Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn ketamine gebruik

Mijn ketamine gebruik

32 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Toen ik destijds naar het ziekenhuis moest voor mijn blaas was ik daar het eerste Ketamine geval en was ik een beetje een proef persoon omdat er nog zo weinig over bekend was.

Tijdje terug voor een “opfris” behandeling langs geweest en de mensen daar waren me dankbaar dat ik alle info daar gedeeld heb en dat ze dingen hebben mogen proberen bij me om te kijken of het hielp.

Kreeg daarna bericht van ze dat ze nu als bosjes uit de lucht komen vallen op dit moment. Maar nu weten ze precies hoe ze moeten handelen.

Is mijn uit de hand gelopen verslaving destijds toch nog ergens goed voor geweest.

💜
Klik om te vergroten...
Wauw dus iemand die echt verslaafd is aan ketamine kan dus eenngoede behandeling ondergaan ? Voor een nieuwe blaas en de k kramps bedoel je
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hansklok zei:
Wauw dus iemand die echt verslaafd is aan ketamine kan dus eenngoede behandeling ondergaan ?
Klik om te vergroten...
Tuurlijk. Heb heel lang wekelijks erheen gemoeten. Je moet wel stoppen met de zooi
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Tuurlijk. Heb heel lang wekelijks erheen gemoeten. Je moet wel stoppen met de zooi
Klik om te vergroten...
. Wat voor behanding hebben ze bij jou gedaan tegennde k kramps en je blaas/buik? Heb zelf nergens last vangelukkig. Die sinds die post heb k het nog 2 x gebruikt. K pas er we mee op. Vooral ook omdat het goedkoper is om je tolerantie laag te houden haha
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hansklok zei:
. Wat voor behanding hebben ze bij jou gedaan tegennde k kramps en je blaas/buik? Heb zelf nergens last vangelukkig. Die sinds die post heb k het nog 2 x gebruikt. K pas er we mee op. Vooral ook omdat het goedkoper is om je tolerantie laag te houden haha
Klik om te vergroten...
Zeker doen! Ik ben na meer dan een jaar clean te zijn wel even “terug gevallen” en heb toen wel 2 gram gesnoven. En mijn tolerantie was nog steeds niet omlaag. Was voor mij ook een reden om er direct weer mee te kappen want ik zag het alweer misgaan op deze manier.

Ik heb eerst door de huisarts verschillende medicijnen gehad, 3 in totaal voor mijn blaas. Dat waren echt verschrikkelijke medicijnen waar ik ook best wel bijwerkingen van kreeg.

Ik heb toen echt m’n best moeten doen om een afspraak in het ziekenhuis te krijgen. (Was tijdens de pandemie op het begin), dus was nogal een dingetje met lang wachten.

Daar hebben ze in mijn blaas gekeken, een echo gedaan en een plas test. Daarna hebben we gekozen voor PTNS behandeling in combinatie met medicijnen en dat was een wekelijkse behandeling waarbij je een halfuur een naald in je enkel krijgt, precies in een zenuw die in verbinding staat met je blaas en daar zetten ze stroom op.

Op die manier proberen ze je blaas te “herprogrammeren” om niet meer overactief te zijn.

Dat is sowieso een behandeling van 12 weken en het werkt ook niet bij iedereen. Dus ik heb heel veel geluk gehad.

Als je echt gaten in je blaas gesnoven hebt dan branden ze deze dicht en krijg je medicijnen.

Maar tijd is je allerbeste vriend, ik ben zelf ook veel met natuurlijke blaas en herstel supplementen in de weer gegaan en dat heeft mij (naar mijn idee) nog het meeste geholpen.

