Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine als therapie bij Autisme

Ketamine als therapie bij Autisme

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lemmy zei:
Kroketten met stukjes keta.
Klik om te vergroten...
Lekker! Waar kan ik dit halen ?
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#2
beste therapie is 10km lopen in de natuur.

-10x beter voelen daarna
- 10x scherper
- 10x meer verzadigd/tevreden over je leven.
- tv kijken en eten/roken is 10x lekkerder daarna
- meer rust in je kop, zelfs alcohol doet dit niet na

Als dit niet werkt probeer eens een dieet van minder carbs en meer groentes + Amandelen (zeer goed voor pijnappelklier!!!) en laat die calorieën wat zakken.
Kant en klare zak italiaanse groenten gooi ik gewoon door de salades etc.. lekker simpel en effectief. Hele waslijst van vitamines die er in zitten
En elke dag 2 eitjes Dikke omega 3 klap.

Mensen overschatten ook vaak hoe slap lui en moe je van eten kan worden
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
WAZA zei:
Mensen overschatten ook vaak hoe slap lui en moe je van eten kan worden
Klik om te vergroten...
Hangt er van af wat je eet en wanneer.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Zelfmedicatie met drugs enonderliggende problematiek zoals autisme is een zeer slecht idee en ik kan het je van harte afraden. Dit soort experimentjes lopen vaak verkeerd af, met ernstige gevolgen.
Klik om te vergroten...
Vrij stellig. Waar is de bron voor dit soort uitspraken?

WAZA zei:
Mensen overschatten ook vaak hoe slap lui en moe je van eten kan worden
Klik om te vergroten...
Lees: vooral (snelle) koolhydraten. Al helemaal als het motortje nog niet lekker op volle toeren draait.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
MaddMonkey zei:
Vrij stellig. Waar is de bron voor dit soort uitspraken?


Lees: vooral (snelle) koolhydraten. Al helemaal als het motortje nog niet lekker op volle toeren draait.
Klik om te vergroten...
Zijn meerdere topics over mensen die gedaan hebben en in de problemen zijn geraakt. Ik zal ze eens voor je opzoeken.
Edit. Niet vandaag want steek net een toeter aan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ketamine is een gedeeltelijk anasteticum met psychedelische en dissociatieve eigenschappen en je wilt dit gebruiken voor je autisme? Niet doen man. Echt een kut plan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."