Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOngelovelijke ranssmaak met ketamine

Ongelovelijke ranssmaak met ketamine

45 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo voel ik me ook.. VAAG. Niet stoned/verdoofd/high/euforish/trippend... Extreem vaag. Ik neem nog ff een sleutelpunt en ga wat muziek luisteren.
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het voelt nu; allesomvattend
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
nice
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het maar vaag spul :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
'k heb net voor het eerst ketamine gesnoven, en mijn god, ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk ranzige smaak achter in m'n keel gehad... Net 2 liter water en een liter melk gedronken, met mondwater gegorgeld en het is nog niet genoeg. Damn! Is dit normaal? Ik heb al eens MDMA, caffeine en nog wat RCs gesnoven, maar dit slaat echt alles.
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha, lekker smaakje he... :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
'k merk er nog niet zo veel van, op een licht vaag, "out there" gevoel na. Net tweede lijn gelegd.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Zo voel ik me ook.. VAAG. Niet stoned/verdoofd/high/euforish/trippend... Extreem vaag. Ik neem nog ff een sleutelpunt en ga wat muziek luisteren.
Klik om te vergroten...

duh, keta is ook met niks anders te vergelijken :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Weet ik veel, 'k heb geen tripgedachtes of visuals, alleen, alles voelt raar. Bewegen voelt zo.. weet ik het, als ik eenmaal beweeg, lijkt de beweging helemaal vanzelf te gaan.

Psychisch voel ik me totaal nuchter, maar lichamelijk, vet vaag. Ik vind dit nummer onder keta wel vet tof:

http://www.youtube.com/watch?v=tK1JLmlH ... B&index=62
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Weet ik veel, 'k heb geen tripgedachtes of visuals, alleen, alles voelt raar. Bewegen voelt zo.. weet ik het, als ik eenmaal beweeg, lijkt de beweging helemaal vanzelf te gaan.

Psychisch voel ik me totaal nuchter, maar lichamelijk, vet vaag. Ik vind dit nummer onder keta wel vet tof:

http://www.youtube.com/watch?v=tK1JLmlH ... B&index=62
Klik om te vergroten...
ik weet wel hoe je je voelt, ik heb vaak genoeg ketamine gedaan :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Net nog even een lijntje genomen, m'n laatste vanavond, na 3-4 minilijntjes (1 lijntje = sleutelpuntje gedaan, had geen MG scale dus ik wou maar eerst dik voorzichtig doen, na eerste lijn eerst halfuur gewacht) (ik schat 80 mg of zo) voel ik me toch behoord naar de tyfus. Net een robot of zo, weet niet hoe je dat uitlegt... Ik lul waarch heel slap hier, tegen de ervaren ketaheads, maar ik zit even de eerste keer de keta-en :P.

En damn wat is het vaag :P.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
geniet ervan :hearteyes:

let wel een beetje op de tijd wanneer je wat neemt, met keta lijkt de tijd heel snel te gaan terwijl dat helemaal niet zo is en dan kan je nog al eens iets teveel nemen
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hmm, zal er aan denken, heb geen zin om in een k-hole hier out te gaan terwijl m'n paps binnen een uur terug kan komen....

Voel me wel echt bizarro, als ik met m'n hoofd beweeg voelt het alsof die er elk moment af kan donderen.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ketamine nooit combineren met ...?

Iemand?

xx
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Hmm, zal er aan denken, heb geen zin om in een k-hole hier out te gaan terwijl m'n paps binnen een uur terug kan komen....

Voel me wel echt bizarro, als ik met m'n hoofd beweeg voelt het alsof die er elk moment af kan donderen.
Klik om te vergroten...
zo snel zit je nou ook weer niet in een k-hole zeker als je kleine hoeveelheden snuift telkens
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben nu wel over de piek heen, was wel een grappige ervaring, maar niet iets om vaak te doen, niet echt "mijn ding", maar wel leuk voor af en toe denk ik. Al met al, was wel geinig. Ik ga zo lekker slapen :wave:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Welcome to the world of ketamine :mrgreen:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik en Keesie ook aand e keta
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mn oma aan de stoma!!!!!!!!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
yeahhhhhhhh :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."