Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMisselijkheid en nu ook braken bij Ket

Misselijkheid en nu ook braken bij Ket

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je gebruikt te vaak. Ketamine staat er om bekend dat het snel tolerantie opbouwt en het is zeer slecht voor o.a. je blaas en maag. Het is vanaf achter een beeldscherm lastig te zeggen wat er echt met je aan de hand is, daarvoor moet je naar de huisarts en evt doorverwijzing.

Wat andere mensen zeggen over je drugsgebruik zou ik links laten liggen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Tijdens mijn Ketamine verslaving heb ik alleen moeten overgeven als ik echt veel te ver ging met mijn dosissen…
Klik om te vergroten...

Hoeveel gram zat je dan wel niet?! Heb daar na 1-1,5 gram nog totaal geen last van. Maar gebruik het zelden tegenwoordig
P
PerdjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gebruikte elk weekend als ik uitging meestal 1 avond/nacht Ketamine (snuiven). De meeste mensen waar ik mee omging zeiden steeds dat ik heel erg goed tegen de Keta kon en dat het ongelofelijk was dat ik nog recht stond en kon dansen. Ik had er dus een goede tollerantie voor.
Maar nu de laatste tijd ben ik na het tweede voorzichtige schepje keta steevast kotsmisselijk en de laatste keer moest ik zelfs braken. Ik baal hier erg van omdat ik er erg van genoot van die ene avond per week zorgeloos te dansen en genieten. En Keta is echt wel mijn ding wat ik echt leuk vind sua drugs.
Ik begrijp ook niet waarom ik nu zo plots steeds ziek word als ik het doe ;(
Ik heb een redelijke hoeveelheid liggen waardoor ik dus wel altijd dezelfde Keta gebruik. Dus daar kan het ook al niet aan liggen.
Zijn er mensen die dit ook aan de hand hebben gehad of die me kunnen adviseren welke medicatie ik zou kunnen nemen om de zware misselijkheid (en het braken) te kunnen voorkomen?
Ik nam al standaard een omeprazole (maagbeschermer) alvorens ik gebruikte en ik at ook gewoon in de uren voor mijn gebruik zodat mijn maag niet leeg was. Alcohol (lust ik niet) of andere middelen gebruikte ik niet samen met de keta.
Ik heb reeds de volgende medicatie getest tegen de misselijkheid maar ze helpt niet: Motillium (domperidome), Litican (Alizapride), reispilletjes Stugeron (cinnarizide), gember.
Ik ben dus op zoek naar een echt wondermiddel dat ik kan innemen waardoor ik niet misselijk word.
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat FredKroket zegt. Een wondermiddel bestaat niet. Jou lichaam geeft aan dat je even moet rusten. Als je zo gek bent op keta en je wilt er geen klachten aan overhouden, zou ik het beperken tot eens per maand. Ketamine is gevaarlijk spul als je dit te vaak achter elkaar doet. Vriendin van mij heeft er permanente blaasklachten aan overgehouden.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben het bovenstaande eens, je gaat geen inti misselijkheid medicijnen halen als je teveel gebruikt.

Beter even pauze inlassen en daarna minder gebruiken.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien is het een teken van je lichaam dat je lichaam het gewoon echt niet chil vindt…

Ik zou daarnaar luisteren.
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Inderdaad alles wat hierboven staat.

Was je kots erg geel (zuur) en slijmerig?
P
PerdjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kibo3 zei:
Inderdaad alles wat hierboven staat.

