Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta & MDMA

Keta & MDMA

33 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het kan wel, maar de keta is vooral lekker als je het na de mdma doet, als de mdma net aan het uitwerken is.
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey hey :wave:

Ik heb effe een vraagje...

Binnenkort heb ik Keta en MDMA kristallen.

Ik had nou in gedachten zaterdag,als ik natuurlijk alles heb mijn 1ste keer Keta te gebruiken.Nou duurt dit 1a2uurtjes en derna is het uitgewerkt...

Ik ga niet alleen gebruiken maar met wat vrienden.Maar erna zou ik wat MDMA gebruiken...

kan dit erna?Of voel ik na het gebruik van Keta helemaal niks meer van de inname van MDMA dan..of moet ik het beter beide te samen innemen?

Dit kan ook heb ik gelezen..dan ben je niet zo doods en is de space leuker:P

:wave:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wacky zei:
Het kan wel, maar de keta is vooral lekker als je het na de mdma doet, als de mdma net aan het uitwerken is.
Klik om te vergroten...

wat hij zegt
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon alles bij elkaar mikken. Eerst de xtc, half uurtje wachten... lijn keta... uurtje wachten weer lijntje keta... na uurtje weer lijntje keta enz enz... Na 4 uur nog wat xtc erbij, weer wat keta etcetera, etcetera :hearteyes:

:wave:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
TechNora zei:
Gewoon alles bij elkaar mikken. Eerst de xtc, half uurtje wachten... lijn keta... uurtje wachten weer lijntje keta... na uurtje weer lijntje keta enz enz... Na 4 uur nog wat xtc erbij, weer wat keta etketera, etketera :hearteyes:

:wave:
Klik om te vergroten...

Wie vindt trouwens dat de meeste andere middelen zo heerlijk werken met mdma erbij? Ik heb laatst een jointje gerookt op de mdma. Ik kwam bijna klaar van het genot! Fucking fantastisch, m'n maten werden gewoon pissed dat ik m niet doorgaf :P [/b]
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
hahahah! I KNOW!!! Ook GHB is echt goddelijk....... alles is beter met wat mdma erbij eigenlijk... Jammer dat het niet zo vaak kan.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja of alles is beter met een paffie erbij, voor mij is een avondje gebruiken ook niet compleet zonder aan het einde een joint te roken :smoke:
kom je weer een beetje tot rust en je spaced 'm nog effe door:wink:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ze moeten hun bonuskaart meebrengen om korting te krijgen :)
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#9
had overigens met keta wel dat het niet werkte in combi met xtc. Was de eerste dat ik het gebruikte en was nog redelijk onder invloed van xtc, nam een redelijke lijn maar het werkte niet optimaal ofzo :(

ging alleen lichtelijk dieper trippen op de X en was vrijwel al me energie kwijt, beetje een domper dus :P
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#10
xpressurself zei:
had overigens met keta wel dat het niet werkte in combi met xtc. Was de eerste dat ik het gebruikte en was nog redelijk onder invloed van xtc, nam een redelijke lijn maar het werkte niet optimaal ofzo :(

ging alleen lichtelijk dieper trippen op de X en was vrijwel al me energie kwijt, beetje een domper dus :P
Klik om te vergroten...

dikke lijn heeft geen zin, je neusgat kan maar iets van50mg per keer opnemen., dus 2 keer 50mg
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, en sowieso als je lekker bezig bent op mdma, op een feest ofzo, dan kun je het beste echt een heeeel klein beetje keta nemen (als je t nodig vind natuurlijk). Zoals ik t nu beschreef is t meer geschikt voor op een after ofzo, dat je fijn kan wegspacen.
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mooi dat ik al wat reacties zie :grin:

Okej ik volg jullie raad op,eerst wat MDMA en daarna als het wat begint te verminderen Keta :wink:

Ik heb al bedacht dat ik eerst binnen MDMA ga nemen bij die vrienden thuis,ik zie wel wat er dan komt :wink:

