog geen paddo's!
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#14
3 dagen nadat de eerste boven kwam tel ik er nu 25 ! (vorige week zaterdag heb ik hem neergezet)



:hearteyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
jippie jee! Er is eindelijk ook 1 klein paddootje te zien bij mij. eindelijk, na 12 dagen!

Iemand nog tips? En dat witte spul maar gewoon laten zitten?
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#16
warme plek, klein beetje licht en elke avond een verhaalte voorlezen :hearteyes:

witte spul :grin: , dat hoort!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
jippie!!! er zijn al 3 paddootjes te zien nu :grin:

Dat wordt binnekort weer trippen! :)

Hoe veel porties (zoals je die in de smartshop koopt) hebben jullie eruit gehaald?
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#18
hangt af per flush. een goeie flush normaal zo'n 4 bakjes uit de smartshop, dus, 4x 30 à 35 gram.

Dus das niet niets :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
okj dan :)

En je kan hem 2 keer gebruiken die box, of mss zelf nog vaker?
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#20
zeker 2 keer, meestal 3, soms meer :) tot hij beschimmeld is of op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."