#1
Goedendag mede forumleden,
Ik heb een aantal keer keta gedaan en de reacties over keta lopen bij mijn omgeving best wel ver uiteen, de een vind het troep en de ander geniet er van. Nou vroeg ik mijzelf af hoevaak jullie keta doen? Houd je er bewuste pauzes tussen? Let je daar streng op? Hoe vaak vind je het nog 'verantwoordelijk'?
Ikzelf toen ik het voor de eerste keer deed heeft het 3 kwart jaar geduurd voor nog een andere ervaring, maar dit meer omdat de gelegenheid er gewoon niet was en het best lastig te verkrijgen was. Toen heb ik het 3 keer gedaan in een week, en hou het nu weer een aantal weken rustig.
Greets,
Ik heb een aantal keer keta gedaan en de reacties over keta lopen bij mijn omgeving best wel ver uiteen, de een vind het troep en de ander geniet er van. Nou vroeg ik mijzelf af hoevaak jullie keta doen? Houd je er bewuste pauzes tussen? Let je daar streng op? Hoe vaak vind je het nog 'verantwoordelijk'?
Ikzelf toen ik het voor de eerste keer deed heeft het 3 kwart jaar geduurd voor nog een andere ervaring, maar dit meer omdat de gelegenheid er gewoon niet was en het best lastig te verkrijgen was. Toen heb ik het 3 keer gedaan in een week, en hou het nu weer een aantal weken rustig.
Greets,