#1
Zo voel ik me ook.. VAAG. Niet stoned/verdoofd/high/euforish/trippend... Extreem vaag. Ik neem nog ff een sleutelpunt en ga wat muziek luisteren.
Angramar Temenos zei:Zo voel ik me ook.. VAAG. Niet stoned/verdoofd/high/euforish/trippend... Extreem vaag. Ik neem nog ff een sleutelpunt en ga wat muziek luisteren.
ik weet wel hoe je je voelt, ik heb vaak genoeg ketamine gedaanAngramar Temenos zei:Weet ik veel, 'k heb geen tripgedachtes of visuals, alleen, alles voelt raar. Bewegen voelt zo.. weet ik het, als ik eenmaal beweeg, lijkt de beweging helemaal vanzelf te gaan.
Psychisch voel ik me totaal nuchter, maar lichamelijk, vet vaag. Ik vind dit nummer onder keta wel vet tof:
http://www.youtube.com/watch?v=tK1JLmlH ... B&index=62
zo snel zit je nou ook weer niet in een k-hole zeker als je kleine hoeveelheden snuift telkensAngramar Temenos zei:Hmm, zal er aan denken, heb geen zin om in een k-hole hier out te gaan terwijl m'n paps binnen een uur terug kan komen....
Voel me wel echt bizarro, als ik met m'n hoofd beweeg voelt het alsof die er elk moment af kan donderen.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."