#1
Komeetman zei:belgiumket zei:idd! ondertussen ben ik al gestopt geweest met ketKaoutar zei:Dat noem je gewenning
maar uiteraard al deftig hervallen...
spijtige zaak natuurlijk
Jammer... 3 Gram per dag is gruwelijk veel, tevens ook een prijzige bedoening (ook al kom je er zeer goedkoop aan)
En (ook al heeft het deels een helende werking), 't is toch niet zo heel goed voor je