#1
pinnes zei:ik vind het helemaal niet onzinnig om vliegen te laten zitten op je wiet ik vind het onzinnig om ze eraf te halen zoniet onmogelijk.
als ik er zie haal ik ze er gelijk af, maar heb hiervan nog geen last ondervonden, me toppe die te drogen hangen zien er netjes en proper uit en dit alles ook van buitenplanten. ik begrijp niet als je insecten of vliegen oid ziet zitten op je te drogen toppen je ze er niet afhaalt, wetende dat je ze later gewoon oprookt. lijkt me niet fijn roken dit..., om over de smaak nog maar te zwijgen. enja insecten die er zitten maar niet kunt zien kan niet verwijderen want je ziet ze niet