Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRc disso die oude gevoel keta kan evenaren?

Rc disso die oude gevoel keta kan evenaren?

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
K
KatowiceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn er niet. Als je echte keta wilt ervaren moet je ketamine nemen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Empower Eachother zei:
Bedankt voor jullie reacties, een nieuwe source voor betere keta gevonden die het doet zoals ik wil. (met mate anders is de tolerantie ook zo terug) Ook binnenkort eens 3-me-pcp bestellen. Benieuwd hoe dit is, prijstechnisch ook beter en het niet re-dosen met deze klasse middelen is wel iets wat ik mezelf aan wil leren.
Klik om te vergroten...
Ik zou je 3-meo-pce aanbevelen ver boven 3-me-pcp. Die is namelijk veel warmer qua gevoel. 3-me-pcp is veel killer en robotachtig.

Ik zou ook 3-meo-pcp nog aanraden boven 3-me-pcp. Maar mijn favoriet blijft toch 3-meo-pce.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen enkele RC komt in de buurt van de “echte” Keta helaas.

Ik word zelf echt knal manisch van 3-me(O)-pcp als ik blijf herdoseren.

Vind het een leuk stofje, maar alleen als ik niet bij blijf doseren. Heb hier van het weekend weer een zakje door de plee gespoeld. Wat ik vaak doe na een binge… Kan er anders niet vanaf blijven en wil niet weten hoe akelig het dan af kan lopen.

Idem voor O-PCE.

Ik hou gewoon veel meer van Ket, voelt ook veel veiliger bij bij doseren. Alleen de lichamelijke effecten staan me tegen na langdurig gebruik.
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb zojuist de 3-Me-PCP geprobeerd, zowel nasaal als oraal, merk een lichte stimulatie, zelfs wat strakke kaken. Geen enkel dissociatief gevoel. Zal het wat anders zijn? FMA reeks? Het ruikt ook niet zoals O-PCE en DCK en MXiPR, brand ontzettend
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geneesmiddel zei:
Ja dat is een discussie waar ik nog steeds niet helemaal uit ben. Is eentje nou de R en de ander de S enantiomeer of is het alleen productie. Blijft vaag.

Laten we eerlijk zijn, meer dan een gram door je neus jagen is vreselijk. Dan pak ik liever een wat potentere disso zoals O-PCE
Klik om te vergroten...
Ik heb echte ziekenhuis esketamine gehad en dat was echt wel anders net als dex-amfetamine van speed is.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Katowice zei:
Zijn er niet. Als je echte keta wilt ervaren moet je ketamine nemen.
Klik om te vergroten...
2f-dck (rectaal) (lievelings allertijden ookal keta fan)
MXiPr
o-pce in dmt setting
Mxe
Dck gevaped of rectaal


Ik heb nog steeds mooie hoeveelheid Diphenidine bij de buren onder de deurmat verstopt (veiligheid boven alles) en dat is de enige disso die ik naast DXM en dmxe wel een zou willen proberen nog

Difenidine (ook bekend als DPD, DND, 1,2-DEP en DPH) is een minder bekende nieuwe dissociatieve stof van de klasse van diarylethylamine. Het is structureel vergelijkbaar met methoxphenidine (MXP) en efenidine. Het is geclassificeerd als een NMDA-receptorantagonist.[1]

Subjectieve effecten zijn onder meer stimulatie, verlies van motorische controle, pijnverlichting, interne hallucinaties, conceptueel denken, euforie en dissociatie. Dissociatie is een complexe mentale toestand die wordt gekenmerkt door perceptuele vervormingen en gevoelens van onthechting van de omgeving en zichzelf. Anekdotische rapporten beschrijven hoge doses difenidine die "bizarre somatosensorische verschijnselen en voorbijgaande anterograde amnesie" produceren. [2] De effecten van diarylethylamines vertonen overeenkomsten met arylcyclohexylamines zoals ketamine en fencyclidine (PCP), evenals dextromethorfan (DXM).


Ik heb nog steeds het dichte zakje 3-meo-pcp die ik kocht maar nog steeds weiger te proberen al bijna 2 jaar.


