Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketamine draaide mee in de wasmachine

ketamine draaide mee in de wasmachine

11 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aiii dat moet een nare ontdekking zijn geweest :tearsofjoy:

Ik zou het gewoon proberen eigenlijk... Een beetje wasmiddel in je neus zal misschien een beetje prikken maar of het echt heel schadelijk is, ik denk dat het wel mee valt. Vooral omdat er maar heel weinig wasmiddel in de ketamine past haha.

Gewoon een lijntje testen dus :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als de wasmachine nou linksdraaiend is, zal dat de ketamine nog beïnvloeden? :tearsofjoy: :tearsofjoy:
h
hillegaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste leden van het drugsforum,

Een paar wikkels ketamine zijn per ongeluk meegegaan met het spijkerbroekenwasje.
Het is goed uitgedroogd, je ziet geen verschil met ketamine die niet in de wasmachine is geweest.

Het is dus een tijdje kletsnat geweest, in warm water van 40 graden, en in aanraking geweest met wasmiddel.

Ik ben benieuwd wat jullie - liefst onderbouwde - mening is; is dit nog geschikt voor consumptie?

Ik ga jullie reacties afwachten voordat ik een besluit maak of ik het weggooi of niet, alvast bedankt!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Of even langs de testservice brengen om te kijken of ze nog gekke dingen in je ketamine vinden.

Ruikt het nu ook lekker naar wasmiddel?
h
hillegaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
SmartieAndMe zei:
Aiii dat moet een nare ontdekking zijn geweest :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Om deze reden moet je altijd de zakken controleren voordat je een broek in de wasmachine propt. En je chemische goedjes gewoon altijd achter slot en grendel bewaren. Maar goed, het was weer eens iets te gezellig en de volgende ochtend was het kwaad al geschied.

Bedankt voor je reactie! Ik hoor er graag nog een paar :wink:
h
hillegaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Ruikt het nu ook lekker naar wasmiddel?
Klik om te vergroten...

Robijn met Zwitsal geur, doet me echt denken aan vroeger
https://youtu.be/vzg16ZVkIpQ?t=14s
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha lol. Persoonlijk zou het mij wel tegenstaan om iets met wasmiddel te snuiven, alhoewel een kleine hoeveelheid waarschijnlijk geen kwaad kan. Bovendien is het er ook weer grotendeels uitgewassen door het naspoelen met water.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik denk dat er redelijk weinig water langs is gekomen, want ketamine lost erg makkelijk op in water.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
SmartieAndMe zei:
Als de wasmachine nou linksdraaiend is, zal dat de ketamine nog beïnvloeden? :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Wel als het rechtsdraaiende ketamine is :tearsofjoy:
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
SmartieAndMe zei:
Als de wasmachine nou linksdraaiend is, zal dat de ketamine nog beïnvloeden? :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Wel als het rechtsdraaiende ketamine is :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Maakt niet uit, de moleculen zijn in de war en flink door elkaar geschud; daardoor kan het een andere stof zijn geworden, even laten testen dus :wave:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit soort opmerkingen doen mij zeer. :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fool zei:
Dit soort opmerkingen doen mij zeer. :P
Klik om te vergroten...
Aansteller :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."