Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn ketamine gebruik

Mijn ketamine gebruik

32 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#1
voordat ik narcose kreeg paar maand geleden. Heb k. Og gevraagd wat erin zat wat ik krijg. Zat iets van fetanyl nogwattes is. Denk mengsel met spierverslapper/slaapmedicatie. Ben binnen 5 seconde al ko gegaan met een bigsmile mijn gebruik toen dat tijdje maakte niks uit bij mijn narcose.
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jaar geleden het spul ontdekt. Gebruikte het eerst heel af en toe in het weekend hooguit halve gram of minder. Dan weer is paar maand niet. In november haalde ik 5 gram dat was op in 2 week daarna weer zelfde liedje. Toen ff 3 weken gestopt toen 8 gram gehaald dat was in 3 weken op. Kreeg wat zeurend gevoel in mijn buik. Niks ergs voelde alleen niet pluis. Toen realiseerde ik me wel van oke dit is niet goed. Voordat het straks echt fout gaat kan ik nu beter ff pauze nemen. Pauze genomen van 1 maand. Nu 3 gram gehaald. Heb in 5 dagen 2,4 gram gesnoven. Begint weer te zeuren in mijn buik. Mijn neus doet ook wat zeer. Voel ook iets zeurende pijn in me rug (denk dat het me nieren zijn) Mijn plas ziet er ook erg donker uit geen bloed gelukkig. Pijn doet het ook niet tijdens plassen echt wel wat gevoelig.
Tijd om dus naar deze signalen te luisteren en stoppen. Voordat k onherstelbare schade krijg. Hoop niet dat ik nu al wat verkloot heb en wel erge schade heb aangericht.

Wat ik nog wil zeggen gebruik je keta stop dan want het kruipt er zo stiekem dat je steeds meer gaat gebruiken.
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb best redelijk veel keta gesnoven afgelopen jaren maar heb nooit klachten ervaren. Als je er klachten van krijgt is het inderdaad niet verstandig om er nog mee door te gaan. Probeer je gebruik iniedergeval te minimaliseren
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#4
TeveelKaas zei:
Ik heb best redelijk veel keta gesnoven afgelopen jaren maar heb nooit klachten ervaren. Als je er klachten van krijgt is het inderdaad niet verstandig om er nog mee door te gaan. Probeer je gebruik iniedergeval te minimaliseren
Klik om te vergroten...
Wat vind jij redelijk veel keta? Perdag/perweek
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gebruik EGCG, dan komt het goed. Ik vind snuiven keta een verspilling, beter spuiten. Kom je goedkoper uit en je neus krijgt geen last van.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
cutepool zei:
Gebruik EGCG, dan komt het goed. Ik vind snuiven keta een verspilling, beter spuiten. Kom je goedkoper uit en je neus krijgt geen last van.
Klik om te vergroten...

Spuiten aanraden is hier een NO-GO. Harm Reduction op dit forum en spuiten van middelen is toch net iets te ver gaan met gebruiken. Dit gaat ook zeker de klachten op de nieren op lange termijn niet tegenhouden.

@Hansklok let op met dit soort klachten. Dit kan tot K-kramp leiden. Het kan zomaar komen en is heel pijnlijk. Bepaalde leden die Keta misbruikt hebben zijn hier zeker bekend mee. Beter gebruik je een lange tijd niet. Draag zorg voor je nieren en lichaam, neem suplementen of gepaste voeding voor nierzuivering en drink voldoende water!
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
TeveelKaas zei:
Dit klinkt niet echt als een heel verstandig advies😂 ik denk dat de klachten uiteindelijk een stuk erger worden bij spuiten
Klik om te vergroten...
Gebruik EGCG en dan wordt het minder. Ik spuit zelf, raad het niet aan.
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
cutepool zei:
Gebruik EGCG, dan komt het goed. Ik vind snuiven keta een verspilling, beter spuiten. Kom je goedkoper uit en je neus krijgt geen last van.
Klik om te vergroten...
Dit klinkt niet echt als een heel verstandig advies😂 ik denk dat de klachten uiteindelijk een stuk erger worden bij spuiten
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ketamine spuiten lijkt mij erg gevaarlijk heb 0 ervaring met spuiten geen idee hoe dit zou moeten. Gehoord dat als er maar 1 luchtbel inzit het klaar is.
Enige voordelen van spuiten is dus dat je minder nodig hebtK kramps en alle bijwerkingen lijken me hetzelfde als snuiven of is het met spuiten weer anders ?

