Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb weer een paar flesjes op de kop getikt en in de neusspray gegooit en geen effect wat doe ik niet goed?"
"dus gewoon het flesje leeggieten op een schoteltje en in de magnetron zetten.. hoe lang duurt dat dan voor t helemaal gekristaliseerd is?"
"he daar ik heb mijn hand weten leggem op 2 potjes ketanest 10 ml 25 multidose ik vraag me af wat ik er het beste mee kan doen heb het in het pannetje geprobeerd maar blijft nix van over en kom zeker niet in een khole wie kan me helpen krijg alleen maar heel fijn poeder maar geen kristallen die ben ik wel gewend maar die kocht ik kant en klaar en die moest ik eerst pletten wie helpt? kan je ketanest ook zo opsnuiven met een neussprayflesje zonder iets toe te voegen"
"niet duur maar moeilijk aan te komen"
"hoeveel doe je dan in zon shot? en wat ken ik dan verwachtenen waar moet ik niet van staan te kijken snappie"
"stel nou dat ik dat eens wil proberen, wat kan ik ervan verwachten dan? hoe weet ik wat er wel bijhoort en wat niet en wanneer het niet goed gaat. Heb al op meer forums gelezen dat spuiten echt top is.. maar leg het eens uit?"
"ok spor ik dacht dat je de inhoud van ketamineampullen in de spray gedaan had"
"GHB en sex gaan prima samen ging het ook maar zo als GHB in t dagelijksleven"
"je moet niet te sneldoods bang worden 2 weken is redelijk kort ik zit er nu al 3 jaar aan aan een stuk iedere 2 uur een buisje dag en nacht omdat ik met mijn gevoel niet om kan gaan . velen zullen zeggen zieligerd maar ik ben nu in igg gelukkig. ik gebruik het vanaf mijn 14e tot nu 28 jaar met grote regelmaat nu 3 jaar aan een stuk 2 weken is even zweten wat wakker liggen voor de rest komt dat wel goed maak je daar maar geen zorgen over ik kan ook nog afbouwen alleen kan dan niet verder met mijn werk en leven das de enige drempel voor me wat aan de andere kant ook een drempel is is dat ik t nog altijd lekker vind ondanks dat ik verslaafd ben aan die zooi"