Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welk groep zit Ketamine?

In welk groep zit Ketamine?

7 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
BenthemanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensen.

Ik en een vriend uit India vroegen ons af of iemand weet in welke groep (schedule) Ketamine hoort.
Dit omdat hij wou weten of het bijvoorbeeld veilig is om het te verzenden aangezien ze geen moeite gaan doen om de verzender op te sporen ofzoiets.

Ik meen dat hiet III is maar dat weet ik dus niet zeker.

Post hier

Thanks
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ketamine valt onder de Geneesmiddelenwet. Je mag het dus niet verzenden.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Groep 8, heeft net zijn CITO toets gemaakt.
B
BenthemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
dupont zei:
Groep 8, heeft net zijn CITO toets gemaakt.
Klik om te vergroten...

Interessant, laat me maar weten wat voor score je hebt gehaald.
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ketamine is een dissociatief. Als je een brief post hoef je de afzender niet te vermelden dus hoe zouden ze daar ooit achter kunnen komen? Ze kunnen alleen de geadresseerde een waarschuwing geven maar geen strafvervolging .
Edit: je mag geneesmiddelen gerust verzenden mijn ex kreeg altijd haar methadon over de post.
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
In de praktijk zullen ze hier misschien niet zo snel achter komen, maar op de vraag of je ketamine MAG verzenden is het antwoord nee. Sommige mensen krijgen inderdaad geneesmiddelen (zoals methadon) via de post, maar dit is dan in het kader van een behandeling. Dit is dan een ander verhaal.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bentheman zei:
Hallo mensen.

Ik en een vriend uit India vroegen ons af of iemand weet in welke groep (schedule) Ketamine hoort.
Dit omdat hij wou weten of het bijvoorbeeld veilig is om het te verzenden aangezien ze geen moeite gaan doen om de verzender op te sporen ofzoiets.

Ik meen dat hiet III is maar dat weet ik dus niet zeker.

Post hier

Thanks
Klik om te vergroten...
Hoe zouden ze de verzender volgens jou moeten opsporen dan? Zolang er geen afzender op staat kunnen ze in principe niks doen. Als het onderschept wordt (kleine kans) ben je het natuurlijk wel kwijt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
In theorie zou het geen kwaad kunnen. Je moet echter wel onthouden dat als ze het ontdekken je het inderdaad kwijt bent, maar nog belangrijker dat ze je misschien in de gaten gaan houden of controleren.

Zorg dus in ieder geval dat je er niet openlijk over gaat smsen of mailen bijvoorbeeld. Als je het via de mail hebt afgesproken en het vervolgens ontvangt is er hard bewijs dat jij het koopt en dat het niet zo maar naar je is opgestuurd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."