Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta & MDMA

Keta & MDMA

33 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
TechNora zei:
DarkScope zei:
TechNora zei:
Ik krijg altijd hallucinaties, zelfs bij het eerste kleine lijntje al :confused: En echt niet dat ik dan al bijna in een k-hole lig, dat heb ik zelfs nog nooit gehad, voor zover ik weet....
Klik om te vergroten...

?

Heb het pas 3 keer gehad. Eerste keer 60 mg, geen hallucinaties ( buiten dingen hevig trillen enzo, maar dat zie ik niet als échte' hallucinaties ). Toen nog eens en zon 4/5 van 50 mg in 2 uur. Was echt heel erg vaag, voelde me wel trippy, alles zag er zo trippy-raar uit, m,aar geen hallucinaties.
Klik om te vergroten...

Bij mij is het niet te vergelijken met hallucinaties zoals op lsd, of 2cb, maar wat ik altijd zie is dat alles iets menselijks, of dierlijks krijgt. In een hoop jassen zie ik dan bv een beest wat nog het meest op een paard lijkt, maar als ik echt me best doe kan ik er ook nog best een hoop jassen van maken. Ik heb dus ook altijd het idee dat er bv sowieso wel 6 mensen in de ruimte zitten, en dan ga je tellen (gaat lastig) en dan blijken het er bv maar 4 te zijn... Zulke dingen.
Klik om te vergroten...

Soort mdma hallucinaties?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
DarkScope zei:
TechNora zei:
Ik krijg altijd hallucinaties, zelfs bij het eerste kleine lijntje al :confused: En echt niet dat ik dan al bijna in een k-hole lig, dat heb ik zelfs nog nooit gehad, voor zover ik weet....
Klik om te vergroten...

?

Heb het pas 3 keer gehad. Eerste keer 60 mg, geen hallucinaties ( buiten dingen hevig trillen enzo, maar dat zie ik niet als échte' hallucinaties ). Toen nog eens en zon 4/5 van 50 mg in 2 uur. Was echt heel erg vaag, voelde me wel trippy, alles zag er zo trippy-raar uit, m,aar geen hallucinaties.
Klik om te vergroten...

Bij mij is het niet te vergelijken met hallucinaties zoals op lsd, of 2cb, maar wat ik altijd zie is dat alles iets menselijks, of dierlijks krijgt. In een hoop jassen zie ik dan bv een beest wat nog het meest op een paard lijkt, maar als ik echt me best doe kan ik er ook nog best een hoop jassen van maken. Ik heb dus ook altijd het idee dat er bv sowieso wel 6 mensen in de ruimte zitten, en dan ga je tellen (gaat lastig) en dan blijken het er bv maar 4 te zijn... Zulke dingen.
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#4
hm hm oke :)

Maar het zal voor volgende week worden bij mij,want ik heb het dan pas.Dus moet wat geduld hebben,maarja zaterdag is het toch te koud om buiten te gaan zitten in een parkje.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
^ Shadowpeople! Na een nachtje te veel doorrazen op pep komen ze hier ook vaak op bezoek. Ik ben benieuwd wie het zijn.
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#6
YourePrivateDj zei:
hm hm oke :)

Maar het zal voor volgende week worden bij mij,want ik heb het dan pas.quote]

Nu komende woensdag :grin:

1pilletje of 2 maybe,maybe ook niet.Half uurtje later MDMA & na de uitwerking van MDMA wat Keta.

Komt donderdag of vrijdag een report van mijn reis naar de andere wereld :sunglasses:
Klik om te vergroten...
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
DarkScope zei:
TechNora zei:
DarkScope zei:
TechNora zei:
Ik krijg altijd hallucinaties, zelfs bij het eerste kleine lijntje al :confused: En echt niet dat ik dan al bijna in een k-hole lig, dat heb ik zelfs nog nooit gehad, voor zover ik weet....
Klik om te vergroten...

?

Heb het pas 3 keer gehad. Eerste keer 60 mg, geen hallucinaties ( buiten dingen hevig trillen enzo, maar dat zie ik niet als échte' hallucinaties ). Toen nog eens en zon 4/5 van 50 mg in 2 uur. Was echt heel erg vaag, voelde me wel trippy, alles zag er zo trippy-raar uit, m,aar geen hallucinaties.
Klik om te vergroten...

Bij mij is het niet te vergelijken met hallucinaties zoals op lsd, of 2cb, maar wat ik altijd zie is dat alles iets menselijks, of dierlijks krijgt. In een hoop jassen zie ik dan bv een beest wat nog het meest op een paard lijkt, maar als ik echt me best doe kan ik er ook nog best een hoop jassen van maken. Ik heb dus ook altijd het idee dat er bv sowieso wel 6 mensen in de ruimte zitten, en dan ga je tellen (gaat lastig) en dan blijken het er bv maar 4 te zijn... Zulke dingen.
Klik om te vergroten...