Aan mijn K-kramps deden ze niets. Dat is gewoon uitzitten helaas…

Het is bij mij nu 643 dagen verder en kan nu pas sinds een kleine tijd zeggen dat ik weer helemaal oké ben en dat ik mijn oude vertrouwde blaas terug heb. En daar heb ik ontzettend veel geluk mee, voor de meeste loopt het niet zo mooi af.
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hansklok zei:
. Wat voor behanding hebben ze bij jou gedaan tegennde k kramps en je blaas/buik? Heb zelf nergens last vangelukkig. Die sinds die post heb k het nog 2 x gebruikt. K pas er we mee op. Vooral ook omdat het goedkoper is om je tolerantie laag te houden haha
Klik om te vergroten...

Hansklok zei:
Jaar geleden het spul ontdekt. Gebruikte het eerst heel af en toe in het weekend hooguit halve gram of minder. Dan weer is paar maand niet. In november haalde ik 5 gram dat was op in 2 week daarna weer zelfde liedje. Toen ff 3 weken gestopt toen 8 gram gehaald dat was in 3 weken op. Kreeg wat zeurend gevoel in mijn buik. Niks ergs voelde alleen niet pluis. Toen realiseerde ik me wel van oke dit is niet goed. Voordat het straks echt fout gaat kan ik nu beter ff pauze nemen. Pauze genomen van 1 maand. Nu 3 gram gehaald. Heb in 5 dagen 2,4 gram gesnoven. Begint weer te zeuren in mijn buik. Mijn neus doet ook wat zeer. Voel ook iets zeurende pijn in me rug (denk dat het me nieren zijn) Mijn plas ziet er ook erg donker uit geen bloed gelukkig. Pijn doet het ook niet tijdens plassen echt wel wat gevoelig.
Tijd om dus naar deze signalen te luisteren en stoppen. Voordat k onherstelbare schade krijg. Hoop niet dat ik nu al wat verkloot heb en wel erge schade heb aangericht.

Wat ik nog wil zeggen gebruik je keta stop dan want het kruipt er zo stiekem dat je steeds meer gaat gebruiken.
Klik om te vergroten...

Zo ging het bij mij ook eerst eens in de paar maanden, maar uiteindelijk de laatste paar maanden op m'n dieptepunt zat ik op 8-10 gram per week. Had ook steken in me blaas tijdens gebruik en snachts krampen, ben er toen mee gestopt en alle klachten gingen gelukkig snel weg. Loop nog wel bij verslavingszorg. Vind het nog te leuk om er helemaal mee te stoppen dus mag het van mezelf 1x per maand doen. Heb een liefde/haat relatie met dat spul want elke keer savonds als ik me verveel denk ik weer terug aan die mooie kholes. Maar weet daar nu beter mee om te gaan.
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hansklok zei:
Jaar geleden het spul ontdekt. Gebruikte het eerst heel af en toe in het weekend hooguit halve gram of minder. Dan weer is paar maand niet. In november haalde ik 5 gram dat was op in 2 week daarna weer zelfde liedje. Toen ff 3 weken gestopt toen 8 gram gehaald dat was in 3 weken op. Kreeg wat zeurend gevoel in mijn buik. Niks ergs voelde alleen niet pluis. Toen realiseerde ik me wel van oke dit is niet goed. Voordat het straks echt fout gaat kan ik nu beter ff pauze nemen. Pauze genomen van 1 maand. Nu 3 gram gehaald. Heb in 5 dagen 2,4 gram gesnoven. Begint weer te zeuren in mijn buik. Mijn neus doet ook wat zeer. Voel ook iets zeurende pijn in me rug (denk dat het me nieren zijn) Mijn plas ziet er ook erg donker uit geen bloed gelukkig. Pijn doet het ook niet tijdens plassen echt wel wat gevoelig.
Tijd om dus naar deze signalen te luisteren en stoppen. Voordat k onherstelbare schade krijg. Hoop niet dat ik nu al wat verkloot heb en wel erge schade heb aangericht.

