Aangezien Ayahuasca naar mijn weten legaal is, in tegenstelling tot de werkzame stof DMT, mag het denk ik wel.
Ik ben hier niet zeker over, recepten/methodes om DMT the extraheren mogen in ieder geval niet.
Maar zolang je er niets over hoort of er dingen worden ge-edit kun je met mijn toestemming je receptje droppen hoor
Het recept zelf is imo ook niet zo heel erg belangrijk. Zolang je DMT houdende planten en MAO remmende planten bij elkaar lekker laat pruttelen kun je weinig fout doen. Waarschijnlijk volgens een hoop sjamanistische regels wel, maar voor de werkzaamheid niet.
Paddo's of mescalinehoudende cacti toevoegen lijkt mij (vooral voor een eerste keer) absoluut geen strak plan.
De ingrediënten zijn overigens helemaal niet zo moeilijk te vinden, vergis je niet in het internet.
Bij die grote groene banner recht boven je kun je eigenlijk alles in 1 keer bestellen.
Als ik het me goed herinner hebben ze zelf kant en klare pakketjes om aya mee te brouwen.
Ik geef je zeker gelijk dat ayahuasca met respect behandeld moet worden en niet heel erg recreatief is. Voor spirituele doeleinden veel beter geschikt, zeker bij een groepsritueel waarbij iedereen lekker in trance gehouden word.
Het kotsen op ayahuasca schijnt ook vreselijk te (kunnnen) zijn.
Niet als bij alcohol of de inslag van MDMA, ff kotsen en weer opgeluchter verder kunnen, maar echt uren maagsamentrekkingen en kokhalzen. Mits je het dus thuis in je up gebruikt zonder ''spiritueel leider'' of sjamaan die je uit die neerwaartse spiraal kan halen.