Soort mdma hallucinaties?
Klik om te vergroten...

Mwa, net iets anders, maar kan er soms wel op lijken idd. Van mdma hoor ik vaak hele bizarre verhalen, maar bankjes en muren, en kabouters heb ik nog nooit gezien. Het is dus puur het vervormen van alles, dus niet alleen die hoop jassen, maar gewoon de hele ruimte om me heen krijgt iets beestachtigs/menselijks... Als ik ergens naar kijk kan ik makkelijk zien wat voor beest het is, maar het houd me nooit zo bezig. Elke heftige trip op keta heeft voor mij gewooon een thema, en dat sluit aan bij de ruimte waar ik inzit. (ik heb bv ook eens een metaaltrip gehad, ipv die beestige die ik vaker heb)

In ieder geval totaal anders dan lsd, waar de hallu's veel echter zijn, en zich meer aansluiten bij de realiteit, en een afspiegeling vormen van wat zich in mijn hoofd afspeelt.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb met mdma vooral vaak dat ik overal mensen zie staan. Niet heel duidelijk maar meer een soort schimmen die er zijn, alsof ze om elke hoek en boom staan.
Klinkt een beetje paranoide en eng maar op het moment vind ik het nooit erg, zeg dan ook altijd tegen 'n vriend van me: 'oh ze zijn er weer!'
en dan weet 'ie genoeg :P
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jah de meeste drugs,zoals MDMA en XTC verscherpt je kijkvermorgen.Wie weet zijn het wel geesten die we dan kunnen waarnemen :P :mrgreen:
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#10
jah afgelopen maandag was het dus zover...

Ik had alles rond de middag ontvangen.
Dus ik was erg blij,want ik had het al 3weken geleden besteld en had er dus erg zin in.
De avond viel en dus nog vlug effe wat gegeten.Wat tv gekeken en op de pc effe online geweest tot ik besloot te beginnen met MDMA kristallen..

Rond een uurtje of 23.00 ging ik dus maar naar me kamer toe,daar dus het zakje uit mijn kast gehaald.Ik heb geen goed weegschaaltje dus besloot ik met wat kleine brokjes kristal te beginnen innemen.Het waren er denk ik een 5-tal ofzo niet erg groot.Dus ik maar effe wat op mijn kamer online gespeelt op Call Of Duty 3...tot het 23.30u was.Ik had het al erg warm en zwete dus al wat,ook al was het redelijk fris op me kamer.

Een half uurtje later besloot ik terug naar de living te gaan en een beetje heerlijk naar muziek te luisteren op mijn pc.Ik vond het heerlijk om naar muziek te luisteren,klonk echt erg lekker.Maar het gevoel was niet voldoende.. :rolleyes:

Het was rond 1.00u ofzo weet ik niet zo goed meer, maar goed :) Ik besloot dan maar een vloeitje te nemen en daar wat meer kristallen in te doen.150mg of 200mg zeker zoiets :wink: en ja hoor ik ging heel hard opeens :grin: Was een super gevoel,muziek mmm super mooi,had ook het gevoel dat ik wou dansen.Kon niet stilzitten aan mijn pc dus maar eens heen en weer gaan liggen en zitten in de sofa.Mijn zicht was ook erg wazig.Er stond namelijk een nachtlampje aan,en dat kon ik niet eens meer goed zien van een afstand want het was totaal een wazig licht.

Oke het was half 3 ofzoiets en besloot er 1pilletje bij te doen :)

Kijken wat voor effect dat nog gaf..
Ik voelde het al meteen na inname.Ogen trilden.Klapperende tanden..en ja erg hard hallucineren.Kon me op sommige momenten niet meer concentreren.Ik zag namelijk de kleuren in de living veranderen van kleur..het behang dus.Ook staat er een standbeeld met een hoed op zijn hoofd.De ogen van dat standbeeld volgden me overal...soms vervaagde het gezicht compleet...
De hoed die het draagt zag ik soms aan als een rat en nog geen kleintje...ik denk dat dit buiten veel leuker moet zijn omdat je dan nog meer gekkere dingen ziet :grin:

Okej het was dus al erg laat rond 4.00u en zat nog goed te spacen.Ik had dus ook nog Keta bij me.Ik besloot dan maar de pc af te sluiten en in de keuken effe vlug een sleutelpuntje Keta te snuifen.Dit ging heel makkelijk de neus in.Het had meteen effect,want ik keek in de spiegel en zag mijn gezicht totaal vervagen :openmouth: Dit was echt raar en vond het wel grappig :grin: Ik ging dus maar naar mijn kamer toe en nam daar nog een sleutelpuntje.
Bewegen ging erg moeilijk,vingers,armen,benen..alles ging een paar seconden trager..
Heb ook erg rare dingen gezien..leuke en slechte..heb daarna nog wat sleutelpuntjes genomen tot mijn neus niet meer kon en mijn lichaam zei..stop nu is genoeg!

