#1
Hallo mensen.
Ik en een vriend uit India vroegen ons af of iemand weet in welke groep (schedule) Ketamine hoort.
Dit omdat hij wou weten of het bijvoorbeeld veilig is om het te verzenden aangezien ze geen moeite gaan doen om de verzender op te sporen ofzoiets.
Ik meen dat hiet III is maar dat weet ik dus niet zeker.
Post hier
Thanks
Ik en een vriend uit India vroegen ons af of iemand weet in welke groep (schedule) Ketamine hoort.
Dit omdat hij wou weten of het bijvoorbeeld veilig is om het te verzenden aangezien ze geen moeite gaan doen om de verzender op te sporen ofzoiets.
Ik meen dat hiet III is maar dat weet ik dus niet zeker.
Post hier
Thanks