









dikke maand verder... stond al een tijdje in plantenpotten buiten. Nou.. kwestie van tijd dan.. ben in de tussentijd nog 2,5 week op vakantie geweest.. was warm en droog in Nederland begreep ik, bij thuiskomst een paar keer gesproeid en voila:Bekijk bijlage 45350Bekijk bijlage 45351
Bekijk bijlage 45349
de eerste paddo's zijn een feit.. zo uit een plantenbak geeft toch echt wel meer voldoening dan kweken in een FC.. is elke dag een verrassing of er wat op komt haha. Voelt net alsof ik een cadeautje in m'n schoen heb gekregen van Sinterklaas.

Wellicht als ik wat paddestoelen op heb dat ik er zo naar kijk.. deze link leg ik nu niet haha. Je krijgt best nog aardige wat paddestoel voor de moeite, zijn geen kleine pan cyans:Een beetje zoals bij een bevalling dat ze roepen “pers! pers!” En dan komt het hoofdje van de baby en dan is iedereen waaaaauw het hoofdje 😯😭
zo is het met de paddestoelen. Nu moet je pers pers roepen dan komt de rest van de paddestoel eruit. 👍


Bericht in onderwerp 'panaeolus cyanescens vanaf sporen'Kan je nog even delen welk substraat je juist gebruikt hebt. Ik lijk stro te zien zitten, maar er zitten allicht ook nog andere dingen in.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."