#1
ik vraag het maar eens voor de zekerheid 50 mg is 0.05 g of 0.5 g het is domme vraag maar ik wel het zeker zijn ![:)]()
stuikeuh zei:-Wanneer voel je dat je in de k-hole zit?
stuikeuh zei:-als ik 1 lijntje leg hoeveel gram ? of van de eerste keer de hoeveelheid van de k-hole of best in kleinere lijntjes?
stuikeuh zei:ik vraag het maar eens voor de zekerheid 50 mg is 0.05 g of 0.5 g het is domme vraag maar ik wel het zeker zijn![]()
KNIFTIGEKARELTJE zei:een halve gram 500mg dus ik denk dat als je dat in 1 keer wegsnuift voor je eerste keer er een instant k-hole ofzo in je zit en je in het ziekenhuis wakker word. (Zelf nooit Keta gebruikt)
Kaoutar zei:Een tip: drink flink wat alcohol voor je je eerste lijntje neemt :P

jcutter123 zei:Tutorial: How to fuck you brain.
Kaoutar zei:Een tip: drink flink wat alcohol voor je je eerste lijntje neemt :P
TechNora zei:Ja, altijd combineren!
eyebeekaii zei:Kaoutar zei:Een tip: drink flink wat alcohol voor je je eerste lijntje neemt :P
TechNora zei:Ja, altijd combineren!
Wat een adviezen![]()
Zou het in ieder geval eerst een keer op zich proberen
Atropa zei:Verwar outgaan van Ket niet met GHB knock outs.

dat is wel duidenlijkKNIFTIGEKARELTJE zei:het antwoord op deze brandende vraag is 0,05 g 0,5 g is een halve gram 500mg dus ik denk dat als je dat in 1 keer wegsnuift voor je eerste keer er een instant k-hole ofzo in je zit en je in het ziekenhuis wakker word. (Zelf nooit Keta gebruikt)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."