. Wat voor behanding hebben ze bij jou gedaan tegennde k kramps en je blaas/buik? Heb zelf nergens last vangelukkig. Die sinds die post heb k het nog 2 x gebruikt. K pas er we mee op. Vooral ook omdat het goedkoper is om je tolerantie laag te houden haha
Zeker doen! Ik ben na meer dan een jaar clean te zijn wel even “terug gevallen” en heb toen wel 2 gram gesnoven. En mijn tolerantie was nog steeds niet omlaag. Was voor mij ook een reden om er direct weer mee te kappen want ik zag het alweer misgaan op deze manier.
Ik heb eerst door de huisarts verschillende medicijnen gehad, 3 in totaal voor mijn blaas. Dat waren echt verschrikkelijke medicijnen waar ik ook best wel bijwerkingen van kreeg.
Ik heb toen echt m’n best moeten doen om een afspraak in het ziekenhuis te krijgen. (Was tijdens de pandemie op het begin), dus was nogal een dingetje met lang wachten.
Daar hebben ze in mijn blaas gekeken, een echo gedaan en een plas test. Daarna hebben we gekozen voor PTNS behandeling in combinatie met medicijnen en dat was een wekelijkse behandeling waarbij je een halfuur een naald in je enkel krijgt, precies in een zenuw die in verbinding staat met je blaas en daar zetten ze stroom op.
Op die manier proberen ze je blaas te “herprogrammeren” om niet meer overactief te zijn.
Dat is sowieso een behandeling van 12 weken en het werkt ook niet bij iedereen. Dus ik heb heel veel geluk gehad.
Als je echt gaten in je blaas gesnoven hebt dan branden ze deze dicht en krijg je medicijnen.
Maar tijd is je allerbeste vriend, ik ben zelf ook veel met natuurlijke blaas en herstel supplementen in de weer gegaan en dat heeft mij (naar mijn idee) nog het meeste geholpen.
Aan mijn K-kramps deden ze niets. Dat is gewoon uitzitten helaas…
Het is bij mij nu 643 dagen verder en kan nu pas sinds een kleine tijd zeggen dat ik weer helemaal oké ben en dat ik mijn oude vertrouwde blaas terug heb. En daar heb ik ontzettend veel geluk mee, voor de meeste loopt het niet zo mooi af.