Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over de ket

Vraagje over de ket

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Natozlato zei:
Ik heb het voor het eerst geprobeerd op een zonnige middag op de camping van Dour. Was echt grappig.
Heel weinig pakken en opbouwen. Rustig aan doen ermee. Voor mijn gevoel word ik er lekker high van. Hoe meer je pakt, hoe vreemder alles wordt. En als je gaat lopen is het ook heel grappig want bewegingen voelen vederlicht, alsof je in water loopt.
Klik om te vergroten...

Dat klinkt wel als een leuke setting. En idd ik zeg altijd dat het voelt alsof ik op wolken loop dan. Gewoon thuis is dat niet zo erg, in Nijmegen na de DF-meet van de zomer was het wat lastiger onderweg naar het station 's avonds 🙈 Maar goed dat ik niet alleen was toen en ik dankzij @verwondering veilig ben aangekomen.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Perenijsje zei:
Dat klinkt wel als een leuke setting. En idd ik zeg altijd dat het voelt alsof ik op wolken loop dan. Gewoon thuis is dat niet zo erg, in Nijmegen na de DF-meet van de zomer was het wat lastiger onderweg naar het station 's avonds 🙈 Maar goed dat ik niet alleen was toen en ik dankzij @verwondering veilig ben aangekomen.
Klik om te vergroten...
Was wel lachen ja. En jij maar denken dat we hopeloos verdwaald waren. Je wilde aan iedereen de weg vragen. :wink: :yum:

Zelf was ik ook niet helemaal nuchter. Nog wat aan het natrippen en een beetje tipsy. Tripsy. Leuke herinneringen. :thumbsup3: :nevergonnagiveyouup:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@MDMAZING
Dat alles begint te leven heb ik dan nog nooit meegemaakt. :thinking:

Ben wel benieuwd naar je testuitslag.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had gister dus weer een paar gram bij me vaste dealer gehaald . ( heb het niet getest i know dom..) maar omdat ik hem al jaren ken en hij verkoopt altijd goeie shit.

Ik nam gisteravond een paar nakkies keta en die dromerige roes was er wel, maar ik was ook best wel aan het trippen, alsof ik 2cb op had ofzo... als je je focuste op een object ging dat heen en weer en leek het alsof het leefde etc. Dat was met elk object wel zo.. soms leek het wel of me hele tv naar achter gezogen werd 😂

Nou weet ik dat je kan trippen van ketamine maar ik dacht ik vraag het toch even.

Ik heb nog nooit zo erg eerder getript bij keta als gisteravond .. zijn dit normale effecten bij keta? Ik ga vanmiddag even langs een test centrum.

En dan nog een vraag , de laatste tijd zie ik altijd dubbel als ik keta gebruik. Ik moet dan 1 oog dicht houden wil ik weer ‘normaal’ zien. Iemand ervaring ?

Thanks
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Voor mij wel. Op een bepaald punt gaan de verhoudingen veranderen van de objecten om me heen. Dan word alles heel langwerpig en uiteindelijk zelfs plat/2-dimensionaal.

Dat dubbel zien en die mistige kop achteraf maakt dat ik toch wel liever voor een 3meo ga.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
Voor mij wel. Op een bepaald punt gaan de verhoudingen veranderen van de objecten om me heen. Dan word alles heel langwerpig en uiteindelijk zelfs plat/2-dimensionaal.

Dat dubbel zien en die mistige kop achteraf maakt dat ik toch wel liever voor een 3meo ga.
Klik om te vergroten...
Dus dat trippen zoals dat alles begint te leven is eigenlijk normaal bij ketamine ? Heb ik eigenlijk nooit eerder mee gemaakt.. vond het wel vaag
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ketamine. Ik weet niet. Aan 1 kant lijkt het me wel een keer leuk om te proberen maar aan de andere kant niet.
Ik weet er weinig van en geen idee wat voor effect ik moet verwachten.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMAZING zei:
vond het wel vaag
Klik om te vergroten...
In dat geval is het gewoon keta😁😂!!

