#1
Erg interessant Ruud! Helaas vroeger nooit opgelet bij scheikunde, maar inmiddels vind ik chemie zo interessant en wil er graag zoveel mogelijk over weten. Goed om te horen dat jij je ook kan vinden in het niet toestaan van het plaatsen van volledige syntheses, dat leek ons als mod team niet verantwoord aangezien de meeste lezers dan simpelweg een recept zouden gaan volgen zonder ook maar te snappen wat ze aan het doen zijn.