UPDATE:
Voel me al weer stuk beter heb veel gedronken en gezond gegeten. Geen last meer van me buik of rug. Alleen aan me neus nog wel een zeurende pijn af en toe traanoog en 30x niesen in halfuur. Had staafjes ketamine dacht dat ik ze wel goed had geplet maar niet dus anders zou k ook niet zoveel last hebben.

Hebben jullie trouwens ook altijd na avondje keta snuiven altijd dag erna als je je neus snuit bloed?
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hansklok zei:
Wat vind jij redelijk veel keta? Perdag/perweek
Klik om te vergroten...
Kan niet echt zeggen hoeveel per week of per dag want ene maand snuif ik meer keta dan de andere. Wel kan ik zeggen dat ik vaker meerdere grammen op een avond heb gesnoven. En als ik zo terug kijk zal het me niks verbazen als ik het nog geen week later nog een keer aan t doen was. Maar ik heb nog nooit problemen gehad met keta. Nooit fysieke klachten en ook geen verslavings klachten. Maar ieder persoon is anders
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
paar jaar geleden spoot ik 30 gram binnen twee weken of zo totdat ik de infameuze k-pains kreeg. Naar huisarts en eerlijk verteld. Acuut mee gestopt en daarna nog maar paar x gebruikt. Vind t dissociatieve effect niet meer lekker,
Ik deed het eigenlijk voor de “reis” van 20-30 minuten.

de pijn komt door beschadiging van het epitheel vd blaas. Dit is behoorlijk irreversibel en ik geloof met Botox injecties in de blaaswand te behandelen.

Dat wil je echter voor zijn want in het ergste geval loop je de rest van je leven met een catheter.

Is het niet waard toch?
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hansklok zei:
Hebben jullie trouwens ook altijd na avondje keta snuiven altijd dag erna als je je neus snuit bloed?
Klik om te vergroten...
Niet altijd maar is wel vaker bij mij voorgekomen. Dat ik dit ook heb maakt het niet minder erg/normaal dus doe t niet te vaak en niet te veel want bij klachten ben je eigenlijk al te laat.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekz zei:
Spuiten aanraden is hier een NO-GO. Harm Reduction op dit forum en spuiten van middelen is toch net iets te ver gaan met gebruiken. Dit gaat ook zeker de klachten op de nieren op lange termijn niet tegenhouden.
Klik om te vergroten...
Ik raad het niet aan, ik deel mijn mening. Sinds ik met intramuscular begonnen ben gebruik ik veels minder (eigenlijk al twee maanden niet aan Keta gezeten wat vroeger niet zou kunnen).
Klachten met nieren? EGCG gebruiken. Simpel.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pjotr777 zei:
paar jaar geleden spoot ik 30 gram binnen twee weken of zo totdat ik de infameuze k-pains kreeg. Naar huisarts en eerlijk verteld. Acuut mee gestopt en daarna nog maar paar x gebruikt. Vind t dissociatieve effect niet meer lekker,
Ik deed het eigenlijk voor de “reis” van 20-30 minuten.

de pijn komt door beschadiging van het epitheel vd blaas. Dit is behoorlijk irreversibel en ik geloof met Botox injecties in de blaaswand te behandelen.

Dat wil je echter voor zijn want in het ergste geval loop je de rest van je leven met een catheter.

Is het niet waard toch?
Klik om te vergroten...
Ik heb PTNS behandeling gehad in combinatie met medicatie en mijn blaas is godzijdank weer 100% de oude. Ook veel natuurlijke middelen gebruikt om een handje te helpen.

Mijn blaas was er wel echt erg aan toe. 40+ keer per dag en 10+ per nacht. Echt hels

Nu ga ik misschien 5 keer overdag en ik hoef in de nacht niet meer.

