Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMisselijkheid en nu ook braken bij Ket

Misselijkheid en nu ook braken bij Ket

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PerdjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tijdloos zei:
Heb je het laten testen? Heb dit nooit met dissosatieven zoals ketamine, O-PCE 3-ho-pcp ,tiletamine ( mijn favoriete disso) etc.
Klik om te vergroten...
Ik heb het dus ook nooit gehad. Enkel recent ;(
Ah ik heb nog nooit v Tiletamine gehoord. In Belgie is dat niet zo bekend denk ik.
Bedoel je de Keta laten testen op hoe goed en zuiver hij is?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tijdens mijn Ketamine verslaving heb ik alleen moeten overgeven als ik echt veel te ver ging met mijn dosissen…
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Op mijn hoogtepunten was 10 gram geen uitzondering soms. Maar denk gemiddeld 6 gram per dag zoiets…
Klik om te vergroten...
Damn.. ik gebruik dan ook liever 3-ho-pcp of O-PCE minder van nodig goedkoper en werkt langer. Maar minder bekend van langdurig gebruik.


Maar knap / kudo's dat je daar vanaf bent.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Perdje zei:
Ik heb het dus ook nooit gehad. Enkel recent ;(
Ah ik heb nog nooit v Tiletamine gehoord. In Belgie is dat niet zo bekend denk ik.
Bedoel je de Keta laten testen op hoe goed en zuiver hij is?
Klik om te vergroten...
Tiletamine is een analoog van ketamine maar wordt gebruikt door dierenartsen. Vind dat spul IV erg overweldigend als je het niet gewend bent. Kon het alleen vloeibaar krijgen voor ze een dier euthanasie geven ze die eerst Zoletil (Tiletamine met Zolazepam samen voor ze pentobarbital geven)

En ketamine kan alleen getest worden = of het zuiver is en geen andere stofjes bijzitten (aka goed)
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdloos zei:
Hoeveel gram zat je dan wel niet?! Heb daar na 1-1,5 gram nog totaal geen last van. Maar gebruik het zelden tegenwoordig
Klik om te vergroten...
Op mijn hoogtepunten was 10 gram geen uitzondering soms. Maar denk gemiddeld 6 gram per dag zoiets…

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."