Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverschil tusse keta voor mens en voor dier

verschil tusse keta voor mens en voor dier

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
Of in een neusspray potje
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
het is gewoon dezelfde
b
bluehellLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb hier wat keta wete te bemachtigen maar tis wel voor de dierenarts mijn vraag is of deze volgens het zelfde procede wordt gemaakt als dat voor mensen en of de kwaliteit goed is het product in kwestie is ketaset
MVG
A
AapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga je het ook spuiten? ( ik neem aan dat het vloeibaar is? )
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aap zei:
Ga je het ook spuiten? ( ik neem aan dat het vloeibaar is? )
Klik om te vergroten...

Als het vloeibaar is en je wilt het liever snuiven kun je het gewoon uitkoken :)
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spor is dr weer hoor :P



Maar eigenlijk niet zo'n slecht idee alhoewel ieder dier heeft een verschillend neusholte groote...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
evil_kermit zei:
gewoon de keta-spray (hehe spreekt leuk uit vind ik) proberen van spor.
Klik om te vergroten...

Preciiiiiiiiieeeeeees :sunglasses:
A
AapLid
01-01-2024, 00:00
#8
DreamWeaver zei:
Aap zei:
Ga je het ook spuiten? ( ik neem aan dat het vloeibaar is? )
Klik om te vergroten...

Als het vloeibaar is en je wilt het liever snuiven kun je het gewoon uitkoken :)
Klik om te vergroten...

Dan kan je net zo goed meteen keta in poedervorm halen toch? :P Is ook wel wat gemakkelijker aan te komen lijkt me.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hij zegt dat het voor de dierenarts is...wat ie er precies mee bedoeld weet ik niet..
Maar ik ken iemand die werkt op een paardenmanege en die vertelde mij dat ze daar ook een halve liter ket hebben staan om die paarden te verdoven, opkoken en je hebt toch een flink aantal grammen..
En als ze vragen waar al die keta is gebleven zeg je gewoon dat je paard gevallen is :wave: :P
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#10
whaha :P
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wromtrax zei:
Spor is dr weer hoor :P



Maar eigenlijk niet zo'n slecht idee alhoewel ieder dier heeft een verschillend neusholte groote...
Klik om te vergroten...

Neusspray propaganda massive JWT :sunglasses:

Een neusspray is echter vooral van toepassing op mensen, niet zozeer op dieren :wink:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dus als ze een beest verdoven is het een dikke k-hole.

Ik wordt hopelijk gereincarneerd als paard.
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#13
mens = dier

dus maakt ni uit
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deep Blue zei:
mens = dier

dus maakt ni uit
Klik om te vergroten...

Wel want ik krijg geen gratis k-hole als ik in een auto moet :grin:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#15
gewoon de keta-spray (hehe spreekt leuk uit vind ik) proberen van spor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."