#1
Ik kan staafjes krijgen. Die werken wel degelijk anders dan bolletjes. Bolletjes is meuk. (Uit mijn ervaring)
Er worden op het internet verschillende (tegenstrijdige) dingen beweerd en ik wil nou ook wel graag weten hoe het echt zit. Mijn ervaring is in ieder geval dat 'suiker' ook zijn werk prima doet. En ohja, 'staafjes'/'naaldjes' zijn gewoon nog te krijgen hoor.Kan iemand dat bevestigen, of is de suikervormige ket ook prima?
Rt. Vind de staafjes ook beter 😍Ik kan staafjes krijgen. Die werken wel degelijk anders dan bolletjes. Bolletjes is meuk. (Uit mijn ervaring)
Ketamine is ook wel echt anders dan 2F-DCK.Toevallig laatst ket genomen dat eruit af als staafjes. Ik wist niet wat me overkwam, in positieve zin, maar ik ging zo hard ik heb nooit die kwaliteit als ik 2-dfck haal van een RC boer.
Ik heb het juist andersom met S isomeer en R isomeer.Als ik spreek van eigen ervaring dan werkt suiker ket (S-ketamine) sterker en meer mentaal en door staafjes (R/RS-ketamine) word bewegen anders maar is er amper een mentale high, vind dat geen klote aan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."