Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketamine 1e keer

ketamine 1e keer

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Alles is te vinden, ik kwam laatst nog iemand tegen met vloeibare medische injectie ampullen, alleen het is inderdaad wat moeilijker te vinden. Lang leve de versnijders..
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb voor het eerst ketamine gehaald een halve gram.

nu zijn het een soort van kristalletjes/ korreltjes.
is dit altijd zo?
ik dacht altijd dat ketamine een poedervorm was.

moet ik deze korreltjes eerst crushen?

bedankt
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
stond dit nou niet in een ander topic over ketamine?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kristallen zijn goed..wanneer het een fijn poeder is, is er grote kans dat het versneden is. En ja die moet je crushen.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat Sjeik zegt. Uitgekookte ampullen worden grove korrels. Begin deze eeuw was Ketamine bijna altijd zuiver in die verkochte vorm. Daar kon je geluk mee hebben als je goed en strategisch snoof.

Tegenwoordig zie je bijna alleen nog maar poeder op de markt verschijnen en de domme commerciele markt, die geen idee heeft van hoe en wat, verkoop K versneden.

Je kunt het vergeten dat de beeldenwereld ooit nog zichtbaar wordt met die verschijningsvorm, het blijft verdoving zonder binnenkomst en psychedelische reis.

Maar goed, sowieso ben ik er klaar mee want afgelopen Nieuwjaar werd ik er weer aan herrinert waarom ik Ket op die manier als drugs bestempel. Gewoon lege dronkenschap is het, af en toe wat dissociatieve effecten maar te verwaarlozen ten opzichte van de beeldenstad.

Ampullen zijn de entheogene vorm. Helaas nooit de gelegenheid gehad deze aan te schaffen want andere vormen hoef ik niet meer.
d
dutchfreakerLid
01-01-2024, 00:00
#6
ff inbreken bij de dierenarts :smilingimp:

daar ligt zat vloeibare kethamine :grin:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#7
en hoe was t?

Ik vanavond keta voort eerst, ben benieuwd. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."