Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKweekverslagje Mckennaii

Kweekverslagje Mckennaii

43 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toon zei:
Ik ken niet exact de regels van dit forum maar het lijkt me dat je hier openlijk mag praten over vanalles soorten drugs, maar als je chemische "geheimen" gaat uitleggen over hoe bepaalde dingen te synthetiseren denk ik wel dat er beperkingen zijn.
Het is niet omdat, zeker zoals ik ze verwerk tot poeder in capsules, het eigenlijk illegaal is en in NL onder opiumwet deel 2 valt, dat het geen gewoon natuurlijk product is. Sjamanen, dorpshoofden etc treden er al duizenden jaren mee in contact methun geesten en voorouders enzo. Of je dat nu wilt geloven of niet.
Begrijp je het verschil tussen zelf koren te kweken waar in de oksels een bepaalde schimmel voorkomt en die lysergeenzuurdiethylamide te gaan synthetisch namaken?

Erover praten kan hier, maar uitleggen hoe het nu precies moet is ongepast.
Klik om te vergroten...

Ik lees vooral een naturalistic fallacy.

https://en.wikipedia.org/wiki/Naturalistic_fallacy
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nu DÀT noem ik een paddo!
Derde vlucht, en dat formaat hadden de eerste ook kunnen zijn en dan kom je wel aan een kilo per bakje... IMG_20190701_091353_compress4.jpg
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toon zei:
Nu DÀT noem ik een paddo!
Derde vlucht, en dat formaat hadden de eerste ook kunnen zijn en dan kom je wel aan een kilo per bakje... Bekijk bijlage 4400
Klik om te vergroten...
Haha ja dat is een beste! Het is meestal wel zo dat de paddo's per flush groter worden. De eerste flush geeft altijd de kleinste paddo's is mijn beleving. Ze zien er in ieder geval lekker en gezond uit :)
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mezelf zei:
Haha ja dat is een beste! Het is meestal wel zo dat de paddo's per flush groter worden. De eerste flush geeft altijd de kleinste paddo's is mijn beleving. Ze zien er in ieder geval lekker en gezond uit :)
Klik om te vergroten...
Hoewel het een mooie is, kan hij toch bijlange niet tippen aan mijn betere oogsten...
Op het prentje zie je het gewicht blijkbaar niet goed, het is 23,7 gram. Op zich dus zeker niet slecht. Maar het kan pakken beter. IMG_20190701_131905.jpg
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toon zei:
Hoewel het een mooie is, kan hij toch bijlange niet tippen aan mijn betere oogsten...
Op het prentje zie je het gewicht blijkbaar niet goed, het is 23,7 gram. Op zich dus zeker niet slecht. Maar het kan pakken beter. Bekijk bijlage 4401
Klik om te vergroten...
23,7gr is zeker het benoemen waard hoor haha.
Mijn zwaarste was 48gr vers met het hoedje nog dicht en het voetje al afgeknipt. Maar verder ik kom zelden boven de 30gr hoor.
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mezelf zei:
23,7gr is zeker het benoemen waard hoor haha.
Mijn zwaarste was 48gr vers met het hoedje nog dicht en het voetje al afgeknipt. Maar verder ik kom zelden boven de 30gr hoor.
Klik om te vergroten...
Mijn beste was iets van een 36 opgekuisd ongeveer. Dat was wel een mexicaantje en geen Mckennaii.
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#7
De vierde vlucht is onderweg. Op het eerste zicht lijkt die ongeveer hetzelfde te gaan opleveren als de derde, namelijk plusminus 70 gram.
De tweede en derde vlucht heb ik samen verwerkt tot 18 gram poeder. Dus 15 capsules.
In totaal is er dus best wel wat in huis nu, ik ga nog even wachten met de volgende box te kopen die ik aan 10 euro krijg + geen verzendkosten.

Het is namelijk zo dat de caps in een donker doosje met silica gelparels jaren goed blijven.

