Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspijn en vergrootte testikel

pijn en vergrootte testikel

22 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#1
In uit je bol staat bij het stukje over ketamine dat je er bijbal onsteking van kan krijgen.
l
lizalizaLid
01-01-2024, 00:00
#2
het is een waterzakbreuk gebleken. die kan ontstaan na een klap, trap of aangeboren. operatie is het enige medicijn

dank jullie voor je reacties
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toen ik jong was heb ik van een liesbreuk een opgezette bal en buikpijn gekregen. Zoals al gezegd werd, ga naar je huisarts :)
l
lizalizaLid
01-01-2024, 00:00
#4
sorry , het gaat om mn zoon

hij is al 3 keer naar de huisarts geweest en nu een verwijsbrief voor een echo

antibiotica hielp niet echt

groetjes liza
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
buik/maagpijn kan een samonella, buikpijn, maagsweer etc. zijn en opgezette testikels kan teveel wippen, rukken of de mexicaanse griep zijn... ik zou zeggen als je last blijft houden zou ik naar de dokter gaan :beer:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij een opgezette en pijnlijke bal zou ik zelf redelijk snel naar de dokter gaan, helemaal als ik ook nog eens liza heet. :wink:
l
lizalizaLid
01-01-2024, 00:00
#7
hallo,

kan iemand me vertellen of je van een of ander drug buik/maagpijn kunt krijgen en of een opgezette testikel die erg pijnlijk is?

groet liza
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik krijg van de meeste drugs wel een ongemakkelijk gevoel in mn buik. Opgezette kloten lijkt me daarentegen minder waarschijnlijk. Weet je zeker dat het je testikels zijn die opgezet zijn, Liza?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb wel vaak last van opgezette borsten.


gr
Kees :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
lizaliza zei:
sorry , het gaat om mn zoon

hij is al 3 keer naar de huisarts geweest en nu een verwijsbrief voor een echo

antibiotica hielp niet echt

groetjes liza
Klik om te vergroten...
En hij gebruikt ketamine of.... ?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Door de bloedrukverhogende eigenschappen van drugs als cocaine & speed kunnen als je pech hebt bloedvaten in buik & testikels kapot gaan. Inwendige spataders schijnen uitermate pijnlijk te zijn.
Zoals hierboven al benadrukt: aarzel niet om een arts te bezoeken als de klachten niet snel verdwijnen!
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#12
De kans dat het NIET door drugs veroorzaakt wordt, lijkt me veel groter.
Kan ook trombose zijn, aderontsteking, auto-immune aanval op bloedvaten etc.

In eerste instantie lijkt een remedie voor het euvel me belangrijker dan de mogelijke oorzaak.
Sterkte ermee :wink:
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#13
"K-Kramp" :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
lizaliza zei:
sorry , het gaat om mn zoon

hij is al 3 keer naar de huisarts geweest en nu een verwijsbrief voor een echo

antibiotica hielp niet echt

groetjes liza
Klik om te vergroten...
En hij gebruikt ketamine of.... ?
Klik om te vergroten...

Nee, ze heeft verhalen gehoord over ketamine en dat je raar gaat doen.
Zoon doet ene avond raar, andere dag last van maag en ballen oftewel: hij is verslaafd aan keta.

rengdengdengwoehoe!
l
lizalizaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
ExceptionalInsight zei:
lizaliza zei:
sorry , het gaat om mn zoon

hij is al 3 keer naar de huisarts geweest en nu een verwijsbrief voor een echo

antibiotica hielp niet echt

groetjes liza
Klik om te vergroten...
En hij gebruikt ketamine of.... ?
Klik om te vergroten...

Nee, ze heeft verhalen gehoord over ketamine en dat je raar gaat doen.
Zoon doet ene avond raar, andere dag last van maag en ballen oftewel: hij is verslaafd aan keta.

rengdengdengwoehoe!
Klik om te vergroten...


nee oom klaas,

iemand wees me op drugsgebruik en dat misschien daar door opgezet kon zijn

mijn zoon doet niet een avond raar ,maar nu al 1,5 week omdat hij zich klote voelt misschien?
l
lizalizaLid
01-01-2024, 00:00
#16
yeti zei:
De kans dat het NIET door drugs veroorzaakt wordt, lijkt me veel groter.
Kan ook trombose zijn, aderontsteking, auto-immune aanval op bloedvaten etc.

In eerste instantie lijkt een remedie voor het euvel me belangrijker dan de mogelijke oorzaak.
Sterkte ermee :wink:
Klik om te vergroten...

kun je trombose ook in een bal krijgen? :openmouth:

je vergat nog dat het ook een tumor kan zijn

schijnt bij mannen tussen 13 en 35 voor te komen
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#17
KAPPEN MET SPECULEREN

HUISARTS
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#18
waarom staat dit in het ket forum?????
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ongeveer 1 derde van de regelmatige gebruikers ontwikkelt lichamelijke klachten; voornamelijk hevige buikpijn (“K-kramp”) en blaasontsteking.

Wikipedia.org

Dat je er ook beurze ballen van krijgt is nieuw voor mij :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
leppeh zei:
KAPPEN MET SPECULEREN

HUISARTS
Klik om te vergroten...

Afgezien van het feit dat hij daar al geweest is.
Er zijn geen drugs die standaart op z'n etiketje heeft staan: Overmatig gebruik veroorzaakt opgezwollen testikels.

Als je denkt dat hij drugs gebruikt vraag het hem dan heel open, evt. met wat eigen gebruik geschiedenis erbij.

Beterschap

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."