#1
Aiii dat moet een nare ontdekking zijn geweest
Ik zou het gewoon proberen eigenlijk... Een beetje wasmiddel in je neus zal misschien een beetje prikken maar of het echt heel schadelijk is, ik denk dat het wel mee valt. Vooral omdat er maar heel weinig wasmiddel in de ketamine past haha.
Gewoon een lijntje testen dus![:wink:]()
Ik zou het gewoon proberen eigenlijk... Een beetje wasmiddel in je neus zal misschien een beetje prikken maar of het echt heel schadelijk is, ik denk dat het wel mee valt. Vooral omdat er maar heel weinig wasmiddel in de ketamine past haha.
Gewoon een lijntje testen dus