Heb er eentje van getest, in een shotglaasje met citroensap, kwam zeer snel op en het visuele is best wel sterk.

Maar ik heb enige ervaring met trippen dus ga in eens op een juist moment één van de weken 3 gram poeder nemen. Want dissociatie, nieuwe kennis opdoen enzo zat er natuurlijk niet bij.
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mezelf zei:
Haha ja dat is een beste! Het is meestal wel zo dat de paddo's per flush groter worden. De eerste flush geeft altijd de kleinste paddo's is mijn beleving. Ze zien er in ieder geval lekker en gezond uit :)
Klik om te vergroten...
De vierde vlucht zou misschien toch wel iets meer kunnen opleveren dan de derde...
Ik heb bij het soaken "meststof" gebruikt in de vorm van assen. Dat schijnt veel stikstof te bevatten, wat paddo's graag hebben. En ik vermoed dat het werkt.
Zoals op de prentjes te zien is zijn we nog een weekje van volledige oogst af, maar het ziet er niet slecht uit voor een vierde flush.
Benieuwd of ik een vijfde kan realiseren:IMG_20190709_150526_resize_91.jpg IMG_20190709_150500_resize_86.jpg IMG_20190709_150514_resize_31.jpg
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toon zei:
De vierde vlucht zou misschien toch wel iets meer kunnen opleveren dan de derde...
Ik heb bij het soaken "meststof" gebruikt in de vorm van assen. Dat schijnt veel stikstof te bevatten, wat paddo's graag hebben. En ik vermoed dat het werkt.
Zoals op de prentjes te zien is zijn we nog een weekje van volledige oogst af, maar het ziet er niet slecht uit voor een vierde flush.
Benieuwd of ik een vijfde kan realiseren:Bekijk bijlage 4415 Bekijk bijlage 4416 Bekijk bijlage 4417
Klik om te vergroten...
Zeker, ziet er goed ja.
Wel typisch dat altijd bij de latere flushes de paddo's groter maar vooral dikker worden :yum:

Wat voor assen heb je gebruikt eigenlijk?
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mezelf zei:
Zeker, ziet er goed ja.
Wel typisch dat altijd bij de latere flushes de paddo's groter maar vooral dikker worden :yum:

Wat voor assen heb je gebruikt eigenlijk?
Klik om te vergroten...
Prentje van vlucht 4 op dit moment. De 3 grootste zijn geplukt en zijn goed voor 89 gram.
Dus mss haal ik wel 150 ofzo. En dan proberen de 5de vlucht nog een beetje deftig op te starten.
De assen die ik gebruik is gewoon van mijn sjekkies.
IMG_20190710_224830.jpg IMG_20190710_224822.jpg
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#11
140,9. Dat is het resultaat vlucht 4.
Het bakje staat te soaken voor volgende flush. Zal me benieuwen...
L
LazarusTaxonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Leuk om te volgen zeg. Wat een oogst!

Even wat vragen:
  • Wat bedoel je met aborts?
  • Hoe doe je een Flush? Heeft iemand een handleiding? Ik heb namelijk een bak die al vochtklaar was. En ik lees hier iets over koelkasten.
m
mod4funLid
01-01-2024, 00:00
#13
Prachtige oogst!!
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een
LazarusTaxon zei:
Leuk om te volgen zeg. Wat een oogst!

Even wat vragen:
  • Wat bedoel je met aborts?
  • Hoe doe je een Flush? Heeft iemand een handleiding? Ik heb namelijk een bak die al vochtklaar was. En ik lees hier iets over koelkasten.
Klik om te vergroten...
Korte uitleg dan. Een abort is een paddo die wel wou beginnen groeien maar uiteindelijk niet doorgegroeid is. Denk aan abortus.
Een Flush of in het Nederlands vlucht opstarten kan een beetje verschillen per kit. Sommigen hoef je maar een half uurtje te soaken, dat is dus weken door onder water te zetten, sommigen 12 uur, anderen weer helemaal niet. In principe zou je een handleiding bij je kit moeten gekregen hebben, soms moet je dat op een website gaan bekijken.
Het idee van de koelkast is simpel. Sowieso wordt een kit bij de fabrikant gekoeld bewaard en wanneer jij die toekrijgt kan je die nog bijna een half jaar in de koelkast bewaren. Tot je beslist de eerste vlucht in gang te steken en dus gaat soaken, warm zetten in veel indirect licht.