Was je kots erg geel (zuur) en slijmerig?
Klik om te vergroten...
Hoi, het was eerst alles wat ik die dag gegeten had. En eenmaal dat er uit was was het gal omdat er niets anders meer beschikbaar was om uit te kotsen denk ik šŸ™ˆ
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Perdje zei:
Hoi, het was eerst alles wat ik die dag gegeten had. En eenmaal dat er uit was was het gal omdat er niets anders meer beschikbaar was om uit te kotsen denk ik šŸ™ˆ
Klik om te vergroten...
Heb je het laten testen? Heb dit nooit met dissosatieven zoals ketamine, O-PCE 3-ho-pcp ,tiletamine ( mijn favoriete disso) etc.
P
PerdjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tijdloos zei:
Heb je het laten testen? Heb dit nooit met dissosatieven zoals ketamine, O-PCE 3-ho-pcp ,tiletamine ( mijn favoriete disso) etc.
Klik om te vergroten...
Ik heb het dus ook nooit gehad. Enkel recent ;(
Ah ik heb nog nooit v Tiletamine gehoord. In Belgie is dat niet zo bekend denk ik.
Bedoel je de Keta laten testen op hoe goed en zuiver hij is?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tijdens mijn Ketamine verslaving heb ik alleen moeten overgeven als ik echt veel te ver ging met mijn dosissen…
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Op mijn hoogtepunten was 10 gram geen uitzondering soms. Maar denk gemiddeld 6 gram per dag zoiets…
Klik om te vergroten...
Damn.. ik gebruik dan ook liever 3-ho-pcp of O-PCE minder van nodig goedkoper en werkt langer. Maar minder bekend van langdurig gebruik.


Maar knap / kudo's dat je daar vanaf bent.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Perdje zei:
Ik heb het dus ook nooit gehad. Enkel recent ;(
Ah ik heb nog nooit v Tiletamine gehoord. In Belgie is dat niet zo bekend denk ik.
Bedoel je de Keta laten testen op hoe goed en zuiver hij is?
Klik om te vergroten...
Tiletamine is een analoog van ketamine maar wordt gebruikt door dierenartsen. Vind dat spul IV erg overweldigend als je het niet gewend bent. Kon het alleen vloeibaar krijgen voor ze een dier euthanasie geven ze die eerst Zoletil (Tiletamine met Zolazepam samen voor ze pentobarbital geven)

En ketamine kan alleen getest worden = of het zuiver is en geen andere stofjes bijzitten (aka goed)
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tijdloos zei:
Hoeveel gram zat je dan wel niet?! Heb daar na 1-1,5 gram nog totaal geen last van. Maar gebruik het zelden tegenwoordig
Klik om te vergroten...
Op mijn hoogtepunten was 10 gram geen uitzondering soms. Maar denk gemiddeld 6 gram per dag zoiets…
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Op mijn hoogtepunten was 10 gram geen uitzondering soms. Maar denk gemiddeld 6 gram per dag zoiets…
Klik om te vergroten...
Holy shit, wat moet het bevrijdend zijn om dat niet meer te hoeven doen. Ik word altijd wel een beetje misselijk na een paar stevige lijnen maar beoordeelde dat als "voorpret".
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Tijdens mijn Ketamine verslaving heb ik alleen moeten overgeven als ik echt veel te ver ging met mijn dosissen…
Klik om te vergroten...
Als in een dag veel of als in 1 hele grote dosis? Heb dat zelf nooit gehad eigenlijk. Wel dat ik er echt ziek van werk of hand in hand met k-cramps.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kibo3 zei:
Als in een dag veel of als in 1 hele grote dosis? Heb dat zelf nooit gehad eigenlijk. Wel dat ik er echt ziek van werk of hand in hand met k-cramps.
Klik om te vergroten...
Dagelijks zoveel. Ik kreeg ook k-kramps uiteindelijk en blaasproblemen, ben toen direct gekapt
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Dagelijks zoveel. Ik kreeg ook k-kramps uiteindelijk en blaasproblemen, ben toen direct gekapt
Klik om te vergroten...
Ja dat wist ik vanuit je eerdere berichten. Knap!

Ik heb ze helaas vaker mogen beleven.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kibo3 zei:
Ja dat wist ik vanuit je eerdere berichten. Knap!

Ik heb ze helaas vaker mogen beleven.
Klik om te vergroten...
Ik wil het nooit meer meemaken… Wat een pijn. 12 u lang liggen creperen van de pijn op de grond. Kruipend naar de douche, daar kei lang gelegen… Dat was wel een grens. NOOIT meer. Dacht echt dat ik dood ging
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Ik wil het nooit meer meemaken… Wat een pijn. 12 u lang liggen creperen van de pijn op de grond. Kruipend naar de douche, daar kei lang gelegen… Dat was wel een grens. NOOIT meer. Dacht echt dat ik dood ging
Klik om te vergroten...
De eerste is inderdaad heftig. Vooral ook de paniek omdat je geen idee hebt wat er gebeurd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."