Nee je zult het echt moeten testen om dit te weten. Meer dan speculeren gaat niet lukken gok ik. Misschien is het een soortgelijke stof die wat meer hallucigeen is. Of je hebt een keer erketamine inplaats van esketamine. Esketamine is meer verdovend. Echt groot verschil vind ik.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Met genoeg keta op kun je wel in een hele vage wereld belanden lol.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit klinken voor mij als normale keta effecten hoor @MDMAZING .
Zelf vind ik keta an sich niet zo boeiend maar in combi met M of Psychedelica is het geweldig spul!
acht.zes zei:
ik toch wel liever voor een 3meo ga.
Klik om te vergroten...
Welke 3-MeO? Pcp of pce?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik krijg van keta een raar aanvoelende stijve pik. Snap er geen reet van want ik wordt niet geil.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat alles begint te leven alsof je aan het trippen bent heb ik nog nooit meegemaakt met keta. Het wazige/dubbele zien heb ik wel @MDMAZING

Ik merk verder weinig verschil tussen 3-MeO pcp of pce. Alleen bij pce iets langer een warme gloed in mn lichaam, maar dat was het eigenlijk wel. En ik heb achteraf niet echt last van mist bij gewone keta. Dus voor mij persoonlijk maakt het niet veel uit welke van de 3. Al pak ik praktisch vaker keta omdat ik die lijnen verder niet afweeg en met de 3 MeO's dat wel wat verstandiger is. Want dan komt het toch wat nauwer qua dosering.

Verder: keta 😍😍😍
Na pep toch wel echt mijn favo druggie op het moment.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
3-meo-2-oxo-pce?
Mezelf zei:
Dit klinken voor mij als normale keta effecten hoor @MDMAZING .
Zelf vind ik keta an sich niet zo boeiend maar in combi met M of Psychedelica is het geweldig spul!

Welke 3-MeO? Pcp of pce?
Klik om te vergroten...
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mn hele lichaam voelt raar op de keta.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een klein beetje ketamine geeft een dromerige roes, gebruik je meer keta dan is de kans groot dat je gaat trippen. Het heeft zowel dissociatieve als hallucinogene effecten wat ook algemeen bekend is van ketamine.

Dat is wel een totaal andere vorm van trippen dan ‘psychedelisch trippen’ als je ‘t mij vraagt, vind het over het algemeen heel vaag en raar maar ook een beetje leeg relatief, weinig diepgang. Alsnog kunnen de tripeffecten van ketamine flink heftige vormen aannemen, waarbij een (te) hoge dosis kan resulteren in een K-hole.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb het voor het eerst geprobeerd op een zonnige middag op de camping van Dour. Was echt grappig.
Heel weinig pakken en opbouwen. Rustig aan doen ermee. Voor mijn gevoel word ik er lekker high van. Hoe meer je pakt, hoe vreemder alles wordt. En als je gaat lopen is het ook heel grappig want bewegingen voelen vederlicht, alsof je in water loopt.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#17
Natozlato zei:
Mn hele lichaam voelt raar op de keta.
Klik om te vergroten...

Haha same here. En lichamen van anderen voelen ook raar. Alles voelt gewoon raar :grin:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Heheh oops.. gelukkig is het redelijk snel uitgewerkt
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Ketamine. Ik weet niet. Aan 1 kant lijkt het me wel een keer leuk om te proberen maar aan de andere kant niet.
Ik weet er weinig van en geen idee wat voor effect ik moet verwachten.
Klik om te vergroten...
Ja zelfde hier, heb het liggen maar geen idee wanneer en of ik dat alleen ga doen enzo..
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Ketamine. Ik weet niet. Aan 1 kant lijkt het me wel een keer leuk om te proberen maar aan de andere kant niet.
Ik weet er weinig van en geen idee wat voor effect ik moet verwachten.
Klik om te vergroten...
Je houdt er van of niet.. wel kan het een paar keer duren voordat je de drug “snapt”. Je moet niet denken dat je nog ook maar een beetje kan nadenken.. niet doen als je mogelijk verplichtingen kan krijgen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."