Bron: https://psychonautwiki.org/wiki/Diphenidine
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geelzuchter zei:
Dosis omhoog gegooid, heeel lichtjes euforisch, ietswat hogere hartslag. Ik geniet meer van muziek en gezelschap, maar absoluut geen closed-eye visuals of manie of verdoving, merk ook dat ik nu zo zou kunnen doorhalen, voelt echt als een bescheiden stim dus. Vraag me nu alleen af of ik me vendor even moet contacteren met of het wel klopt, ik bedoel er had net zo goed een hele potente psychedelic of benzo in kunnen zitten dan was het wel anders afgelopen..
Klik om te vergroten...
Nee ik zou het laten testen, als het niet klopt dan weet die vendor dat toch niet en ontkennen ze vaak, heeft geen zin. Bovendien kan het zijn dat het effect van 3-me-pcp bij jou wat minder uitgesproken is.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Apotheker zei:
Ik heb echte ziekenhuis esketamine gehad en dat was echt wel anders net als dex-amfetamine van speed is.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je toevoeging, maar waar het om ging: is de verschijningsvorm (suiker of naaldjes) gerelateerd aan welk enantiomeer je te pakken hebt (S- of R-).

Dat er verschillende soorten zijn en dat ze écht anders zijn, daar waren we al uit.
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind O-PCE meer op ket lijken kwa euforie en visuals dan 2-FCK en DCK en MXiPR maar dat kan aan mij liggen.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geelzuchter zei:
Ik vind O-PCE meer op ket lijken kwa euforie en visuals dan 2-FCK en DCK en MXiPR maar dat kan aan mij liggen.
Klik om te vergroten...
Meningen verschillen uiteraard maar als je het een beetje kan vergelijken/onderbouwen zou dat heel mooi zijn. Documentatie op internet is nog best wel laag met sommige stoffen dus alles is welkom. Hoe verhoud DCK zich met 2F-DCK en O-PCE bijv? Toevallig ook 3-HO-PCP of 3-MeO-PCE geprobeerd?
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geneesmiddel zei:
Meningen verschillen uiteraard maar als je het een beetje kan vergelijken/onderbouwen zou dat heel mooi zijn. Documentatie op internet is nog best wel laag met sommige stoffen dus alles is welkom. Hoe verhoud DCK zich met 2F-DCK en O-PCE bijv? Toevallig ook 3-HO-PCP of 3-MeO-PCE geprobeerd?
Klik om te vergroten...
Ik ga me best doen. Ik had van DCK bizar veel nodig in verhouding tot 2-FDCK met dezelfde disso tolerantie. Ik heb er eigenlijk weinig van gevoeld, vind het middel erg duur ook. 2-F-DCK vind ik in verhouding tot ket heel "leeg" en "koud" overkomen. Een soort nep ket met lelijke visuals waar ik gewoon downie van word. Wat wel overeenkwam is dat woorden interessanter worden, dus schrijven is dan nog wel leuk. 3-HO-PCP en 3-MeO-PCE niet geprobeerd, maar ik zie overal terug dat het hele warme trips geven. 3-Me-PCP wel in huis nu, die schijnt weer een heel uniek karakter te hebben. Maar vind de PCP reeks nogal spannend dus geen idee wanneer ik dat ga doen, wil ook eerst wat vergelijkingen met andere disso's om te zien of het duister en manisch/gestoord is of meer ontspannend/luchtig/vrolijk/ket-like.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geelzuchter zei:
Heb zojuist de 3-Me-PCP geprobeerd, zowel nasaal als oraal, merk een lichte stimulatie, zelfs wat strakke kaken. Geen enkel dissociatief gevoel. Zal het wat anders zijn? FMA reeks? Het ruikt ook niet zoals O-PCE en DCK en MXiPR, brand ontzettend
Klik om te vergroten...
Mmh, misschien kun je het laten testen. Geen dissociatief gevoel is wel raar natuurlijk. Kan dosis nog een rol hebben gespeeld?
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geneesmiddel zei:
Mmh, misschien kun je het laten testen. Geen dissociatief gevoel is wel raar natuurlijk. Kan dosis nog een rol hebben gespeeld?
Klik om te vergroten...
Dosis was gemiddeld, tolerantie wel hoog, zal nog iets meer proberen morgen
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dosis omhoog gegooid, heeel lichtjes euforisch, ietswat hogere hartslag. Ik geniet meer van muziek en gezelschap, maar absoluut geen closed-eye visuals of manie of verdoving, merk ook dat ik nu zo zou kunnen doorhalen, voelt echt als een bescheiden stim dus. Vraag me nu alleen af of ik me vendor even moet contacteren met of het wel klopt, ik bedoel er had net zo goed een hele potente psychedelic of benzo in kunnen zitten dan was het wel anders afgelopen..
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Betreft R en S ketamine is hoe ik mij heb laten vertellen dat de S keta voor het (sterk) verdovende effect zorgt. En de R keta gebruikt word als een partydrug. Minder verdovend en meer euforisch.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."