#1
Mijn advies zou zijn, ga het niet proberen te forceren. Dit omdat het schade gaat aanrichten terwijl je er maar weinig uit krijgt. Je zult toch alleen maar meer nodig gaan hebben. Imo is het beste om de keta voor een lange tijd te laten staan en proberen te accepteren dat het er even niet in zit de komende tijd. Voor zover ik heb gelezen is keta tolerantie echt een bitch, bouwt snel op en duurt heel lang om af te breken. Ik zou zeggen een half jaar pauze.