Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vraag me af of er ook veel dames zijn die psychedelische middelen tot hun nemen, Ben er nmelijk in mn leven maar 1 tegen gekomen die wel eens paddo's deed, dus dames laat je horen! ik ben benieuwd"
"Ik heb 2 keer paddo's gedaan bij mn moeder maar ze wist nergens vanaf"
"goeie dag, ik en een vriend gaan deze combinatie zojuist uitproberen diazepam 10 mg oraal ( wellicht meer) diclofenac 50 mg oraal (wellicht meer) speed 700mg nasaal coke 200mg nasaal mtx 100mg nasaal 2c-i 12 mg nasaal mcpp 24mg oraal en dit is uiteraard per persoon, we houden jullie op de hoogte hoe ons tripje gaat worden. en dit gebeurt btw allemaal buiten, dus ik neem aan dat het een topavond gaat worden! gegroet allen!"
"Er is meer dan dat naar binnen gegaan, super chille avond gehad, en ben totaal niet brak, niet voor herhaling vatbaar, omdat ik mijn lichaam nog langer wil behouden dan vandaag, maar heel hard getript en ben nu lekker aan het vissen, Doegg"
"ik heb net een op 't randje van een mhole dosis metoxetamine genomen en ben nu onderweg naar de trein om daarna naar huis te gaan xD zijn er ook anderen hier die het preferen hun drugs in het openbaar te nemen? in de zin van een beetje rondlopen door de stad enzo? groetjes!"
"Ik vraag me af hè, als je door teveel ketamine je halve blaas eruit pist (figuurlijk voor de onwetenden) wat gebeurt er dan wel niet met je slok darm en maag door ketamine. is het een bepaalde reactie in de blaas dat nergens anders in het lichaam plaats vind? groeten"
"t: 20:41 beetje gesnoven (ik gok ongeveer 20 mg) t: 20:53 ben met moeite een druipend beetje mxe weg aan het slikken en merk een beetje een wankelend effect. t: 20:56 voel een beetje een alcohol achtige waas/ andere woorden voor die wankelijkheid denk ik. t: 21:04 ik leg nog maar een beetje erbij, wil een wat spannendere ervaring hebben vandaag. zelfde als start dosis. de geur is trouwens niet als mijn vorige ervaringen met methoxetamine maanden geleden. de smaak is wel bijna hetzelfde, hij ruikt naar het goedje wat ze ook in speed verwerken wat naar zoete appels ruikt. je zou denken dat deze batch versneden is, maar qua effect zou ik dit niet zeggen, het is denk ik gewoon een aangename toevoeging. ik vind het wel jammer want nu voelt het niet alsof ik hetzelfde middel nam als eerder, smaak en geur vind ik wel belangrijk. ondanks dat ik het niet meer zou doen had ik laatst 2 gram speed gekocht om lekker een avondje te kunnen snuiven. maar toen ik het zakje open deed kwam ik er achter dat deze speed de zoete appel stof had, waar ik op hoopte was die chemische schoonmaak speed lucht waar ik zo vertrouwd op was, het effect weegde het niet op tegen de geur, ondanks dat die appelspeed heel goede speed was. en maar goed ook anders had ik weer speed gebruikt wat ik eigenlijk niet meer wil doen. t: 21:15 ben vanmiddag naar de tandarts geweest en had verdovingen gekregen, nu voelt mijn hele gezicht een beetje hetzelfde, de rest van mn lichaam vooral mn buik lijkt ook verdoofd maar dat voelt heel anders aan, beetje prikkelend. t: 21:50 ik voel m'n wereld af en toe een beetje draaien net als met alcohol. ik neem nog een beetje bij weer ongeveer wat ik eerder nam. t: 22:01 Coldplay concert aan gezet op mn versterkerd op 3fm"
"deheerdeboer zei: t: 22:01 Coldplay concert aan gezet op mn versterkerd op 3fm Klik om te vergroten... Okee dat was van korte duur.. of toch niet..."
"ja dat is iets wat ik heel veel hoor van mensen, maar ik heb daar nooit last van gehad, een goeie dosis paddo's op een feest in de stad is me al heel goed bevallen ik doe het liefst mijn drugs altijd in het openbaar, is gewoon echt mijn ding denk ik, ik vind het ook wel leuker met mensen die ik ken maar zoals nu chill ik 'm gewoon lekker in me 1tje op de methoxetamine in de trein xD"
"weet iemand dan nog een leuk uitstapje in de avond heb namelijk nog een paar 2citjes liggen, bijvoorbeeld een mooi verlicht park ofzo? ik zoek iets wat normaal nuchter al een feest voor het oog is, dus dat het met 2c nog veel mooier is xD"