#1
heb je een weegschaaltje? want er is een perfecte guide ergens kwa doseringen voor de eerste x ketamine met de verschillende levels
Dosering is voor iedereen anders dus dat zal je toch zelf uit moeten vinden.
Meest verstandige antwoord is natuurlijk alles gaan wegen, maar moet zeggen dat ik dat zelf nooit gedaan heb. Als er wat keta inzit heb je daar wss toch geen zin meer in.
Eerste keer deed ik veel te voorzichtig. Keer daarna gewoon beetje gaan punten en dat ging prima.
Je raakt niet zomaar in een k-hole, daarvoor moet je echt een paar hele dikke lijnen wegsnuiven.
Het voordeel bij keta is dat het maar kort werkt. Als je net teveel neemt ben je dus ook weer snel terug op aarde. Door het verdovende effect zal je ook niet snel bang worden of in paniek raken.
Enige tips die ik heb zijn niet erbij zuipen en de kristallen goed fijnmaken om je neus heel te houden.
Veel plezier!
We hebben het hier over ketamine, niet over clonazolam of andere potente stoffen.Sorry maar ik vind persoonlijk mensen die research chemicals nemen waar sommige al actief zijn met 250mcg al effect geven.
Zo'n weegschaal kost je 1x 30€ misschien 40€ totaal maar daar doe je jaren mee. En dan kan je pas veilig BEGINNEN met de research. Op een verantwoorde wijze
Niks persoonlijk 😉 bedoel deze post als #harmreduction
@gizza als je het niet voor jezelf doet doe het dan voor de samenleving. Zou het zelf niet leuk vinden als mijn buurman wat clonazolam gaat eyeballen het niet veilig vinden voor dit hele complex hier. Ik denk dan ook aan de mensen die kleine kinderen hebben.
Want dan zit er in 1 ziplock zakje zo'n (afgerond) 1000 doseringen lol 400mcg flubromazolam is al heavy volgens tripsit en andere bronnen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."