#1
Ik heb het voor het eerst geprobeerd op een zonnige middag op de camping van Dour. Was echt grappig.
Heel weinig pakken en opbouwen. Rustig aan doen ermee. Voor mijn gevoel word ik er lekker high van. Hoe meer je pakt, hoe vreemder alles wordt. En als je gaat lopen is het ook heel grappig want bewegingen voelen vederlicht, alsof je in water loopt.
Dat klinkt wel als een leuke setting. En idd ik zeg altijd dat het voelt alsof ik op wolken loop dan. Gewoon thuis is dat niet zo erg, in Nijmegen na de DF-meet van de zomer was het wat lastiger onderweg naar het station 's avonds 🙈 Maar goed dat ik niet alleen was toen en ik dankzij @verwondering veilig ben aangekomen.
