#1
Ik ken niet exact de regels van dit forum maar het lijkt me dat je hier openlijk mag praten over vanalles soorten drugs, maar als je chemische "geheimen" gaat uitleggen over hoe bepaalde dingen te synthetiseren denk ik wel dat er beperkingen zijn.
Het is niet omdat, zeker zoals ik ze verwerk tot poeder in capsules, het eigenlijk illegaal is en in NL onder opiumwet deel 2 valt, dat het geen gewoon natuurlijk product is. Sjamanen, dorpshoofden etc treden er al duizenden jaren mee in contact methun geesten en voorouders enzo. Of je dat nu wilt geloven of niet.
Begrijp je het verschil tussen zelf koren te kweken waar in de oksels een bepaalde schimmel voorkomt en die lysergeenzuurdiethylamide te gaan synthetisch namaken?
Erover praten kan hier, maar uitleggen hoe het nu precies moet is ongepast.
Ik lees vooral een naturalistic fallacy.
https://en.wikipedia.org/wiki/Naturalistic_fallacy