Ketamine is het idd niet waard om je lijf zo naar de knoppen te helpen. Ken zelfs iemand die een blaas van een stuk darm heeft nu door Keta. Oppassen ermee!
s
supermeloen0972Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb laats 4 keer keta gedaan, hartstikke leuk alleen heb ik nu de 2 laatste dagen super veel last van hoofdpijn, een beetje drukkend gevoel wat eerst heel intens is en daarna weg gaat. wel begin ik me een beetje zorgen te maken omdat ik de hele tijd moe ben ondanks ik wel voldoende slaap. heeft iemand enkel idee hoe ik dit kan voorkomen of hoe het weg gaat?
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hansklok zei:
Heb het al tijd niet meer gebruikt geen klachten meer.
Klik om te vergroten...
Goed bezig!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
supermeloen0972 zei:
ik heb laats 4 keer keta gedaan, hartstikke leuk alleen heb ik nu de 2 laatste dagen super veel last van hoofdpijn, een beetje drukkend gevoel wat eerst heel intens is en daarna weg gaat. wel begin ik me een beetje zorgen te maken omdat ik de hele tijd moe ben ondanks ik wel voldoende slaap. heeft iemand enkel idee hoe ik dit kan voorkomen of hoe het weg gaat?
Klik om te vergroten...
Tijd, goed eten/water drinken en slapen.
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#18
supermeloen0972 zei:
ik heb laats 4 keer keta gedaan, hartstikke leuk alleen heb ik nu de 2 laatste dagen super veel last van hoofdpijn, een beetje drukkend gevoel wat eerst heel intens is en daarna weg gaat. wel begin ik me een beetje zorgen te maken omdat ik de hele tijd moe ben ondanks ik wel voldoende slaap. heeft iemand enkel idee hoe ik dit kan voorkomen of hoe het weg gaat?
Klik om te vergroten...
Paracetamol 2 stuks sws als hofdpijn niet weggaat ibu nemen. ( ik raad aan met maagbeschermer)
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hansklok zei:
Ketamine spuiten lijkt mij erg gevaarlijk heb 0 ervaring met spuiten geen idee hoe dit zou moeten. Gehoord dat als er maar 1 luchtbel inzit het klaar is.
Enige voordelen van spuiten is dus dat je minder nodig hebtK kramps en alle bijwerkingen lijken me hetzelfde als snuiven of is het met spuiten weer anders ?

UPDATE:
Voel me al weer stuk beter heb veel gedronken en gezond gegeten. Geen last meer van me buik of rug. Alleen aan me neus nog wel een zeurende pijn af en toe traanoog en 30x niesen in halfuur. Had staafjes ketamine dacht dat ik ze wel goed had geplet maar niet dus anders zou k ook niet zoveel last hebben.

Hebben jullie trouwens ook altijd na avondje keta snuiven altijd dag erna als je je neus snuit bloed?
Klik om te vergroten...
Zijn de klachten gestopt omdat je niet meer of minder bent gaan gebruiken? Of omdat je tijdens/na gebruik meer let op het verzorgen van je lichaam?

Verder is het krijgen van een bloed in je neus hoogstwaarschijnlijk het gevolg van korstjes die je open snuit in je neus. Dit is haast onvermijdelijk bij veel snuiven van keta. Ook kun je eerder last krijgen van neus of lichamelijke klachten als je keta inderdaad niet heel erg fijn is.
TeveelKaas zei:
Kan niet echt zeggen hoeveel per week of per dag want ene maand snuif ik meer keta dan de andere. Wel kan ik zeggen dat ik vaker meerdere grammen op een avond heb gesnoven. En als ik zo terug kijk zal het me niks verbazen als ik het nog geen week later nog een keer aan t doen was. Maar ik heb nog nooit problemen gehad met keta. Nooit fysieke klachten en ook geen verslavings klachten. Maar ieder persoon is anders
Klik om te vergroten...
Inderdaad ieder persoon is anders. Echter treden dergelijke klachten op bij intensief gebruik van keta. Dus meerdere dagen achter elkaar in grote hoeveelheden. Wat voor klachten en in welke intensiteit is verschillend per persoon en wat je er aan kan doen als preventie. In een aantal gevallen hebben gebruikers na een weekend 1-2 g keta milde klachten als een licht brandend gevoel tijdens het plassen. Terwijl een ander met dagelijks gebruik van 1g dit niet zo ervaart. Vanuit mijn ervaring zijn het krijgen van k-cramps na een aantal dagen achtereenvolgend gebruik van hoge doseringen. Ga dit natuurlijk niet uitmeten of uitlokken want het is echt geen pretje. Goed blijven drinken bij het gebruik van keta is in ieder geval heel erg handig.

Ik heb een eigen topic geplaatst met wat info en ervaringen.
https://drugsforum.nl/threads/ketamine-gebruik-en-vragen.71842/post-1725740

Lees er even doorheen en stel gerust een vraag.
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kibo3 zei:
Zijn de klachten gestopt omdat je niet meer of minder bent gaan gebruiken? Of omdat je tijdens/na gebruik meer let op het verzorgen van je lichaam?

Klik om te vergroten...
Heb het al tijd niet meer gebruikt geen klachten meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."