Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik probeer nu te sprayen en t werkt niet??????

ik probeer nu te sprayen en t werkt niet??????

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
k
ketLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb weer een paar flesjes op de kop getikt en in de neusspray gegooit en geen effect wat doe ik niet goed?
:confused:
V
VintageLid
01-01-2024, 00:00
#2
ket zei:
ik heb weer een paar flesjes op de kop getikt en in de neusspray gegooit en geen effect wat doe ik niet goed?
:confused:
Klik om te vergroten...

flesjes ket? dus ampullen?

ga gewoon intramusculair spuiten als ze daarvoor bedoeld zijn...
k
ketLid
01-01-2024, 00:00
#3
stel nou dat ik dat eens wil proberen, wat kan ik ervan verwachten dan? hoe weet ik wat er wel bijhoort en wat niet en wanneer het niet goed gaat. Heb al op meer forums gelezen dat spuiten echt top is.. maar leg het eens uit?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vogelbrein...
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#5
ket zei:
stel nou dat ik dat eens wil proberen, wat kan ik ervan verwachten dan? hoe weet ik wat er wel bijhoort en wat niet en wanneer het niet goed gaat. Heb al op meer forums gelezen dat spuiten echt top is.. maar leg het eens uit?
Klik om te vergroten...

Open dan je eigen topic hierover en ga niet off-topic op iemand anders topic die graag zijn vraag beantwoord wil hebben.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb je hem toevallig niet eerst uitgekookt? De ketamine moet namelijk vloeibaar in de neusspray zitten.


:beer:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Stoneboot zei:
ket zei:
stel nou dat ik dat eens wil proberen, wat kan ik ervan verwachten dan? hoe weet ik wat er wel bijhoort en wat niet en wanneer het niet goed gaat. Heb al op meer forums gelezen dat spuiten echt top is.. maar leg het eens uit?
Klik om te vergroten...

Open dan je eigen topic hierover en ga niet off-topic op iemand anders topic die graag zijn vraag beantwoord wil hebben.
Klik om te vergroten...

dude... kom van die stoner boot... :rolleyes:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#8
-spaceman- zei:
Stoneboot zei:
ket zei:
stel nou dat ik dat eens wil proberen, wat kan ik ervan verwachten dan? hoe weet ik wat er wel bijhoort en wat niet en wanneer het niet goed gaat. Heb al op meer forums gelezen dat spuiten echt top is.. maar leg het eens uit?
Klik om te vergroten...

Open dan je eigen topic hierover en ga niet off-topic op iemand anders topic die graag zijn vraag beantwoord wil hebben.
Klik om te vergroten...

dude... kom van die stoner boot... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

:grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
-spaceman- zei:
Stoneboot zei:
ket zei:
stel nou dat ik dat eens wil proberen, wat kan ik ervan verwachten dan? hoe weet ik wat er wel bijhoort en wat niet en wanneer het niet goed gaat. Heb al op meer forums gelezen dat spuiten echt top is.. maar leg het eens uit?
Klik om te vergroten...

Open dan je eigen topic hierover en ga niet off-topic op iemand anders topic die graag zijn vraag beantwoord wil hebben.
Klik om te vergroten...

dude... kom van die stoner boot... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

hehe :P

Als je farmaceutische ketamine in vloeibare vorm hebt, zal je je inderdaad waarschijnlijk helemaal lens moeten spritsen omdat het gewoon een hele milde oplossing is. Als je het half uitkookt ofzo zou het al beter moeten zijn want dan is er vocht verdamt en is de concetratie dus sterker. Zelf geen ervaring met farmaceutische ketamine (jammer genoeg) ik maak mijn streetketa altijd zelf vloeibaar
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#10
-spaceman- zei:
Stoneboot zei:
ket zei:
stel nou dat ik dat eens wil proberen, wat kan ik ervan verwachten dan? hoe weet ik wat er wel bijhoort en wat niet en wanneer het niet goed gaat. Heb al op meer forums gelezen dat spuiten echt top is.. maar leg het eens uit?
Klik om te vergroten...

