#1
Heerlijk! Ik ben naarstig op zoek naar plekjes om mijn teveel aan bloemzaad uit te strooien, en ik ergens een keer mijn pruimenboompje neerzetten... Maar nog niet de juiste plekjes gevonden helaas





Je had met die titel direct mijn volle aandacht. Misschien ergens een stekje salvia plaatsen, niemand die het door zal hebbenik ga het hier niet hebben over wiet kweken of iets dergelijks
Je had met die titel direct mijn volle aandacht. Misschien ergens een stekje salvia plaatsen, niemand die het door zal hebben![]()
Goeie papaver planted lukt toch niet in nl dacht ikWel papaver gezaaid haha
Goeie papaver planted lukt toch niet in nl dacht ik



Het is nog geen 10 uur en de bingokaart is weer vol (moet alleen nog een angryface op deze post, prinsesje)Ooooooo mijn god wat vet ik moet dit ook.
Wij hebben ook bijenhotelletjes - what a joke in Rotterdam centrum natuurlijk. Gemeente is wel bezig met de vertonning van de afgelopen 20 jaar tegen te gaan (want: paniek door water overlast & gebrek aan een goed hitteplan. Wat nou je merkt niets van klimaatveranderin). Maarja natuurlijk tergend langzaam en 20 jaar te laat... maar in mijn buurtje hebben we een paar lange stukken groen. Nu alleen gras en wat bosjes dus dat trekt uiteraard ook niet aan, 0 seconde aan gedacht dat ik daar zelf ook iets aan kan doen🤓. Echt een TOP IDEE DIT EN IK GA ABSOLUUT NAAR DE WIJKCOMMISSIE LOVE IT THANKS LUCY.
Je hoeft je niet te vervelen in ieder geval dan hahaha.
Solitaire zwerfbijtjes zijn zo coolik heb ze ieder jaar hier in de lente met dan een paar dagen babietjes die ondvliegen als ze uitkomen. Ze kiezen altijd het perfecte plekje uit waar ze hun nestjes (in de grond tussen de stenen) kunnen graven. They like it here
![]()
Ooooooo mijn god wat vet ik moet dit ook.
Wij hebben ook bijenhotelletjes - what a joke in Rotterdam centrum natuurlijk. Gemeente is wel bezig met de vertonning van de afgelopen 20 jaar tegen te gaan (want: paniek door water overlast & gebrek aan een goed hitteplan. Wat nou je merkt niets van klimaatveranderin). Maarja natuurlijk tergend langzaam en 20 jaar te laat... maar in mijn buurtje hebben we een paar lange stukken groen. Nu alleen gras en wat bosjes dus dat trekt uiteraard ook niet aan, 0 seconde aan gedacht dat ik daar zelf ook iets aan kan doen🤓. Echt een TOP IDEE DIT EN IK GA ABSOLUUT NAAR DE WIJKCOMMISSIE LOVE IT THANKS LUCY.






Burgerlijke ongehoorzaamheid!Maar dat plukken is dan weer illegaal.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."