#1
Komt de vloeibare vorm wel eens voor in NL? Of is die zeer zeldzaam?
Adrenochroom zei:Komt de vloeibare vorm wel eens voor in NL? Of is die zeer zeldzaam?
Onzin, in het ziekenhuis spuiten ze er ook nog een middel bij in zodat je niet gaat trippen.DreamWeaver zei:Adrenochroom zei:Komt de vloeibare vorm wel eens voor in NL? Of is die zeer zeldzaam?
Word erg veel gebruikt in ziekenhuizen, dus als je contacten hebt in de medische wereld zou ik nu ff een belletje doenIk heb het 2 keer toegedient gekregen voor een operatie, het is inderdaad heftig. Leverde nog een grappig moment op: Toen de anasthesist me meldde dat hij s-ketamine m'n aderen in ging raggen, vroeg ik naar de dosis. Hij antwoordde '20 mg', waarop ik 'm vroeg of dat niet wat weinig was, omdat ik toch wel wat gewend was. Een brede lach maakte zich meester van mijn ziekenhuisbroeders. Zelfs in het ziekenhuis voel ik me nog een junk.
Aangaande de ervaring: Je valt in een k-hole (letterlijk, ik voelde me achterover vallen in een zwarte schaduw, terwijl ik eigenlijk bewegingsloos op een tafel lag). Een seconde later zat ik op een vliegend tapijt waarmee ik door de Grand Canyon vloog, tussen alle rode rotsen door. Boven me was een heldere sterrenhemel, maar het was toch dag in de canyon, erg apart en zeer de moeite waard.
slipperman89 zei:Onzin, in het ziekenhuis spuiten ze er ook nog een middel bij in zodat je niet gaat trippen.DreamWeaver zei:Adrenochroom zei:Komt de vloeibare vorm wel eens voor in NL? Of is die zeer zeldzaam?
Word erg veel gebruikt in ziekenhuizen, dus als je contacten hebt in de medische wereld zou ik nu ff een belletje doenIk heb het 2 keer toegedient gekregen voor een operatie, het is inderdaad heftig. Leverde nog een grappig moment op: Toen de anasthesist me meldde dat hij s-ketamine m'n aderen in ging raggen, vroeg ik naar de dosis. Hij antwoordde '20 mg', waarop ik 'm vroeg of dat niet wat weinig was, omdat ik toch wel wat gewend was. Een brede lach maakte zich meester van mijn ziekenhuisbroeders. Zelfs in het ziekenhuis voel ik me nog een junk.
Aangaande de ervaring: Je valt in een k-hole (letterlijk, ik voelde me achterover vallen in een zwarte schaduw, terwijl ik eigenlijk bewegingsloos op een tafel lag). Een seconde later zat ik op een vliegend tapijt waarmee ik door de Grand Canyon vloog, tussen alle rode rotsen door. Boven me was een heldere sterrenhemel, maar het was toch dag in de canyon, erg apart en zeer de moeite waard.
slipperman89 zei:Onzin, in het ziekenhuis spuiten ze er ook nog een middel bij in zodat je niet gaat trippen.DreamWeaver zei:Adrenochroom zei:Komt de vloeibare vorm wel eens voor in NL? Of is die zeer zeldzaam?
Word erg veel gebruikt in ziekenhuizen, dus als je contacten hebt in de medische wereld zou ik nu ff een belletje doenIk heb het 2 keer toegedient gekregen voor een operatie, het is inderdaad heftig. Leverde nog een grappig moment op: Toen de anasthesist me meldde dat hij s-ketamine m'n aderen in ging raggen, vroeg ik naar de dosis. Hij antwoordde '20 mg', waarop ik 'm vroeg of dat niet wat weinig was, omdat ik toch wel wat gewend was. Een brede lach maakte zich meester van mijn ziekenhuisbroeders. Zelfs in het ziekenhuis voel ik me nog een junk.
Aangaande de ervaring: Je valt in een k-hole (letterlijk, ik voelde me achterover vallen in een zwarte schaduw, terwijl ik eigenlijk bewegingsloos op een tafel lag). Een seconde later zat ik op een vliegend tapijt waarmee ik door de Grand Canyon vloog, tussen alle rode rotsen door. Boven me was een heldere sterrenhemel, maar het was toch dag in de canyon, erg apart en zeer de moeite waard.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."