#1
Duidelijk, zal het niet noemen dan. Maar vraag me wel af @Eik, mag ik het beschrijven van het proces wel delen hier? Zie immers ook op de productie van illegale middelen een ban staan. Immers heb ik dit al reeds het e.e.a beschreven in andere topics. Of wordt hier nog onderscheid gemaakt tussen 'productie' en 'kweek'.
edit: denk ook dat het me niet helemaal lekker zit omdat het op (een paddestoel) forum gebruikelijk is, indien je vraagt naar sporen, dit gratis naar je wordt opgestuurd en men er helemaal niks voor terug verwacht.. soort van gentleman's agreement waarbij je dit later voor een ander ook doet (verkopen is strikt verboden). Persoonlijk vind ik dat erg mooi.. sterker nog, werd persoonlijk benaderd door diegene die de print had gedoneerd aan de sporenbank.. die zag toevallig een post van mij voorbij komen op het forum (niet op dit forum natuurlijk) en zei dit.. dat is toch waanzinnig:

edit: denk ook dat het me niet helemaal lekker zit omdat het op (een paddestoel) forum gebruikelijk is, indien je vraagt naar sporen, dit gratis naar je wordt opgestuurd en men er helemaal niks voor terug verwacht.. soort van gentleman's agreement waarbij je dit later voor een ander ook doet (verkopen is strikt verboden). Persoonlijk vind ik dat erg mooi.. sterker nog, werd persoonlijk benaderd door diegene die de print had gedoneerd aan de sporenbank.. die zag toevallig een post van mij voorbij komen op het forum (niet op dit forum natuurlijk) en zei dit.. dat is toch waanzinnig:











