Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak gebruiken jullie Keta?

Hoe vaak gebruiken jullie Keta?

8 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedendag mede forumleden,

Ik heb een aantal keer keta gedaan en de reacties over keta lopen bij mijn omgeving best wel ver uiteen, de een vind het troep en de ander geniet er van. Nou vroeg ik mijzelf af hoevaak jullie keta doen? Houd je er bewuste pauzes tussen? Let je daar streng op? Hoe vaak vind je het nog 'verantwoordelijk'?

Ikzelf toen ik het voor de eerste keer deed heeft het 3 kwart jaar geduurd voor nog een andere ervaring, maar dit meer omdat de gelegenheid er gewoon niet was en het best lastig te verkrijgen was. Toen heb ik het 3 keer gedaan in een week, en hou het nu weer een aantal weken rustig.

Greets,
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Net als alle andere drugs is met tussenpozen het lekkerst. 3x in de week is teveel. 1x per maand zit je wel oke.
H
HefnerrrLid
01-01-2024, 00:00
#3
Momenteel zeker elke maand, blijft tof..
S
Spirit WolfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tot nu toe nog maar 1 keer gebruikt. Ik moet zeggen het was voor herhaling vatbaar!
Alleen ik weet hoe lekker ketamine kan zijn om van te snoepen en omdat mijn lichaam en hersenen nog groeien wacht ik nog tot mijn 21ste. Heel mischien toch nog een keertje :flushed:

Met vriendelijke groet, Spirit Wolf
Q
QocaïneIsBackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik gebruikte het sporadisch, maar nu helemaal niet meer.
Niet mijn ding :)
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb t laatst voor de eerste keer geprobeerd. 1 gram gehaald. Het verbaast me hoe lang je er mee doet. Heb het nu 2 avonden achter elkaar gebruikt en heb nog meer dan de helft over terwijl ik aardig van de kaart was. Ik maak denk ik over 2 weken de rest op en dan is het wel ff goed! :wave:
Ook fijn dat er totaal geen kater is en dat je opzich best snel weer nuchter bent.
Maar indd, 1 of 2x in de maand lijkt me wel oke met dit spul.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik het koop gebruik ik het tot het op is. Kan vrij hard gaan want in thuissituatie ga ik het liefst flink hard :wink: :tearsofjoy:

Kan dus zo maar eens 2 of 3 weekenden achter elkaar zijn, dus als het dan op is koop ik niet gelijk nieuwe.
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik gebruik het gemiddeld 1x per maand, meestal bij thuiskomst van een feestje waar ik andere dingen heb genomen (xtc). Een gram is dan meestal zo op. Ik probeer de tussenpozen wel langer te maken want ik heb het gevoel dat dat de reden is dat ik het totaal niet meer ervaar zoals de eerste paar keer. Ik kom niet eens meer in de buurt van die k hole. Meestal loop ik te werken om veel naar binnen te krijgen en dan doe ik mn ogen dicht terwijl ik op de bank lig, maar ik word helemaal niet meer meegenomen. Soms word ik dan wel "wakker" na een korte periode van pakweg 15-30 minuten, maar dan voelt het letterlijk alsof je een kort dutje hebt gedaan. Herinnert er ook niks meer van. De enige lol van het spul is dan het gekut met die lijntjes, het naar binnen werken en het beetje vaag zijn. Maar eigenlijk doe ik het omdat ik hoop nog eens die ongelofelijke k hole mee te maken en niet om een beetje vraag te zijn... Vorige keer was het zelfs zo dat na 200mg ongeveer ik nog normaal liep en me afvroeg wanneer gaat het nou werken.

We hebben veel geprobeerd om af te pellen wat nu de reden kan zijn (wel of geen alcohol nuttigen ervoor, wel of geen xtc, veel in 1 keer snuiven of kleine tikkies achter elkaar, langere tussenpauze houden), maar we zijn er nog niet achter. Niks werkt. Enige dat overblijft is nog een langere tussenpauze (2 of 3 maanden?) of wellicht is de keta van veel mindere kwaliteit dan de eerste paar keer. Heb 1 keer een sample laten testen maar toen waren ze te druk en was ik uitgeloot als het ware waardoor ik geen uitslag kreeg.

Ik heb nu wel een aantal gram geregeld bij een andere bron dus misschien is die de moeite waard. Zit nu op een maand pauze. Kan aanstaande weekend proberen of toch voor die 2 maanden pauze gaan? Ik weiger gewoon te geloven dat het niet weer kan zijn zoals die eerste paar keer... Hoe kan het nou dat als je dezefde stof neemt en hoeveelheid met een goede pauze ertussen, dat het dan zo compleet anders is? Heb ik met geen enkele andere drugs. Het enige dat niet hetzelfde kan zijn is de verrassing die je de eerste keer ervaart. Maar dat kan toch niet de volledige k hole verklaren??
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Er zijn veel dingen die de werking van keta kunnen beïnvloeden: dosis, kwaliteit, tolerantie, set, setting, andere middelen. Het is denk ik handig om nog een keer te proberen om de keta te laten testen, dan heb je zekerheid over de kwaliteit. Zijn het kristallen of poeder? Poeder is meestal van lagere kwaliteit dan kristallen (maar kristallen hoeven geen garantie te zijn voor kwaliteit). Als je er steeds een paar maanden tussen laten zou je tolerantie als het goed is niet zo hoog moeten zijn. Heb je tussendoor ook andere dissociatieven op (bv MXE)? In principe is keta goed te combineren met andere dingen, zelfs amfetamines kunnen je hoofd niet helder maken. Hoe waren de omstandigheden toen je echt diep ging met keta en hoe waren de omstandigheden tijdens de keren dat het tegen viel? Ik heb zelf gemerkt dat de werking een stuk lichter wordt naar mate je actiever bent. Op de bank liggen met goede muziek op, sfeerverlichting aan en geen druk gedoe om je heen zou je als het goed is wel tot een diepere trip moeten laten komen. Wat bijdoseren betreft: een herdosering komt harder aan dan een startdosering, dus het is aan te raden om binnen een uur bij te nemen als je meer effect wilt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."