Na de eerste vlucht is het raadzaam van de kit heel kort te soaken en dan een dag in de koeling te zetten. Dan denkt het mycelium, de zwamvlok, dat het herfs aan het worden is en ga je makkelijker de volgende vlucht activeren. Uiteraard moet je na de koeling goed weken in lauw water van plusminus 23 graden. En dan weer in het licht zetten enzo....
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#15
mod4fun zei:
Prachtige oogst!!
Klik om te vergroten...
Vlucht 5 heeft tot hiertoe 3 mooie gegeven, gisteren geplukt en gewogen aan 78 gram tot mijn verbazing. Er komt straks nog zo'n mooie grote aan en wat kleinere, dus mijn voorspelling dat deze vlucht 50 tot 60 zou opleveren moet ik herzien en eerder aan 120 ongeveer denken. Ik laat het resultaat wel weten.

Wat leuk is, is dat uit dit kleine 1200ml bakje waarvan ik niet echt veel verwachtte toch vermoedelijk een 700 gram totaal gaat opleveren. Op dit moment zit ik inclusief degenen van vlucht 5 die nog moeten geoogst worden op een 600 gram afgerond.

Overmorgen ofzo toch maar een zesde vlucht in het bakje proberen en anders op nieuw substraat of in het wild uitzetten en zien wat dat geeft.

Dus met een beetje geluk moet ik mijn eerdere opmerking van teleurstelling intrekken en kan ik toch tot een kilo komen.

Vlucht 3 was duidelijk de minste met zijn 72 gram, maar de stikstofmest via assen hebben 4 en 5 wel weer beter gemaakt... IMG_20190719_140640.jpg
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een klein overzichtje van de wegingen van de flushes.

1)164gr
2)108gr
3)72gr
4)140gr
5)120gr

Je ziet duidelijk minderen tot vlucht 3 en weer beter worden na bemesten in 4 en 5, maar ook weer daling.

Een zesde vlucht zou top zijn, is me nog niet eerder gelukt, die reken ik dan voorlopig op 50gr, maar wie weet. The miracle of nitrogen fertiliser...
m
mod4funLid
01-01-2024, 00:00
#17
? Wtf bijna een kilo? Nice, ga je ze drogen?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#18
mod4fun zei:
? Wtf bijna een kilo? Nice, ga je ze drogen?
Klik om te vergroten...
Als je even terugleest heb je je antwoord :wink:
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Toon zei:
Een klein overzichtje van de wegingen van de flushes.

1)164gr
2)108gr
3)72gr
4)140gr
5)120gr

Je ziet duidelijk minderen tot vlucht 3 en weer beter worden na bemesten in 4 en 5, maar ook weer daling.

Een zesde vlucht zou top zijn, is me nog niet eerder gelukt, die reken ik dan voorlopig op 50gr, maar wie weet. The miracle of nitrogen fertiliser...
Klik om te vergroten...
Vlucht 5 is nu gewogen op 132,9.
Dat brengt het huidige totaal op afgerond 617 gram.
Voor vlucht 6 zie ik al wat pinheads, maar ik moet de blok nog soaken en een coldshock geven.
Een volle kilo is dus te optimistisch maar tegen de 800 aan moet haalbaar zijn...
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mezelf zei:
Als je even terugleest heb je je antwoord :wink:
Klik om te vergroten...
Prentjes kijken kan ook, het hele droogproces dat ik doe tot capsules is zichtbaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."