Ik was erg loom,kon niks meer,mijn hoofd was totaal verdooft en lag dus op mijn zei in mijn bed.Toen dacht ik aan vanalles..het meeste aan een vriendin waar ik erg om geef en zag soms precies dingen uit de toekomst :confused: Dit vond ik best wel raar want het leken net wel visioenen uit de toekomst...

Ook mijn lichaam voelde een deel verdoofd aan en mijn hartkloppingen gingen trager.Dit was natuurlijk niet goed en een slecht teken vond ik.En het werd ook al terug dag.Ik besloot dus maar wat te gaan slapen.En legde me een andere kant op in mijn bed,weg van het daglicht en met alle dekens die ik had over mijn hoofd te leggen..zodat het toch donker was en ik niks merkte van dat daglicht.Ik voelde me erg weggezakt in mijn bed en viel dus in slaap, maar werd soms wakker en dan dacht ik..hoe laat is het nu? :confused: En dan keek ik op mijn klok en zag dat ik tijd genoeg had nog om verder te slapen...tot een uur of 14.00u.

De dinsdag dus was ik erg raar in mijn kop,beetje depri.Houterig lopen,rare gedachten wisselingen.Zag alles anders aan...
En een beetje last aan mijn kaak..door de kaakbewegingen.
Had ook niet erg veel honger..bijna niks kunnen eten.Alles smaakte toch ranzig..

Nu is het dus vrijdag en wat is mijn besluit erover...

MDMA: vind ik super heerlijk!Love gevoel,Dansen,Praten,..

1Pilletje(Blauw Dolfijntje): Ik kan niet vertellen of ze super goed zijn want had dus al MDMA genomen.Ik weet wel dat ze meteen insloeg door de MDMA en dat ik erg hallucineerde en klappertande..en wegdraaiende ogen,trillend beeld...

Keta : Het was mijn 1ste keer dat ik dit gebruikte.Het begin vond ik leuk,maar na meer inname van dit vond ik het minder leuk.Praten lukte niet,Geluid klonk heel anders.Bv:Alles wat ik buiten hoorde gebeuren.Hoorde ik in mini klank..amper hoorbaar.In mijn kamer hoorde ik werkelijk vanalles..was niet zo leuk.Ik heb dus besloten dit niet zo vaak te nemen.

Okay dus dit is mijn verslagje dat ik nog ging posten :wink:

Hopelijk hebben jullie er wat aan,zeker voor de mensen die het ooit eens willen proberen MDMA of Keta..

:wave:

oja iemand dat ik ken wil een lijntje kopen,wat is de prijs per lijntje?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een pil kan niet meteen na het inslikken inslaan, dat is gewoon fysisch gezien onmogelijk.. het was gewoon het effect van de eerder genomen MDMA :beer:

En uhm, prijs per één lijn... Aangenomen dat de lijn 50mg is (aangezien een neusgat dat maximaal kan opnemen) kun je het zelf wel uitrekenen, als je weer hoeveel je voor je gram heb betaald :)
D
David BuenoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stoer man!

300 mg mdma een pil en dan goed aan de Keta..

Gezellig in je eentje thuis klappertanden op de bank..

En die prijs per lijn, daar ga ik niet eens op in..
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik noem het niet stoer.

3weken geleden te veel genomen...is me teveel geworden.

Kom hier nu niet meer alleen effe gereageerd op mijn prive berichten.

Ik word in april 21j en heb 3j drugs gebruikt.Ik sluit dat thema nu af.

Het is mooi genoeg geweest,veel vrienden zijn gestopt of worden achterdrogs ervan..en gaan dan achter me rug praten.Wie weet beelde ik het me in..geen idee.Maar mijn vertrouwen stond altijd laag door dat drugsgebruik en die keta geeft me mooie dingen laten zien waar ik voor moet gaan in me leven,want de tijd staat niet stil..en je blijft niet jong :wink:
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dumpy zei:
Wacky zei:
Het kan wel, maar de keta is vooral lekker als je het na de mdma doet, als de mdma net aan het uitwerken is.
Klik om te vergroten...

wat hij zegt
Klik om te vergroten...

idd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."