Na een tijdje ga ik naar buiten gaan met 2goede vrienden,ergens in een parkje rustig een Keta lijntje opsnuiven.Niet binnen bij die vrienden,waarom..nouja sommige gaan XTC nemen,en wat MDMA.Maar meestal voelt iedereen zich dan kiplekker en wilt mee naar buiten een loopje gaan maken en vragen ze je.. ohh je hebt nog dit of dat,krijg ik ook nog wat? :rolleyes: En als je dan erg leip bent,geef je korting of soms wat gratis :rolleyes:

Oke het zijn tenslotte ook wel vrienden..maar nja ik krijg het ook niet gratis :wink:

Mixxen ga ik niet doen,dat is nooit goed...Technora dan bedoel ik jouw reactie.Het is mijn 1ste keer,ik zal jouw advies ooit wel eens testen :wink: Maar ik wil nog een verslag hier kunnen plaatsen.

Oke nog effe paar vraagjes...

Kan Keta buiten in een parkje genomen worden en mag ik dan buiten hallucineren?

Ik wil niet effe in een boom klimmen en denken hej daar zijn mijn 2 apen vrienden ik spring er effe heen :P en daar lig ik dan half gebroken :wink:

Normaal denken lukt nog wel wat?

Als laatste,Welke muziek is daar goed geschikt voor.Ik weet dat heel zachte chille muziek goed is.Ik luister graag Trance,maar als jullie het beter weten..zeg maar dan :wink:

Tot morgen :sunglasses:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat is keta zonder je 2 apenvrienden?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#14
maargoed even serieus.. ik zou niet zo snel naar buiten gaan op ket als het je eerste keer is. snap dat je maten gaan zeiken als je t binnen doet, maar als je echt niet wilt delen zeg je gewoon dat je precies genoeg voor alleen jezelf hebt en beloof je ze volgende keer wat.. vergeten ze toch door de xtc.

Ik zou eerst paar lijntjes doen, die laten inkicken terwijl je op de bank zit.. Tijdens keta vind ik rustige muziek wel lekker, niet te druk lekker wegspacen. verder moet het gewoon muziek zijn die jij lekker vind om te luisteren. verder zou ik als ik jou was even wat effecten opzoeken over ketamine op www.erowid.org , erg duidelijke site en dan weet je al wat je moet verwachten.. of je wel of niet met je apenvriendjes in de bomen gaan hangen, jwt!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hallucinaties krijg je niet zo snel van Keta hoor, als je ze wel hebt heb je al bijna een K Hole ofzo, dus maak jke geen zorgen.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik krijg altijd hallucinaties, zelfs bij het eerste kleine lijntje al :confused: En echt niet dat ik dan al bijna in een k-hole lig, dat heb ik zelfs nog nooit gehad, voor zover ik weet....
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat verschilt natuurlijk ook per persoon, ik vind altijd dat je nog zo goed kan proberen uit te leggen wat je wel of niet gaat voelen, uiteindelijk is de enige manier om erachter te komen het gewoon te doen! :wink:

Niet dat dat betekent dat je je niet moet laten informeren maar alsnog, als je gewoon een beetje rustig aan doet en het op een ontspanne plek doet kan er vrijwel niks mis gaan :mrgreen:
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#18
Met die 2apen vrienden bedoelde ik,natuurlijk gewone vrienden.maar door dat gebruik zou ik heel ver kunnen gaan hallucineren zodat ik denk dat ze veranderd zijn in 2apen of in 2pratende bomen,weet ik veel :P

Maar zover zal het natuurlijk niet komen :wink:
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ga sowiezo effe buiten beetje nemen..maar niet lang.En ik ga zo effe kijken op die site :wink:

ben terug offline :wave:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#20
TechNora zei:
Ik krijg altijd hallucinaties, zelfs bij het eerste kleine lijntje al :confused: En echt niet dat ik dan al bijna in een k-hole lig, dat heb ik zelfs nog nooit gehad, voor zover ik weet....
Klik om te vergroten...

?

Heb het pas 3 keer gehad. Eerste keer 60 mg, geen hallucinaties ( buiten dingen hevig trillen enzo, maar dat zie ik niet als échte' hallucinaties ). Toen nog eens en zon 4/5 van 50 mg in 2 uur. Was echt heel erg vaag, voelde me wel trippy, alles zag er zo trippy-raar uit, m,aar geen hallucinaties.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."