Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik heb een hele boel gelezen over gebruik/misbruik van keta en kan me in vele verhalen vinden. Zelf gebruik ik nu zo'n 2-3 jaar keta waarvan de laatste 2 dagelijks 2 tot 3 gram. Mijn lichaam is een soort van op dus heb ik een intake gehad bij een verslavingskliniek en wacht op bericht voor opname. Ergens kan ik niet wachten en wil ik zsm. Gaan maar aan de andere kant moet ik er niet aan denken om voor de rest van mijn leven geen ket meer te gebruiken! Puur omdat dat het enige "even nergens meer aan denken" middel is plus ben ik ook heel erg op mezelf en heb ik totaal geen zin in die groepssessies en een ander bed bijv. Maar het moet! Kan er zelf blijkbaar niet vanaf blijven. Ben niet echt een prater dus dacht ik begin maar te typen. Na de intake ben ik een soort van losgeslagen gek.. toch niks te doen nu met corona dus elk wijntje plus lijntje gaat er makkelijk in, terwijl ik dondersgoed weet hoe het wel moet maar nu nog doen.. nu ben ik dus(alweer) op het punt gekomen dat ik last krijg van k kramps, maagpijn, rugpijn maar toch stop ik niet voel me zo zwak en dom heeft iemand tips? Ik snap dat afleiding helpt maar ik heb de energie en de puf niet om zonder ket een soort van positief te denken ofzo? Weet niet hoe anders uit te leggen 😶 alvast bedankt"
"Dag fellows, ben inmiddels weer losgelaten uit de kliniek! Heeft me super goed gedaan dus voor de twijfelaars onder ons.. gaan!!"
"CuriousExplorer zei: @Spyro, Jij kan waarschijnlijk wel wat raad geven denk ik?😊 Klik om te vergroten... Wat zou je willen weten 🙃"
"Heel graag!! Ik doe m'n best maar de tijd is echt aangebroken en het duurt zolang voor ik kan gaan. Ik hoor graag tips alles is welkom! Het is alleen al fijn om met lotgenoten te praten xx"
"geflipt zei: Ja, dat wil ik ook wel weten. Is het gelukt, of eerder, zal het je lukken denk je? Klik om te vergroten... Hey het is elke dag een keuze om niet te gebruiken. Het is niet dat ik geen wijntje meer drink maar daar heb ik totaal geen moeite mee. Het leven in gebruik was zo donker ik zat in de put.. heb die wel moeten bereiken anders was ik nu niet zo positief als ik nu ben. Een leven zonder keta ziet er veel leuker uit.. dingen die ik meemaakte in gebruik weet ik niet meer een soort van zombie leven was dat..🙄 moet je niet willen. Dus ja hier alles goed en bij jullie?"
"debkb zei: Solosis en Spyro: echt goed werk dat jullie zijn afgekickt! Zat me af te vragen of ik dat hier zou posten, want ik kan me ook zo voorstellen dat het niet echt helpt om berichtjes te krijgen op een drugsforum als je er net van af bent... Maar ik vind jullie dus dapper. Klik om te vergroten... Je mag posten wat jij wilt... ik heb me tenslotte zelf aangemeld. Dankjewel! Had mezelf veel eerder moeten laten opnemen als ik er nu aan terug denk. Ben jij in gebruik?"
"debkb zei: Nee, geen keta. En ook geen andere verslavingen (nou, misschien chips & wijn 🍷) wil het wel een keer doen trouwens Klik om te vergroten... Beter niet doen je mist er niks aan"
"Tripnib zei: Ik zou het gewoon nog een keer proberen met de zelfde dosering, de ene dag is de andere niet! mocht het deze keer nog niet lekker gaan zou ik de dosering rustig aan verhogen en een beetje testen wat voor jou lekker uitpakt. Iedereen reageert anders op bepaalde middelen.. bij mij lag de dosering van m'n eigen kweek rond de 7gram mckennaii kurkdroog . Klik om te vergroten... Hoi, Ik heb in de zomer de growkit mckenaii gekweekt en samen met mijn vriend dachten we heftig te gaan trippen.. maar helaas het enige wat we voelde was een zwaar gevoel en daarna een soort van mdma gevoelletje.. zware tegenvaller ik heb ze destijds fijn gehakt (moet wel zeggen dat ze niet helemaal droog waren maar buigbaar) nu heb ik natuurlijk de rest niet weggegooid maar in een zak gedaan en weggelegd ik denk dat ze inmiddels wel droog zijn. Wat is jou mening hier over denk je dat als we ze nu pakken we wel trippen of werken ze na bepaalde tijd niet meer? Heb namelijk totaal geen zin in de smaak🥴 Groetjes"
"SuperSilverHaze zei: Als je ze in een luchtdichte pot of in de vriezer hebt bewaard dan wel, als dat niet het geval is zou ik ze weggooien Klik om te vergroten... In wietzakjes gedaan 🤔"
"SuperSilverHaze zei: Als ze er nog goed uitzien zou ik het gewoon proberen. Ik denk wel dat ze nu minder potent zijn dus je zult je dosis iets moeten opschalen. Je kunt ook proberen 0.6gram te eten/thee van te zetten kijken of je iets voelt. Klik om te vergroten... Top! Thanks"