Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeet met muziek of zonder muziek?

Keet met muziek of zonder muziek?

22 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja zeker.

De visuals kunnen van de muziek afhangen. Maar als je heel diep wilt gaan moet je geen muziek draaien.

Op een feest is het natuurlijk van belang dat er muziek is, dan is de keta iets dat zorgt dat je onderdeel wordt van de beat.
T
TiniLid
01-01-2024, 00:00
#2
merken jullie verschil als je het gebruikt met of zonder muziek?
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gebruik wel eens muziek om een bepaalde richting op te gaan. Dan leg ik een koptelefoon naast mijn bed, met de muziek nauwelijks hoorbaar. Doordat de Ketamine je zintuigen versterken, hoor je de muziek steeds duidelijker. De muziek kan dan ook bepalen in welke sfeer ik terecht kom.
Is een leuke manier om te zien met welke muziek je waar komt.

Leuke link.
http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/ketamine.htm
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
ketanest zei:
Ik gebruik wel eens muziek om een bepaalde richting op te gaan. Dan leg ik een koptelefoon naast mijn bed, met de muziek nauwelijks hoorbaar. Doordat de Ketamine je zintuigen versterken, hoor je de muziek steeds duidelijker. De muziek kan dan ook bepalen in welke sfeer ik terecht kom.
Is een leuke manier om te zien met welke muziek je waar komt.

Leuke link.
http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/ketamine.htm
Klik om te vergroten...

Uit je bol is grotendeels kliklare onzin. Een mening, of beeld van 2 personen over een assortiment van drugs.
J
Johan StardustLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeker keet met muziek. Zelf gebruik ik t op feestjes en mijn ervaring is dat je de muziek en de lichtshow super intens beleeft. Zelf heb ik nog nooit keet ingespoten dus ik weet niet hoe het dan is met muziek erbij...
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#6
BobG zei:
ketanest zei:
Ik gebruik wel eens muziek om een bepaalde richting op te gaan. Dan leg ik een koptelefoon naast mijn bed, met de muziek nauwelijks hoorbaar. Doordat de Ketamine je zintuigen versterken, hoor je de muziek steeds duidelijker. De muziek kan dan ook bepalen in welke sfeer ik terecht kom.
Is een leuke manier om te zien met welke muziek je waar komt.

Leuke link.
http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/ketamine.htm
Klik om te vergroten...

Uit je bol is grotendeels kliklare onzin. Een mening, of beeld van 2 personen over een assortiment van drugs.
Klik om te vergroten...

Het gaat in "Uit je Bol" over een trip met gespoten Ketamine. Dit is ook heel goed beschreven, zo beleef ik het ook heel vaak.
Wat bedoel jij nu over dat assortiment???
p
psycedelicshadowLid
01-01-2024, 00:00
#7
geluit en gevoel verandert:wink: leuk he verdovings middelen, neem iets te veel en coma:P
p
psycedelicshadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb me net tog lekkere lijn keta gehad, woow dans op de sterren>triping<

zow geweldige dag, begon acid undercuver delen emt ze 3e, toen kwam leuke meid bij hele dag leuke dingen egdaan en nog wat speed, bier tje er bij,uiteindelijk nu half uur geleden lijn keta....

fuc yeah, tenko tekno

ben niet veel naar spy of acid party's geweest, meer drum and bass/elektro/schramz ,but now sins if med my brother monky, ^^kompleet van de aardbodem,zow hells gruwelijk:P

have nice tripy night
the shadow
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind het wel chill om muziek op te hebben. Maar alleen als ik maar een beetje heb gedaan zodat ik spacend kan dansen op een tekno-feestje ofzo. Wel oppassen met teveel keta en dansen je valt om kneust iets omdat je verkeerd op je voet terecht komt nouja you know the drill
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je op muziek danst tijdens een keta reis weet je niet waar je op terecht komt en denk je altijd te vallen.
p
psycedelicshadowLid
01-01-2024, 00:00
#11
its like dancing on the stars :grin: :hearteyes:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb het 2x gedaan zonder muziek, ook naar aanleiding dat je dan dieper zou gaan.. een keer vond ik er geen reet aan en een keer ben ik echt heel diep gegaan, wat heel indrukwekkend was, maar niet iets wat ik graag snel nog een keer wil doen. Over een paar maand misschien weer eens. Met muziek is wel leuker vind ik, maakt niet uit op welke dosis.
-
-Maya-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Keta met muziek of zonder, allebei lekker.
Maar heb heel vaak als ik dan op een feest sta, lekker nt dansen, helemaal in me eigen wereldje en dan opeens *ping* word ik "wakker" en echt zo van 'waar ben ik' zwaar iri altijd
p
psycedelicshadowLid
01-01-2024, 00:00
#14
indeeed dat klinkt zwaar irie, k dans ook wel in me eigenw ereld of in andere werelden maar nooit dat van *ping* waar ben k.....wel eens dat het heel langzaam of in 1 klap weg ben en tsa daar was k nokkie 3 x gehad in best wel uitgesprijde tijd gelukkig
E
Ex-FreaksterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tini zei:
merken jullie verschil als je het gebruikt met of zonder muziek?
Klik om te vergroten...
ik wel met muziek vooral vage muziek is het gewoon een aparte belevenis je gaat gewoon in de muziek mee lijkt het wel...
tis een apart gevoel en lekker waus! :grin:
p
psycedelicshadowLid
01-01-2024, 00:00
#16
met of zonder drugs, ik vind het alemaal eigelijk het zelfde,het is gewoon jouw... aleen met drugs kan ej zow makkelijk buiten jezelf gaan,net of alles ope staad... nd de smaak en gevoel verders bij verschilldende drugs of je het door je neus werkt of rookt,fuc yeah i like itt:tongueout:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
psycedelicshadow zei:
met of zonder drugs, ik vind het alemaal eigelijk het zelfde,het is gewoon jouw... aleen met drugs kan ej zow makkelijk buiten jezelf gaan,net of alles ope staad... nd de smaak en gevoel verders bij verschilldende drugs of je het door je neus werkt of rookt,fuc yeah i like itt:tongueout:
Klik om te vergroten...

Waar gaat dit in Godsnaam over?
p
psycedelicshadowLid
01-01-2024, 00:00
#18
lezen waar alles over gaat, over deep in de muziek gaan met keta op...
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Daar valt geen ei van te bakken.
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind zelf Spongle erg lekkere muziek om op te spacen.. In de meeste gevallen heb ik geen muziek op omdat mn ouders meestal gewoon thuis zijn lig ik zogenaamd te slapen :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."