Wat ik nog wil zeggen gebruik je keta stop dan want het kruipt er zo stiekem dat je steeds meer gaat gebruiken.
Klik om te vergroten...
Jij begrijpt niet dat je ook gewoon 1tje of 2 stuks kunt halen jij wil meteen 5 gram als je zin heb haal er gewoon eentje joh en jij gaat zo snel geen last krijgen van je blaas hoor dat is naar jaren grammen per dag
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
SantanaTerror zei:
Jij begrijpt niet dat je ook gewoon 1tje of 2 stuks kunt halen jij wil meteen 5 gram als je zin heb haal er gewoon eentje joh en jij gaat zo snel geen last krijgen van je blaas hoor dat is naar jaren grammen per dag
Klik om te vergroten...
Dat is niet bij iedereen zo. Een jongen waar ik contact mee heb heeft zelden Ketamine gedaan en loopt na 3 jaar nog steeds met problemen.

Ieder lichaam is anders en ieder snuifje kan teveel zijn.
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Dat is niet bij iedereen zo. Een jongen waar ik contact mee heb heeft zelden Ketamine gedaan en loopt na 3 jaar nog steeds met problemen.

Ieder lichaam is anders en ieder snuifje kan teveel zijn.
Klik om te vergroten...
echt dan heeft hij wel flink pech! raar!! zelden is ook niet waar denk ik hij zal het middeltje wel kennen!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
SantanaTerror zei:
echt dan heeft hij wel flink pech! raar!! zelden is ook niet waar denk ik hij zal het middeltje wel kennen!
Klik om te vergroten...

Intensiteit werking en neveneffecten zijn altijd persoons gebonden. Elk lichaam is anders. Met vaccinatie en covid heb je daar het mooi voorbeeld van. Als @Spyro zegt dat die persoon zelden gebruikt dan is dat zo.
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#10
SantanaTerror zei:
Jij begrijpt niet dat je ook gewoon 1tje of 2 stuks kunt halen jij wil meteen 5 gram als je zin heb haal er gewoon eentje joh en jij gaat zo snel geen last krijgen van je blaas hoor dat is naar jaren grammen per dag
Klik om te vergroten...
Mijn dealer komt niet voor 1-2 stuks. Minimale afname is 5g. Kan ik wel zien aan zijn auto 😂 dikke jaguar.
jaa ieder lichaam is anders weetje. Zodra ik ook maar ergens een pijntje van me blaas of buik krijg is dit voor mij meteen al een signaal dat ik ff tijdje pauze moet nemen.
Zeker door het advies van @Spyro luister ik nu ook daadwerkelijk naar wat mijn lichaam zegt. En niet meer zoals eerder van ah zal wel overgaan is waarschijnlijk niks. Beter safe dan sorry
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hansklok zei:
Mijn dealer komt niet voor 1-2 stuks. Minimale afname is 5g. Kan ik wel zien aan zijn auto 😂 dikke jaguar.
jaa ieder lichaam is anders weetje. Zodra ik ook maar ergens een pijntje van me blaas of buik krijg is dit voor mij meteen al een signaal dat ik ff tijdje pauze moet nemen.
Zeker door het advies van @Spyro luister ik nu ook daadwerkelijk naar wat mijn lichaam zegt. En niet meer zoals eerder van ah zal wel overgaan is waarschijnlijk niks. Beter safe dan sorry
Klik om te vergroten...
*Care*
J
JamesDiamondLid
01-01-2024, 00:00
#12
Keta is een verdovend middel, maar net zoals met alle “medicatie” gaat je lichaam eraan wennen zodat je steeds meer nodig hebt. Met jou hoeveelheid hoop ik niet dat je binnenkort onder narcose moet want dat word veel werk voor de anesthesist.
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#13
voordat ik narcose kreeg paar maand geleden. Heb k. Og gevraagd wat erin zat wat ik krijg. Zat iets van fetanyl nogwattes is. Denk mengsel met spierverslapper/slaapmedicatie. Ben binnen 5 seconde al ko gegaan met een bigsmile mijn gebruik toen dat tijdje maakte niks uit bij mijn narcose.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."