Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste leden van het drugsforum, Een paar wikkels ketamine zijn per ongeluk meegegaan met het spijkerbroekenwasje. Het is goed uitgedroogd, je ziet geen verschil met ketamine die niet in de wasmachine is geweest. Het is dus een tijdje kletsnat geweest, in warm water van 40 graden, en in aanraking geweest met wasmiddel. Ik ben benieuwd wat jullie - liefst onderbouwde - mening is; is dit nog geschikt voor consumptie? Ik ga jullie reacties afwachten voordat ik een besluit maak of ik het weggooi of niet, alvast bedankt!"
"SmartieAndMe zei: Aiii dat moet een nare ontdekking zijn geweest Klik om te vergroten... Om deze reden moet je altijd de zakken controleren voordat je een broek in de wasmachine propt. En je chemische goedjes gewoon altijd achter slot en grendel bewaren. Maar goed, het was weer eens iets te gezellig en de volgende ochtend was het kwaad al geschied. Bedankt voor je reactie! Ik hoor er graag nog een paar"
"Psychedelibee zei: Ruikt het nu ook lekker naar wasmiddel? Klik om te vergroten... Robijn met Zwitsal geur, doet me echt denken aan vroeger https://youtu.be/vzg16ZVkIpQ?t=14s"