ik heb ze ondertussen uit de kas gehaald omdat het weer toch top is nu.
ik weet niet precies hoeveel liter de potten zijn, op de foto kun je het ongeveer wel zien.
ze staan in gewone potgrond van de AH.
ik heb inderdaad vanaf zaad gekweekt, maar ik heb ze niet allemaal tegelijk laten ontkiemen, ze zijn dus niet allemaal even oud, tot 2 weken verschil.
ik weet op dit moment vrijwel zeker dat de 3 van de eerdere foto allemaal vrouwelijk zijn.
ik heb intussen meer aarde bij de rechtse pot gestopt, helemaal met aarde enal uit de pot gehaald, en er meer aarde onder gedaan en langs de zijkanten.
ik geef ze al wat minder water nu, en iedere keer met voeding (Plagron Enzymes en Plagron Growth)
deze zijn volgens de verpakking geschikt om bij iedere waterbeurt te geven.
de sateprikker truc ken ik, en gebruik hem ook, bij de vorige fotos had ik ze ook net water gegeven
het 4e plantje dat er bij deze foto bij staat is er een die ik in volle grond had staan, maar heel erg in de schaduw stond, ik heb hem overgepot en nu dient die als een soort van experimentje/leerervaring.
ik heb (hopelijk)haar eergisteren gefimt en ga er wat technieken die ik van een vriend heb geleerd op toepassen.
YEAH, SCIENCE BITCH!
cheers
