Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen. Ik en een vriend uit India vroegen ons af of iemand weet in welke groep (schedule) Ketamine hoort. Dit omdat hij wou weten of het bijvoorbeeld veilig is om het te verzenden aangezien ze geen moeite gaan doen om de verzender op te sporen ofzoiets. Ik meen dat hiet III is maar dat weet ik dus niet zeker. Post hier Thanks"
"dupont zei: Groep 8, heeft net zijn CITO toets gemaakt. Klik om te vergroten... Interessant, laat me maar weten wat voor score je hebt gehaald."
"jf.120 zei: Waarom dan toch zo moeilijk verkrijgbaar (althans de laatste tijd, blijf me maar suf zoeken! ) Je zou zeggen als het geneesmiddel is dat t wat makkelijker ook in het wat zwartere circuit komt? MIsschien eens aanleggen met een vrouwelijke dierenarts? Klik om te vergroten... Of de juiste mensen leren kennen"