#1
Zijn er niet. Als je echte keta wilt ervaren moet je ketamine nemen.
Ik zou je 3-meo-pce aanbevelen ver boven 3-me-pcp. Die is namelijk veel warmer qua gevoel. 3-me-pcp is veel killer en robotachtig.Bedankt voor jullie reacties, een nieuwe source voor betere keta gevonden die het doet zoals ik wil. (met mate anders is de tolerantie ook zo terug) Ook binnenkort eens 3-me-pcp bestellen. Benieuwd hoe dit is, prijstechnisch ook beter en het niet re-dosen met deze klasse middelen is wel iets wat ik mezelf aan wil leren.
Ik heb echte ziekenhuis esketamine gehad en dat was echt wel anders net als dex-amfetamine van speed is.Ja dat is een discussie waar ik nog steeds niet helemaal uit ben. Is eentje nou de R en de ander de S enantiomeer of is het alleen productie. Blijft vaag.
Laten we eerlijk zijn, meer dan een gram door je neus jagen is vreselijk. Dan pak ik liever een wat potentere disso zoals O-PCE
2f-dck (rectaal) (lievelings allertijden ookal keta fan)Zijn er niet. Als je echte keta wilt ervaren moet je ketamine nemen.
Nee ik zou het laten testen, als het niet klopt dan weet die vendor dat toch niet en ontkennen ze vaak, heeft geen zin. Bovendien kan het zijn dat het effect van 3-me-pcp bij jou wat minder uitgesproken is.Dosis omhoog gegooid, heeel lichtjes euforisch, ietswat hogere hartslag. Ik geniet meer van muziek en gezelschap, maar absoluut geen closed-eye visuals of manie of verdoving, merk ook dat ik nu zo zou kunnen doorhalen, voelt echt als een bescheiden stim dus. Vraag me nu alleen af of ik me vendor even moet contacteren met of het wel klopt, ik bedoel er had net zo goed een hele potente psychedelic of benzo in kunnen zitten dan was het wel anders afgelopen..
Bedankt voor je toevoeging, maar waar het om ging: is de verschijningsvorm (suiker of naaldjes) gerelateerd aan welk enantiomeer je te pakken hebt (S- of R-).Ik heb echte ziekenhuis esketamine gehad en dat was echt wel anders net als dex-amfetamine van speed is.
Meningen verschillen uiteraard maar als je het een beetje kan vergelijken/onderbouwen zou dat heel mooi zijn. Documentatie op internet is nog best wel laag met sommige stoffen dus alles is welkom. Hoe verhoud DCK zich met 2F-DCK en O-PCE bijv? Toevallig ook 3-HO-PCP of 3-MeO-PCE geprobeerd?Ik vind O-PCE meer op ket lijken kwa euforie en visuals dan 2-FCK en DCK en MXiPR maar dat kan aan mij liggen.
Ik ga me best doen. Ik had van DCK bizar veel nodig in verhouding tot 2-FDCK met dezelfde disso tolerantie. Ik heb er eigenlijk weinig van gevoeld, vind het middel erg duur ook. 2-F-DCK vind ik in verhouding tot ket heel "leeg" en "koud" overkomen. Een soort nep ket met lelijke visuals waar ik gewoon downie van word. Wat wel overeenkwam is dat woorden interessanter worden, dus schrijven is dan nog wel leuk. 3-HO-PCP en 3-MeO-PCE niet geprobeerd, maar ik zie overal terug dat het hele warme trips geven. 3-Me-PCP wel in huis nu, die schijnt weer een heel uniek karakter te hebben. Maar vind de PCP reeks nogal spannend dus geen idee wanneer ik dat ga doen, wil ook eerst wat vergelijkingen met andere disso's om te zien of het duister en manisch/gestoord is of meer ontspannend/luchtig/vrolijk/ket-like.Meningen verschillen uiteraard maar als je het een beetje kan vergelijken/onderbouwen zou dat heel mooi zijn. Documentatie op internet is nog best wel laag met sommige stoffen dus alles is welkom. Hoe verhoud DCK zich met 2F-DCK en O-PCE bijv? Toevallig ook 3-HO-PCP of 3-MeO-PCE geprobeerd?
Mmh, misschien kun je het laten testen. Geen dissociatief gevoel is wel raar natuurlijk. Kan dosis nog een rol hebben gespeeld?Heb zojuist de 3-Me-PCP geprobeerd, zowel nasaal als oraal, merk een lichte stimulatie, zelfs wat strakke kaken. Geen enkel dissociatief gevoel. Zal het wat anders zijn? FMA reeks? Het ruikt ook niet zoals O-PCE en DCK en MXiPR, brand ontzettend
Dosis was gemiddeld, tolerantie wel hoog, zal nog iets meer proberen morgenMmh, misschien kun je het laten testen. Geen dissociatief gevoel is wel raar natuurlijk. Kan dosis nog een rol hebben gespeeld?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."