Open dan je eigen topic hierover en ga niet off-topic op iemand anders topic die graag zijn vraag beantwoord wil hebben.
Klik om te vergroten...

dude... kom van die stoner boot... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Toet Toet? :grin:
k
ketLid
01-01-2024, 00:00
#11
ok spor ik dacht dat je de inhoud van ketamineampullen in de spray gedaan had
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#12
beetje jammer :P van de ket
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#13
bah ketamine,, ik werd kotsmisselijk van dat spul
ja kotsen ik hou ervan
maar dan wel met van die mooie visuals en van die gedachtestromen waar ik dan duizelig van kan worden,
dat lukt niet met dat rotspul
Stop Toch Een LSDzegel in je kont, dat werkt toch veel beter
ik vind die ket maar eng spul
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#14
vogel zei:
bah ketamine,, ik werd kotsmisselijk van dat spul
ja kotsen ik hou ervan
maar dan wel met van die mooie visuals en van die gedachtestromen waar ik dan duizelig van kan worden,
dat lukt niet met dat rotspul
Stop Toch Een LSDzegel in je kont, dat werkt toch veel beter
ik vind die ket maar eng spul
Klik om te vergroten...

En andere mensen vinden het leuk. :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
vogel zei:
ik vind die ket maar eng spul
Klik om te vergroten...

Rare vogel :sunglasses:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#16
LSD is een middel met een Ziel vind ik
ketamine heeft geen spirit,
nou ja die John Lily is wel een boeiende figuur
hij ging toch in trippend op de ketamine in een tank zout water drijven in een zwembad met dolfijnen, om dan met de dolfijnen te praten
nou ja heeft ketamine toch nog mischien wel een spirit dankzij John Lily
de vader van de LSD is Albert Hoffman
is er nog een vader of moeder der ketamine "? :confused:

http://www.johnclilly.com/
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#17
vogel zei:
LSD is een middel met een Ziel vind ik
ketamine heeft geen spirit,
nou ja die John Lily is wel een boeiende figuur
hij ging toch in trippend op de ketamine in een tank zout water drijven in een zwembad met dolfijnen, om dan met de dolfijnen te praten
nou ja heeft ketamine toch nog mischien wel een spirit dankzij John Lily
de vader van de LSD is Albert Hoffman
is er nog een vader of moeder der ketamine "? :confused:

http://www.johnclilly.com/
Klik om te vergroten...


idd lsd leeft

is denk ik (heb t maar 1 keer gedaan) elke keer anders naar wat ik ervan lees enzo
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Plimu zei
idd lsd leeft

is denk ik (heb t maar 1 keer gedaan) elke keer anders naar wat ik ervan lees enzo
Klik om te vergroten...

vreemd he ? dromen zijn ook steeds anders

trippen van LSD enzo is dromen als je wakker ben,,,,,,,,, lees maar

als je van de keta wil trippen moet je eerst kostmisselijk in een verdovend k hole komen

We now know that the pineal gland has extremely important functions. It influenc es the workings of our immune system and the secretion of hormones. The pineal gland translates environmental information, such as light or temperature, into signals that are transmitted to other parts of our brain and body. This is mainly achieved through the cyclic secretion of these tryptamine neurotransmitters. We also know that each stage of the circadian rhythm cycle has a corresponding predominant neurotransmitter and associated brain wave frequency measured in cycles per second or Hz. The frequency known as theta (~7 - 9Hz) is associated with stage 5 REM sleep, which is the stage known to be predominated by the methylated tryptamines; 5-MEO-DMT, DMT, 5-HO-DMT, Harmine, & Harmaline. In the 1950''s a man named Henry Schumman measured the earth''s average magnetic resonance. He found it to average ~7.83Hz.
Klik om te vergroten...

http://www.lila.info/document_view.phtml?document_id=89

de heilige frequentie van moeder aarde
elke keer vertrouwd,, maar natuurlijk weer :wink: anders

Re: ik probeer nu te sprayen en t werkt niet?????
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
hahahaahaha het werkt niet ?
van achteren genomen door de LSD dat werkt lekker wel :wave:
R
Robotnr1Lid
01-01-2024, 00:00
#19
gebruiken ze keta om dieren in narcose te brengen voor een operatie?
dan vind ik het raar dat het zo een milde oplossing is, tenzij er verschillende sterktes zijn, bijvoorbeeld die alleen door de dokters gebruikt worden sterker (en als het ervoor gebruikt wordt )
als pijnstiller bij mensen die dan inderdaad lichter is.
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#20
De sterkte van de oplossing varieert per merk, de ene heeft per ml X mg keta, de ander heeft weer een hogere of lagere oplossing.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."